Hemelsvaart?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:19 schreef Al-andalus het volgende:
Wacht, is het vandaag wel hemelsvaart?
God kwam toen toch naar de aarde ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef Biogarde het volgende:
En dat is dat Jezus, z'n vader God opzoekt. Die twee hadden nog wat te bespreken.
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik geloof niet zo. Ik geloof enkel in het feit dat bier lelijke wijven aantrekkelijker maakt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
God kwam toen toch naar de aarde ofzo?
Google is gewoon open, i.t.t. de winkels in je omgeving.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef Al-andalus het volgende:
Wie kan uitleggen waar hemelsvaart nou precies voor staat?
Je weet toch dat jezus de zoon van god ook gewoon god hemzelf is?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef Al-andalus het volgende:
Met alle respect voor de Christelijken, maar hoe kan een God een zoon hebben? God is niet gelijk aan ons dat hij zich kan voortplanten.
Eens.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Nederland moet een 7-daags 24-uurseconomie worden.
Wie is de derde?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Je weet toch dat jezus de zoon van god ook gewoon god hemzelf is?
Maria Magdalena.quote:
Gewoon niet te veel nadenken over religie. Het is een achterlijk iets om je er druk over te maken.quote:
Ik moet straks gewoon werken (horeca).quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:24 schreef chroestjov het volgende:
Hebben jullie een vrije dag is het weer niet goed, als alles door moest draaien zouden jullie helemaal geen vrije dag hebben, denk daar maar eens over na
Ik weet allang dat Chrisnten niet op al haqq zitten, maar ik wil het graag van hun zelf weten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:25 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel nadenken over religie. Het is een achterlijk iets om je er druk over te maken.
En ik Fidel Castro.quote:
Als je een gewone werkweek hebt van 40 uur per week kun je makkelijk nog twee dagen per week vrij hebben hoor. Dan heb je ook gewoon mensen die dan fulltime werken tijdens het 'weekend' en dan doordeweeks twee dagen vrij hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:24 schreef chroestjov het volgende:
Hebben jullie een vrije dag is het weer niet goed, als alles door moest draaien zouden jullie helemaal geen vrije dag hebben, denk daar maar eens over na
Ja eigenlijk is Maria gewoon een vieze hoer die toen maar een mooi verhaaltje verzonnen heeft over God en Jezus en iedereen geloofde dat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef Al-andalus het volgende:
Met alle respect voor de Christelijken, maar hoe kan een God een zoon hebben? God is niet gelijk aan ons dat hij zich kan voortplanten.
Schaam je. Schaam je diep.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is Maria gewoon een vieze hoer die toen maar een mooi verhaaltje verzonnen heeft over God en Jezus en iedereen geloofde dat.
En dan ook nog eens in klaagbaakquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoelang zit je eigenlijk op FOK!?
Daarvan schrikken.
Hier valt het nog mee ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoelang zit je eigenlijk op FOK!?
Daarvan schrikken.
Meh. Gewoon hetzelfde als op de zondag. Alleen de grote supermarkten enzo zijn open. Iemand die per se naar de bakker wil gaat dan gewoon niet op zondag boodschappen doen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, keihendig dat er winkels open zijn vandaag. Of altijd. Maar dat is natuurlijk wel deels de doodsteek voor kleine zelfstandige ondernemers.
Hier is de lokale winkelcentrum en de binnenstad elke dag open met uitzondering van Eerste Kerstdag en Nieuwjaarsdag.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Meh. Gewoon hetzelfde als op de zondag. Alleen de grote supermarkten enzo zijn open. Iemand die per se naar de bakker wil gaat dan gewoon niet op zondag boodschappen doen.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef dustbrain het volgende:
Waarom duurde Jezus zijn psychose zo kort? Anders hadden we meer dagen vrij.
De eenmanszaken niet toch.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Hier is de lokale winkelcentrum en de binnenstad elke dag open met uitzondering van Eerste Kerstdag en Nieuwjaarsdag.
heb jij respect voor mensen die hun hond vermoorden en dan het bloed drinken zodat ze daarna de god tariyalya vereeren?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:22 schreef Al-andalus het volgende:
Heb respect voor andermans geloof ipv trieste grapjes te maken.
Toevallig is de Marokkaanse bakker om de hoek wel altijd open, behalve op vrijdag tussen 12 en half 2 voor gebed, maar zoals o.us al tijpt zijn in het centrum bijna alle winkels open op zondag, ook de kleine onafhankelijke. Dat houden ze niet lang vol, dunkt me.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:36 schreef Chai het volgende:
Meh. Gewoon hetzelfde als op de zondag. Alleen de grote supermarkten enzo zijn open. Iemand die per se naar de bakker wil gaat dan gewoon niet op zondag boodschappen doen.
KAIK WAT UN MOOJU KLEURPLAAT MOOOOOJquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb net zoveel respect voor onzinnige feestdagen als ik respect heb voor mensen met het syndroom van down die mij proberen iets te vertellen over iets wat ik al wist toen ik 5 was.
Ik ga met respect om met joden en christenen. Ze zijn mijn vrienden niet, maar de profeet Mohammed behandelde ze ook goed (met respect, terwijl ze dat niet bij hem deden).quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
heb jij respect voor mensen die hun hond vermoorden en dan het bloed drinken zodat ze daarna de god tariyalya vereeren?
Vergeet Alexandrium en het Zuidplein niet, die zijn ook elke dag open naast het centrum.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toevallig is de Marokkaanse bakker om de hoek wel altijd open, behalve op vrijdag tussen 12 en half 2 voor gebed, maar zoals o.us al tijpt zijn in het centrum bijna alle winkels open op zondag, ook de kleine onafhankelijke. Dat houden ze niet lang vol, dunkt me.
Bedankt voor het ontwijken van de vraag, nu weten we precies het antwoordquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:39 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ik ga met respect om met joden en christenen. Ze zijn mijn vrienden niet, maar de profeet Mohammed behandelde ze ook goed.
Nee, die respecteer ik zeker niet. Ik respecteer alleen ahl kitaab(boek). Joden, christenen en moslims.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Bedankt voor het ontwijken van de vraag, nu weten we precies het antwoord
Hoezo kut? De gemeente geeft alle winkels in het centrum en twee andere malls in Rotterdam alle vrijheid om open te zijn met uitzondering van Eerste Kerstdag en Nieuwjaarsdag.quote:
Alexandrium ook?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:40 schreef o.us het volgende:
Vergeet Alexandrium en het Zuidplein niet, die zijn ook elke dag open naast het centrum.
Rotterdam.
Daar zeg je 't al hè.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alexandrium ook?! Wist ik niet, ik kwam er vroeger nog wel eens langs met de trein op zondag, toen was het nog niet open.
Dus Mohammed promootte ongelijke behandeling.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:42 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee, die respecteer ik zeker niet. Ik respecteer alleen ahl kitaab(boek). Joden, christenen en moslims.
De rest valt er niet onder. Als jij je hersenen activeert had je zon domme vraag niet gesteld.
Op een dag als deze wordt pijnlijk duidelijk dat mijn eigen Hemelvaart met rasse schreden nadert.quote:
Itt jou zoek ik wel even uit welk stukje (varkens)vlees ik in de kuip heb liggen eer ik de ander als dom bestempelquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:42 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee, die respecteer ik zeker niet. Ik respecteer alleen ahl kitaab(boek). Joden, christenen en moslims.
De rest valt er niet onder. Als jij je hersenen activeert had je zon domme vraag niet gesteld.
Jij niet dunkt me, morgen is de Jum'a?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:48 schreef Al-andalus het volgende:
Komen jullie morgen ook naar Alexanderium?
Waarom ontwijk jij mijn vraag? Je weet dat het waar is en toch blijf je je vastklampen aan een geloof wat jou de oren is in gestampt vanaf je geboorte.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:48 schreef Al-andalus het volgende:
Komen jullie morgen ook naar Alexanderium?
Vraag nog eens.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Waarom ontwijk jij mijn vraag? Je weet dat het waar is en toch blijf je je vastklampen aan een geloof wat jou de oren is in gestampt vanaf je geboorte.
Klopt, maar het is voor een vrouw niet verplicht om naar de Moskee te gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij niet dunkt me, morgen is de Jum'a?
Jij zegt: 'Nee, die respecteer ik zeker niet. Ik respecteer alleen ahl kitaab(boek). Joden, christenen en moslims. De rest valt er niet onder.'quote:
Dus je laat je respect en menselijke contacten afhangen van de religie van personen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:42 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ik volg sowieso de Sunnah, daarnaast had ik het over mijzelf. IK. Dus als ik iets fout zei, ligt het aan mij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:10 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Jij zegt: 'Nee, die respecteer ik zeker niet. Ik respecteer alleen ahl kitaab(boek). Joden, christenen en moslims. De rest valt er niet onder.'
Dit doe jij omdat de profeet Mohammed dat ook heeft gedaan. Dus in zekere zin promoot Mohammed ongelijke behandeling, omdat mensen van andere geloven niet worden gerespecteerd. Daar doe jij ook aan. Dus jouw hele visie, jouw hele geloof is gebaseerd op ongelijkheid. In hoeverre kun jij hier iets tegenin brengen?
Hindoeisme beats all.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ik volg sowieso de Sunnah, daarnaast had ik het over mijzelf. IK. Dus als ik iets fout zei, ligt het aan mij.
Welke andere geloven waren er in die tijd? Vertel.
Ahl kitaab.
De rest?
Provoceren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef Life2.0 het volgende:
Eén uur reizen is het niet waard om meer in contact te komen met Allah?
Ik moest al 3,5 uur reizen om op mijn werk te komen, maar voor jou is 1 uur al te veel he..2
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:39 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ik ga met respect om met joden en christenen. Ze zijn mijn vrienden niet, maar de profeet Mohammed behandelde ze ook goed (met respect, terwijl ze dat niet bij hem deden).
Ik weet dat Mohammed verjaagd werd uit zijn geboorteplaats (Medina?) omdat veel mensen niet wilden geloven in zijn versie van het geloof. De meeste mensen waren destijds aanhanger van een polytheïstisch geloof en Mohammed kondigde het islam aan, een monotheïstisch geloof. Verder heb je natuurlijk sikhs, hindoes, boeddhisten etc.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ik volg sowieso de Sunnah, daarnaast had ik het over mijzelf. IK. Dus als ik iets fout zei, ligt het aan mij.
Welke andere geloven waren er in die tijd? Vertel.
Ahl kitaab.
De rest?
Ik heb het over de tijd van de Profeet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:13 schreef Life2.0 het volgende:
Tijd? Allah is niet ondergeschikt aan tijd, Allah is eeuwig.
Of durft jij anders te beweren?
Gelegenheidsmoslim dus, je bent alleen moslim als je niet te veel moeite hoeft te doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:13 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Provoceren.
Het is beter voor een vrouw om thuis te bidden, maar naar de moskee gaan is niet verplicht.
Ik vind het leuk om samen met mijn zusters te bidden dus zo af en toe bezoek in de moskee. Of ik morgen ga weet ik nog niet en zijn jouw zaken niet.
Hindoeisme.. beelden maken met je eigen hand en geloven dat die jou kan beschermen terwijl ik, Al-andalus, die beelden kapot kan maken. Hoe kan die jou dan beschermen?quote:
Dan maak ik een nieuw beeld, wat jij kapot maakt kan ik herstellen. Wat jij kapot maakt kun je nooit meer waarderen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:15 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Hindoeisme.. beelden maken met je eigen hand en geloven dat die jou kan beschermen terwijl ik, Al-andalus, die beelden kapot kan maken. Hoe kan die jou dan beschermen?
Ik heb het over mijzelf. Ik respecteer ze niet maar dat betekend niet dat ik ze grof behandel. Je wordt beloont voor je goedheid, voor elk wezen hier op aarde.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:14 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik weet dat Mohammed verjaagd werd uit zijn geboorteplaats (Medina?) omdat veel mensen niet wilden geloven in zijn versie van het geloof. De meeste mensen waren destijds aanhanger van een polytheïstisch geloof en Mohammed kondigde het islam aan, een monotheïstisch geloof. Verder heb je natuurlijk sikhs, hindoes, boeddhisten etc.
Waarom respecteer jij die niet? Omdat Mohammed die niet heeft gerespecteerd? Beetje een discriminerende visie..
jij vroeg welke godsdiensten er in die tijd nog meer waren. ik geef antwoord. Het is ook de oudste trouwens.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:15 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Hindoeisme.. beelden maken met je eigen hand en geloven dat die jou kan beschermen terwijl ik, Al-andalus, die beelden kapot kan maken. Hoe kan die jou dan beschermen?
Nee, helemaal niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Je ontwijkt gewoon de punt zijn post.
Ik moet wel zeggen dat ik het apart vind dat je andere religies zo makkelijk onder het tapijt veegt, maar zulke dingen niet over de Islam zegt. Beetje hypocriet niet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:15 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
proestquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij vroeg welke godsdiensten er in die tijd nog meer waren. ik geef antwoord. Het is ook de oudste trouwens.
Daarbij maak jij niets kapot
En, nog het allerbelangrijkste, je bent helemaal niet speciaal met je beelden kapot maken. Elke FOK!ker met 50 cent op een rommelmarkt kan dat
Ik kan nu jouw bedachte Allah uitschelden en zeggen dat hij mij met de bliksem kan treffen als hij bestaat. Als ik niet getroffen word door bliksem bestaat hij dus niet. Nou ja, ik leef nog. Trek uw conclusie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:15 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Jawel. Je lult er wel een leuk verhaatje achteraan, maar dat was niet gerelateerd aan zijn post.quote:
vooral respectloos, maar goed dat wisten we al van ts, dat zij respectloos isquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik het apart vindt dat je andere religies zo makkelijk onder het tapijt veegt, maar zulke dingen niet over de Islam zegt. Beetje hypocriet niet?
Ik doe niks. Slaat ook nergens op wat je zegt, totaal niet relevant.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:19 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik kan nu jouw bedachte Allah uitschelden en zeggen dat hij mij met de bliksem kan treffen als hij bestaat. Als ik niet getroffen word door bliksem bestaat hij dus niet. Nou ja, ik leef nog. Trek uw conclusie.![]()
Verder is een moskee een 'huis van god' toch? Ik kan alle kerken, moskees, tempels ter wereld slopen. Nu heb jij geen 'huis van god' meer. Hoe kun jij nu bidden en beschermd worden door allah?
Dus eigenlijk heb je helemaal geen idee waarin jij gelooft? Je gaat naar de moskee, de imam vertelt je dingen over de almachtige Allah en jij zegt "ja hier geloof ik in", vervolgens kniel je en geef je jezelf over aan hem? Eigenlijk is geloof jou met de paplepel ingegoten en doe je maar wat er van je wordt verwacht ZONDER dat je er echt over nadenkt? Jouw handelingen zijn dus identiek aan die van jouw idool, de profeet Mohammed. Dit doe jij dus geheel klakkeloos, zonder vraagtekens te zetten bij zijn en jouw handelingen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:18 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ik heb het over mijzelf. Ik respecteer ze niet maar dat betekend niet dat ik ze grof behandel. Je wordt beloont voor je goedheid, voor elk wezen hier op aarde.
Ik heb hier geen kennis over, dus dan zwijg ik liever. Misschien kan iemand anders jou hierover informeren. Alhoewel ik niet begrijp wat jouw punt is.
Hun god?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:24 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ik doe niks. Slaat ook nergens op wat je zegt, totaal niet relevant.
Je kan alles vernietigen maar Allaah niet. Terwijl de beelden bij hun God zijn. Dat is iets anders hé...
Je kan overal Allaah aanbidden, niet alleen in de moskee.
Bijna 5 uur, ik ga ervandoor!
Je hebt zelf toch ook vrij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:15 schreef metromuis het volgende:
Zijn bij jou de winkels ook dicht ? belachelijk
Allah is een onzichtbaar, buitenaards wezen. Zo'n beeldje bestaat echt, want je kunt het vasthouden, zien en kapotmaken. Allah, een onzichtbaar, buitenaards wezen, kun je moeilijk kapotmaken omdat het simpelweg niet bestaat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:24 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ik doe niks. Slaat ook nergens op wat je zegt, totaal niet relevant.
Je kan alles vernietigen maar Allaah niet. Terwijl de beelden bij hun God zijn. Dat is iets anders hé...
Je kan overal Allaah aanbidden, niet alleen in de moskee.
Bijna 5 uur, ik ga ervandoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |