Oh nee ik heb in mijn kast 2 stangen hangen, 1 boven voor de tops, 1 lager voor de broeken. Die hangen dan aan die kleine kleerhangers met een opening..quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
En nu heb ik mijn broeken opgevouwen, maar daar krijg je van die strepen van en dat is lelijk.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
En nu heb ik mijn broeken opgevouwen, maar daar krijg je van die strepen van en dat is lelijk.
Broeken ophangen aan een kleerhanger is het vervelendste dat er is. En strepen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof ik ooit met jou wil meeten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen, weerhoudt me ervan ooit Etsu te meeten.
ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef dramatic het volgende:
denken dat iemand er om geeft als je een streep op je broek hebt
nee hoor haha, simpelquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Broeken ophangen aan een kleerhanger is het vervelendste dat er is. En strepen?
Als je 5 nachten achterelkaar uit gaat en je hebt teveel gedronken en kotst je eigen broek onder, en je wordt de 6de dag wakker, dan heb je geen broeken meer en je moet naar buiten. Wat dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef Rezania het volgende:
Ik heb maar 5 broeken.Serieus, wat moet je met meer?
............................ excuse moi?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je 5 nachten achterelkaar uit gaat en je hebt teveel gedronken en kotst je eigen broek onder, en je wordt de 6de dag wakker, dan heb je geen broeken meer en je moet naar buiten. Wat dan?
Die gast is een held btwquote:
Ik heb de inrichting van m'n huis al uitgestippeldquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:08 schreef Etsu het volgende:
Omg ik wil later een inloopkast als ik mn eigen huisje heb.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb de inrichting van m'n huis al uitgestippeld![]()
Inloopkast is vanzelfsprekend.
Uhm, tussendoor wassen en gewoon niet kotsen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je 5 nachten achterelkaar uit gaat en je hebt teveel gedronken en kotst je eigen broek onder, en je wordt de 6de dag wakker, dan heb je geen broeken meer en je moet naar buiten. Wat dan?
Jij hebt mijn FB heul niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kwam van de week op jouw fb en mn vlinders maakten een sprongetje.
Twilight.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil een penthouse.
Of een glazen huis. Zoals dat huis in Twilight.
JAAAAAAAAAquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil een penthouse.
Of een glazen huis. Zoals dat huis in Twilight.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |