Mensen, weerhoudt me ervan ooit Etsu te meeten.quote:
'Je' als in 'men', dus ik bedoelde dat men het niet vaak ziet dat meisjes zitten te gamen (dacht ik), dus vandaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik zie het niet vaak? Sorry snap je daar even nietuitleg?
Waarom zou dramatic mee willen?xD lijkt me niet echt een grote shopperquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik meen het.
Dramatic mag mee als hij wil.
slechte zaak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:59 schreef dramatic het volgende:
ik kom 1keer per seizoen in de kledingzaak(en)
owh zo hahahaquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:59 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
'Je' als in 'men', dus ik bedoelde dat men het niet vaak ziet dat meisjes zitten te gamen (dacht ik), dus vandaar
Geen idee, ik wilde eerst Rezania typen maar toen zag ik dramatics post en toen ging ik zijn naam typenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Waarom zou dramatic mee willen?xD lijkt me niet echt een grote shopper
btw 25 paar schoenen (A) My precious
En klinkt cool opzich
Ik ga 26 mei naar amsterdamquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde eerst Rezania typen maar toen zag ik dramatics post en toen ging ik zijn naam typen
25 is wel veel.Ik wil binnenkort nog een paar halen, maar ik ben nog niet uit welke.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef dramatic het volgende:
of mn ma neemt wat mee en dan keur is thuis en brengt ze het terug![]()
wat doe je voor wedstrijden?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik ga 26 mei naar amsterdamHeb 250 euro te spenden (wedstrijd gewonnen, shopsessie gewonnen) *eviiil*
haha dat had ik op de basisschool, ik ben te kieskeurig... dat zou nu nooit werkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef dramatic het volgende:
of mn ma neemt wat mee en dan keur ik thuis en brengt ze het terug![]()
Het antwoord niet weten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:00 schreef RavagerXLL het volgende:
Maar Oscar is verder wel 100% hetero of niet?
kleerhangers moet je sws meenemenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Liever eigen kleding shoppen. Dan kom ik altijd thuis met meer kleren dan het de bedoeling was en dan kom ik achter dat ik kleerhangers te weinig heb
jaaaa dat probleem heb ik ook xD altijd.. te weinig.. KLEERHANGERSquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Liever eigen kleding shoppen. Dan kom ik altijd thuis met meer kleren dan het de bedoeling was en dan kom ik achter dat ik kleerhangers te weinig heb
Het was een Special K wedstrijd xDquote:
die ontbijt zooi?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
jaaaa dat probleem heb ik ook xD altijd.. te weinig.. KLEERHANGERS
[..]
Het was een Special K wedstrijd xD
Krijg ik nooit mee.quote:
Is mijn vaste merkquote:
Jaaaa haha. Alsnog. Moet ff een nieuw paar wedges ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:03 schreef Rezania het volgende:
Jezus christus, 25 paar schoenen.Je weet dat je maar twee voeten hebt hè?
En nu heb ik mijn broeken opgevouwen, maar daar krijg je van die strepen van en dat is lelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
jaaaa dat probleem heb ik ook xD altijd.. te weinig.. KLEERHANGERS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |