Hemelsvaart?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:19 schreef Al-andalus het volgende:
Wacht, is het vandaag wel hemelsvaart?
God kwam toen toch naar de aarde ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef Biogarde het volgende:
En dat is dat Jezus, z'n vader God opzoekt. Die twee hadden nog wat te bespreken.
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik geloof niet zo. Ik geloof enkel in het feit dat bier lelijke wijven aantrekkelijker maakt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
God kwam toen toch naar de aarde ofzo?
Google is gewoon open, i.t.t. de winkels in je omgeving.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef Al-andalus het volgende:
Wie kan uitleggen waar hemelsvaart nou precies voor staat?
Je weet toch dat jezus de zoon van god ook gewoon god hemzelf is?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef Al-andalus het volgende:
Met alle respect voor de Christelijken, maar hoe kan een God een zoon hebben? God is niet gelijk aan ons dat hij zich kan voortplanten.
Eens.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Nederland moet een 7-daags 24-uurseconomie worden.
Wie is de derde?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Je weet toch dat jezus de zoon van god ook gewoon god hemzelf is?
Maria Magdalena.quote:
Gewoon niet te veel nadenken over religie. Het is een achterlijk iets om je er druk over te maken.quote:
Ik moet straks gewoon werken (horeca).quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:24 schreef chroestjov het volgende:
Hebben jullie een vrije dag is het weer niet goed, als alles door moest draaien zouden jullie helemaal geen vrije dag hebben, denk daar maar eens over na
Ik weet allang dat Chrisnten niet op al haqq zitten, maar ik wil het graag van hun zelf weten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:25 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel nadenken over religie. Het is een achterlijk iets om je er druk over te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |