Haten op Edward.quote:
Mja, zo'n uitzicht heeft NL niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA
dude u read my mind
Mijn huis gaat zoooo New York Penthouse worden.
Heb niet eens naar je kleding gekeken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godverdomme.Ik zie er altijd slecht uit op foto's en dat was oude kleding.
Helaas niet nee. Maar dat betekent niet dat ik de inrichting mag gaan verwaarlozen. Ik weet al hoe ik het ga doen. Man heeft niks in te brengenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haten op Edward.![]()
[..]
Mja, zo'n uitzicht heeft NL niet.
Edward.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haten op Edward.![]()
[..]
Mja, zo'n uitzicht heeft NL niet.
Beetje mislukte nicht dan wel.quote:
Zij is toch die beroemde vrouwelijke pokerspeler? Die is niet met em getrouwd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:10 schreef dramatic het volgende:
[..]
Woonde ie nu samen met Jennifer Harman in dat huis of heeft ie het alleen van haar gekocht?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Maar dat betekent niet dat ik de inrichting mag gaan verwaarlozen. Ik weet al hoe ik het ga doen. Man heeft niks in te brengen
ja ik snap je: Bass Style.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeveel kamers enz?
Liefst wil ik zo'n penthouse met een eigen lift. Dus dat je een sleutel in steekt, dat je dan automatisch naar mijn penthouse gaat oid. Zonder ongewenste gasten. Snap je wat ik bedoel
Maar Robert.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Edward._! Vampieren moeten godverdomme verbranden in de zon, niet fucking glinsteren!
Ik ben dan wel homo, maar inverre een nicht.quote:[..]
Beetje mislukte nicht dan wel.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef Etsu het volgende:
Ik ben dan wel homo, maar inverre een nicht.![]()
Vind ik ook niks trouwens, van die vrouwelijke mannen.
Zoveel kamers hoeft niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja ik snap je: Bass Style.
Dat is inderdaad hemel maar gaat hier in NL wss niet gebeuren.
En zoveel mogelijk kamers duhhh. The more the better
Mislukte mooiboy dat.quote:
Shopverslaafde dan.quote:[..]
Waarom zou je in Nederland geen penthouse kunnen hebben?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja ik snap je: Bass Style.
Dat is inderdaad hemel maar gaat hier in NL wss niet gebeuren.
En zoveel mogelijk kamers duhhh. The more the better
Het antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef Etsu het volgende:
Ik ben echt geen nicht, kan de halve crew voor je bevestigen.quote:
Jij hebt geen smaak wat jongens betreft.quote:
Haten op mij.quote:[..]
Shopverslaafde dan.
Sowieso nichten.
Werd in deel 1 al gezegd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:15 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Het antwoord op mijn vraagHet boeit me eigenlijk totaal niet, maar al die schoenenpraat zeg je toch aan het denken
Niet zo moeilijk doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |