Awkwaaaaaaardquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Net een gesprek gehad met men ex, face to face voor het eerst in een half jaar.
Super.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Net een gesprek gehad met men ex, face to face voor het eerst in een half jaar.
Hoe vaak hebben jij en Shifto geneukt?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:13 schreef MohMi het volgende:
Oooooh, you make me liiiive!
You're my best friend, shiftooo!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben jij en Shifto geneukt?
Ja, wij weten ook niets met zulke vage posts.quote:
Yep.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:15 schreef MohMi het volgende:
[..]verwacht je daar nou een serieus antwoord op
Zal even een korte omschrijving vertellen inderdaad, wel zo handigquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wij weten ook niets met zulke vage posts.
[..]
Yep.
Ja, daar kon je op wachten natuurlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal even een korte omschrijving vertellen inderdaad, wel zo handig![]()
Het begin was gezellig en een beetje bijgepraat enzo, maar we hadden ook afgesproken om te bepraten hoe het nou verder moest met "ons". We missen allebei het contact, maar er zijn wat dingen gebeurd waar ik best moeite mee heb. Zij vind dat ze daarin niets fout heeft gedaan, ik zie dat anders. Daar kwam het dus uiteindelijk toch op neer, dat we weer die discussie ingingen eigenlijk..
Edit: Wat ik eigenlijk best jammer vind, nergens voor nodig enzo
NOU DAT ZEGT DAN WEER GENOEG HÈ, SHIFTO EN MOHMI NEUKEEEHHHquote:
Zoals de waard is vertrouwd ie zijn gastenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik geloof er niets van dat zij nooit wat hebben gedaan
U jelly?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NOU DAT ZEGT DAN WEER GENOEG HÈ, SHIFTO EN MOHMI NEUKEEEHHH
Okay, ik geef het toe. Ik heb jou en SHifto geneukt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten
Ik heb me er wel overheen gezet, anders had ik uberhaupt niet met der afgesprokenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar kon je op wachten natuurlijkZolang jij je er niet overheen kunt zetten hoef je het ook niet gaan te proberen.
Blijkbaar was het niet de moeite van het onthouden waard want weet er niks meer vanquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, ik geef het toe. Ik heb jou en SHifto geneukt.
Naw, zij hebben seks gehad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef Crutch het volgende:
Of shifto zit er heel heel heel erg op te hopen.
WAarom ga je de discussie dan aan? Spreek af het te laten rusten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb me er wel overheen gezet, anders had ik uberhaupt niet met der afgesproken
Dat probeerde ik dus ook, toen bracht zij weer dingen naar boven (Jaja, ook ik heb dingen fout gedaan ofc, 2 kanten) en dan beland je op de een of andere manier toch weer in die discussies.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAarom ga je de discussie dan aan? Spreek af het te laten rusten.
Ze hebben ongetwijfeld ook een sex swing, denk je niet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, bij gebrek aan info kom je al snel op deze conclusie.
Ugh, dat is alleen maar drama waar je niets aan hebt. Laten rusten of niet meer aan beginnen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus ook, toen bracht zij weer dingen naar boven (Jaja, ook ik heb dingen fout gedaan ofc, 2 kanten) en dan beland je op de een of andere manier toch weer in die discussies.
Hebben jullie het er wel over gehad?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:25 schreef MohMi het volgende:
We geilen wel allebei heel hard op onszelf, telt dat ook?
Regelmatig, over hoe opmerkelijk platonisch onze relatie isquote:
Joa. Toen ze half ontbloot op de bank lagen sputterde Mohmi "Maar Shifto, zouden we dit nu wel doen?!" En Shifto zo van "ne ne sstt"quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa. Toen ze half ontbloot op de bank lagen sputterde Mohmi "Maar Shifto, zouden we dit nu wel doen?!" En Shifto zo van "ne ne sstt"
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa. Toen ze half ontbloot op de bank lagen sputterde Mohmi "Maar Shifto, zouden we dit nu wel doen?!" En Shifto zo van "ne ne sstt"
Goeie tip joh, in meer dan 11 jaar vriendschap zijn we werkelijk nog nooit samen dronken geweest!quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:31 schreef Crutch het volgende:
Volgens mij moeten jullie samen een keer goed dronken worden.
11 jaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef MohMi het volgende:
Goeie tip joh, in meer dan 11 jaar vriendschap zijn we werkelijk nog nooit samen dronken geweest!
En het begon allemaal met een mini shifto die verlegen kwam vragen of ik een keertje voor hem naar de shop wildequote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
En het begon allemaal met een mini shifto die verlegen kwam vragen of ik een keertje voor hem naar de shop wilde
Ja tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
nu ja, dat verklaart ook weer een hoop dan
En dat vinden jullie vice versa ook?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het zou wel de beste pron ever worden want we zijn heerlijk![]()
Dat laatste. Het zou voelen alsof je naar je broer/zus kijkt en je afvraagt of je het met hem/haar zou kunnen doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij hem niet, hij jou niet, beide elkaar niet?
Skv?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat laatste. Het zou voelen alsof je naar je broer/zus kijkt en je afvraagt of je het met hem/haar zou kunnen doen
Totdat shifto een leuk meisje tegenkomt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
Mohmi ziet sinds die dag alleen nog een klein verlegen jongetje wanneer ze naar Shifto kijkt, maar Mohmi wil een eckte man, een sterke neanderthaler die haar aan haar haren naar zijn grot toe sleept. Dankzij die noodlottige ontmoeting 11 jaar geleden zal Mohmi hem nooit als eckte stoere man kunnen zien, en van seks is dan ook absoluut geen sprake.
quote:Still a better love story than Twilight.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
Mohmi ziet sinds die dag alleen nog een klein verlegen jongetje wanneer ze naar Shifto kijkt, maar Mohmi wil een eckte man, een sterke neanderthaler die haar aan haar haren naar zijn grot toe sleept. Dankzij die noodlottige ontmoeting 11 jaar geleden zal Mohmi hem nooit als eckte stoere man kunnen zien, en van seks is dan ook absoluut geen sprake.
Still a better love story than Twilight.
GRRRROoooooddver.quote:
Sorry liefjequote:Op donderdag 17 mei 2012 15:43 schreef Skv het volgende:
[..]
GRRRROoooooddver.![]()
Hou op mij dat aan te praten zeg.
nieleukquote:
Ja kappen nou.quote:
Ik verzin het echt niet hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja kappen nou.
Hoe komen jullie daar nou op? Ze is half indonesisch en ik helemaal NL. en ze heeft zwart haar en ik donkerblond. en ze is een kop kleiner.
Come ooohoooon.
Je hebt die andere 2 foto's toch ook gezien. Die ene is vertekend.quote:
Neehee, jullie hebben dezelfde mond en dezelfde soort ogen. Goffdomme. Maar whatever, wat maakt dat verder uitquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Je hebt die andere 2 foto's toch ook gezien. Die ene is vertekend.
Negeer wat Hara erover zegt en doe normaal met je hoofd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja kappen nou.
Hoe komen jullie daar nou op? Ze is half indonesisch en ik helemaal NL. en ze heeft zwart haar en ik donkerblond. en ze is een kop kleiner.
Come ooohoooon.
Ik heb al op drie gelegenheden met haar gezoend.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Negeer wat Hara erover zegt en doe normaal met je hoofd.
Djeeeeeez, als het zoenen awkward wordt kun je altijd nog afhaken.
En nu durf je niet meer?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb al op drie gelegenheden met haar gezoend.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neehee, jullie hebben dezelfde mond en dezelfde soort ogen. Goffdomme. Maar whatever, wat maakt dat verder uit
Niks, maar nu ga ik er op letten.quote:
Not even closequote:
Ik heb een aai voor je.quote:
Ik steek daar een stokje voor. Hij mag alleen naar liefmeisje met zijn aal.quote:
Dat staat als een paling boven water.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik steek daar een stokje voor. Hij mag alleen naar liefmeisje met zijn aal.
Jezus, chef.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik steek daar een stokje voor. Hij mag alleen naar liefmeisje met zijn aal.
Toen zag je er helemaal geen heil meer in zeker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:37 schreef Crutch het volgende:
Deze was nog op VH1 voordat ik naar je toeging.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen zag je er helemaal geen heil meer in zeker.
Ow ik dacht doorhalen als in de hele nacht studerenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wat haalt? Sorry m'n hoofd werkt echt niet mee
Oh, ja dat ga ik ook doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik dacht doorhalen als in de hele nacht studeren
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh, ja dat ga ik ook doen. Nouja, bijna weekend tho.
Worth it.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:01 schreef WasMachinator het volgende:
yay en weer thuis van een heerlijk avondje met vrienden.. alleen nu wel over mijn slaap heen
Citymoves met shifto, mijn zus en een vriend van ons. Erg gezellig, veel bekenden en een hoop bier.quote:
Nicequote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Citymoves met shifto, mijn zus en een vriend van ons. Erg gezellig, veel bekenden en een hoop bier.
Heb ook een beetje het vermoeden dat shifto zich verslapen heeft
Werken net als wij maar aangezien hij net zo 'nuchter' was als ik gister en hij het waarschijnlijk nog wat later heeft gemaakt, is de kans aanwezig dat ie vergeten is zn wekkers weer aan te zettenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice
Wat moest shifto vandaag doen dan?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Werken net als wij maar aangezien hij net zo 'nuchter' was als ik gister en hij het waarschijnlijk nog wat later heeft gemaakt, is de kans aanwezig dat ie vergeten is zn wekkers weer aan te zetten
Ohh dat valt wel mee dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik maar een halve dagJij bent ook aan het werk toch?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ohh dat valt wel mee dan.
Nope, vrij vandaag.
Enkel opgestaan omdat de bitch moet werken, en het is nog veel naarder om vroeg op te moeten als je mij lekker ziet snurken, dus uit medeleven opgestaan.
Geen one-night standquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:59 schreef MohMi het volgende:
[..]Wow, dan moet ze óf speciaal zijn, óf jij bent stiekem een enorme softie
Ik zou het een one-night stand kwalijk nemen als ie me wakker maakt als ie eerder op moet staan dan ik
Multi-night stand is ook alweer anders idd, staat toch op een hogere treequote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen one-night stand
Een multi-night stand.
En ik ben geen softie, dat is gewoon chivalry.
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Multi-night stand is ook alweer anders idd, staat toch op een hogere treeMaar dan nog; solidair van je!
Nu lekker bakkies koffie aan het tikken voordat je inlogt op Diablo?
Ik zal de volgende keer even toestemming vragen!quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo ben ik.Godverdomme wat ben ik ook een schatje he.
Bij mn ex stond ik zelfs een tijdje in mijn vakantie elke dag om half 6 op om haar succes te kunnen wensen met haar examens.Dat ging wel te fur.
Wijsquote:Haha heb al een tijdje gespeeld, even mijn arm rust aan het geven.
Waarom bonje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:08 schreef MohMi het volgende:
[..]Bij m'n ex was het altijd bonje als één van de twee eerder op moest
Eén van de heerlijke dingen van het vrijgezel zijn; sochtends alleen mezelf om me heen
![]()
[..]
Wijs
Omdat we allebei nogal lomp waren en dus altijd iets deden waardoor de ander wakker werd. Voeg daar twee enorme ochtendhumeuren aan toe en het feest is compleetquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Omdat we allebei nogal lomp waren en dus altijd iets deden waardoor de ander wakker werd. Voeg daar twee enorme ochtendhumeuren aan toe en het feest is compleet![]()
Nu is het zo lekker ruuuustig sochtends
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb ik nooit zo last van. Maar als ik kan blijven slapen, en je maakt me wakker, dan moet je natuurlijk wel even je tieten laten zien om het goed te maken.
Een koffiepets!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:16 schreef MohMi het volgende:
gooi ik nog een koffiepad tegen je achterhoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Maar scharrel dus?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen one-night stand
Een multi-night stand.
En ik ben geen softie, dat is gewoon chivalry.
Hij liet er vorige week al wat over vallen.. (of deze week)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:23 schreef Harajuku. het volgende:
Murdera! Hoe kan je zo stiekem gaan neuken en ons het niet vertellen
bepaalde plannen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben aan het werk. Wel bizar veel zin in het weekend!
Vanavond concertje van De Staat, gecombineerd met het bezoek van een vriend. Morgen komt screwloose langs als het goed is (iemand uit een andere SC), heb ik nog twee verjaardagen die in dezelfde kroeg worden gevierd en een 90's party. Zondag volkomen naar de kloten, daar kijk ik dan weer iets minder naar uit.quote:
Ach voor dergelijke zaken heb je dat wel overquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vanavond concertje van De Staat, gecombineerd met het bezoek van een vriend. Morgen komt screwloose langs als het goed is (iemand uit een andere SC), heb ik nog twee verjaardagen die in dezelfde kroeg worden gevierd en een 90's party. Zondag volkomen naar de kloten, daar kijk ik dan weer iets minder naar uit.
Ik heb daar geen problemen mee. Maar ik begrijp dat jij rechtsaf slaat naar het feestje voor de muzikale snobs?quote:
Ik denk dat hij mee doelt op de alcohol inname vóór het feestje!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb daar geen problemen mee. Maar ik begrijp dat jij rechtsaf slaat naar het feestje voor de muzikale snobs?
Het moet wel een beetje een natuurgetrouwe imitatie zijn, natuurlijk:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee. Maar ik begrijp dat jij rechtsaf slaat naar het feestje voor de muzikale snobs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are we there yet are we there yet are we there yet are we there yetquote:
Jaloers!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:14 schreef SicSicSics het volgende:
Volgende week glasvezel!Kan ik nog sneller Fok!en...
Ik doe er bijna niks voor hoor!quote:
Gewoon erbij gezet: 'Hee! Weten jullie eigenlijk wel wie ik bèn?!"quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik doe er bijna niks voor hoor!Inschrijven, wachten en nu net een bakkie koffie voor de monteurs die het kabeltje door de gevel komen gooien woensdag.
Dat bakkie hielp wel met de planning. Woensdag moet ik natuurlijk werken, maar nu komen ze speciaal voor mij eerder!
De voorzitter, secretaris en penningmeester van de VvE!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:26 schreef MohMi het volgende:
Gewoon erbij gezet: 'Hee! Weten jullie eigenlijk wel wie ik bèn?!"
Ik gok niet dat zij dat wetenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De voorzitter, secretaris en penningmeester van de VvE!
Ik ben heul belangrijk!
Jewel, want daarom belde ze me vanmorgen!quote:
Die monteurs bellen gewoon zodat er iemand aanwezig is. Of je dat nu als voorzitter bent of als zwerver.. dat boeit ze niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jewel, want daarom belde ze me vanmorgen!Althans, als voorzitter...
De rest doet er niet zo toe inderdaad.
Heul niet! Ik sta namelijk als baas en contactpersoon in het schouwrapport en doe, als vertegenwoordiger van de eigenaren van het pand, alle communicatie met de kabeltrekkers!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Die monteurs bellen gewoon zodat er iemand aanwezig is. Of je dat nu als voorzitter bent of als zwerver.. dat boeit ze niet.
Inderdaad hoor SSS, laat ze maar pratenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heul niet! Ik sta namelijk als baas en contactpersoon in het schouwrapport en doe, als vertegenwoordiger van de eigenaren van het pand, alle communicatie met de kabeltrekkers!
Ik ben wél belangrijk!
quote:
Je laat het wel interessant klinken, maar je bent gewoon het hulpje van de eigenarenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:38 schreef SicSicSics het volgende:
Heul niet! Ik sta namelijk als baas en contactpersoon in het schouwrapport en doe, als vertegenwoordiger van de eigenaren van het pand, alle communicatie met de kabeltrekkers!
Ik ben wél belangrijk!
Zo zou je het ook kunnen zien ja... Maar iedereen doet toch aan CV poetsen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
Je laat het wel interessant klinken, maar je bent gewoon het hulpje van de eigenaren
Ik downgrade mezelf vakerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zien ja... Maar iedereen doet toch aan CV poetsen?
quote:
Omdat ik vind dat ik niet veel kan en ik het ook niet mooier kan verkopen dan ik het vind. Hou niet van valse verwachtingen gevenquote:
Je moet ook geen valse verwachtingen geven, maar er is niks mis met dingen interessanter laten klinken dan ze zijn!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Omdat ik vind dat ik niet veel kan en ik het ook niet mooier kan verkopen dan ik het vind. Hou niet van valse verwachtingen geven
officieel ben ik nu programmeur en beheerder. Maar zo zou ik mezelf niet verkopen, want ik vind dat ik daarvoor gewoon te weinig kan en weet om dat stempeltje te mogen dragen zeg maar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef SicSicSics het volgende:
Je moet ook geen valse verwachtingen geven, maar er is niks mis met dingen interessanter laten klinken dan ze zijn!![]()
Ik ben effectief 'het hulpje' van de andere eigenaren, maar dat kun je best als bestuurlijke ervaring opvoeren!
Tja, dat moet je zelf weten. Je hoeft ook niets te zeggen dat niet waar is, daarentegen is het ook niet eerlijk als jij jezelf geen bepaalde stempel wilt geven. Leg gewoon de feiten neer en laat een ander bepalen wat ie daar wel of niet van vindt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat ik niet veel kan en ik het ook niet mooier kan verkopen dan ik het vind. Hou niet van valse verwachtingen geven
Zelfde gedaan als jij hier nu verteld bij m'n baan. Ook gezegd dat ik geen kennis er van had, maar wel kon leren. En blijkbaar doe ik het goed genoeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
Tja, dat moet je zelf weten. Je hoeft ook niets te zeggen dat niet waar is, daarentegen is het ook niet eerlijk als jij jezelf geen bepaalde stempel wilt geven. Leg gewoon de feiten neer en laat een ander bepalen wat ie daar wel of niet van vindt.
Ik vind dat je in het werkleven best mag pochen, zoalgn je het na kunt komen. Heb bij mijn nieuwe baan ook eerlijk gezegd dat ik nog genoeg technische kennis kan opdoen, maar ook verkocht (terecht) dat ik makkelijk en snel leer. Het zou dus dom van hen zijn; ze hoeven me nog niet voluit voor een Senior te betalen maar ik kan dat niveau wel snel leren
Ik denk ook dat mensen die dingen beloven die ze niet waar kunnen maken, uiteindelijk vanzelf tegen de lamp lopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde gedaan als jij hier nu verteld bij m'n baan. Ook gezegd dat ik geen kennis er van had, maar wel kon leren. En blijkbaar doe ik het goed genoeg.
Maar vind het altijd wel grappig als mensen zeggen dat ze zus en zo zijn en dit en dat kunnen, maar als je naar de praktijk kijkt het gewoon geen ene reet voorstelt. Weet niet, wil dat zelf zeg maar niet hebben. Dan geef ik liever aan dat het niets voorstelt.
Free... Bacon!quote:
Je moet inderdaad niet gaan lopen opscheppen dat je dingen kunt die je niet kunt, dan val je snel genoeg door de mand ook!quote:
Over bepaalde zaken lukt me dat niet goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:30 schreef SicSicSics het volgende:
Maar een beetje ouwehoeren moet kunnen...![]()
Sommige dingen kun je beter doen dan erover praten idd!quote:
Een fantastische 4 minuten gewenst nog. Ik ga maar eens douchen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:53 schreef MohMi het volgende:
Zo, nog 8 minuten aan iedereen die aanwezig is, vertellen dat ik om 12:00 vrij benKleine compensatie voor het feit dat ik er toch uit moest vanochtend.
Vrouw.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben misselijk, heb geen zin om te eten maar heb toch honger.
Sisfist.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
beetje water drinken, vult tenminste wat opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Daar krijg ik vaak juist honger vanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:26 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
beetje water drinken, vult tenminste wat op
quote:
Meh, ik ga zo wel iets kleins eten denk ik. Hoe is het met jequote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:26 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
beetje water drinken, vult tenminste wat op
wtfquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:29 schreef shifto het volgende:
Ik ben weer vrij! Na een nachtje overnachten bij de grote vrienden van de polizei
Hoezoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:29 schreef shifto het volgende:
Ik ben weer vrij! Na een nachtje overnachten bij de grote vrienden van de polizei
n Mohmi wist dat niet? HOAX.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:29 schreef shifto het volgende:
moequote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:28 schreef ovoxo het volgende:
[..].
[..]
Meh, ik ga zo wel iets kleins eten denk ik. Hoe is het met je
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Even nog terug naar City Moves om bier muntjes op te maken. Mochten niet meer binnen dus buurman ging ruzie maken, ik ging er tussen staan en kreeg een klap dus gaf een klap terug en toen moesten we meeOmdat het druk was werd ik vanochtend pas gehoord en ben ik nu pas 1 uur vrij
Ahw rustig dagje nu dus? Gaat wel goed opzich, beetje moe en gefrustreerdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
moe, gisteren van 7 to 5 gewerkt en 's avonds tot laat met vrienden bankgehangen
![]()
en hoe gaat het verder met jou?
hoe was je natuurkunde gegaan? ja dat kan ik me voorstellen, lekker bijkomen van allesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ahw rustig dagje nu dus? Gaat wel goed opzich, beetje moe en gefrustreerd. Wil dat mei z.s.m. over is
Goed verhaal!quote:
Nope. Tegenwoordig mag je niet eens meer even een whats appje sturen vanuit de celquote:
Je mag 1 telefoontje plegen, die ging naar de kat want hij was dronkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nope. Tegenwoordig mag je niet eens meer even een whats appje sturen vanuit de celFlauw, hé.
Ik mocht vanochtend na het verhoor bellen, oftewel als je vrij gelaten wordquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag 1 telefoontje plegen, die ging naar de kat want hij was dronken
"Mama wil je me komen ophalen"quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik mocht vanochtend na het verhoor bellen, oftewel als je vrij gelaten word
Mamma zat in Turkijequote:
Das een eind!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Mamma zat in Turkije
Gelukkig was ik niet alleen opgepakt en konden we vanmorgen samen de walk of shame naar huis lopen
Zo werd ik eens gebeld door een collega. Maar dat ik de andere details wel zou horen als ie er was. Ik toch even pushen, toen praatte hij iets te hard waardoor de rest ook hoorde dat ie was opgesloten geweestquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:27 schreef muhahaha het volgende:
Toen belde je je werk maar dat je je had verslapen?![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:15 schreef Mystikvm het volgende:
Met shifto is het wel makkelijk stappen in een andere stad. Aan het eind van de avond regelt hij wel een slaapplek
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:15 schreef Mystikvm het volgende:
Met shifto is het wel makkelijk stappen in een andere stad. Aan het eind van de avond regelt hij wel een slaapplek
Nee, op de meeste plekken liggen die standaard wel klaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
MohMi, gaat shifto toevallig altijd op stap met een zeepje??
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, op de meeste plekken liggen die standaard wel klaar
Blijkbaar..?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kent het verhaal van Bubba niet hoor ik al
Bubba is de grote neger in de gevangenis die andere mannen anaal vernedert. Hij doet dit door tijdens het douchen het zeepje op grond te laten vallen zodat de ander deze opraapt en dan slaat hij zijn slagquote:
Ik ging er wel vanuit dat het op ongevraagde, anale seks uit moest draaien, ik impliceerde dan ook dat zowel shifto's capriolen als zijn stiekeme liefde voor gedwongen mannenliefde bij menig Huis van Bewaring bekend zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bubba is de grote neger in de gevangenis die andere mannen anaal vernedert. Hij doet dit door tijdens het douchen het zeepje op grond te laten vallen zodat de ander deze opraapt en dan slaat hij zijn slag
ah mooi, maar wel lekker kunnen ontspannen verder:)?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:37 schreef thatday het volgende:
heerlijk!!! en veel te kort uiteraard
(wat goed onthouden zeg ;P)
Ah dat is echt tof! dat zijn ook de beste vakantiesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:41 schreef thatday het volgende:
Ja niet echt een luie vakantie, 7 slaapplekjes gezien in 2,5 week, veel rondgereisd.. maar dat vind ik wel heel leuk!
powernapquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:52 schreef ovoxo het volgende:
Heerlijk 2 uur geslapen net, had ik zeker nodig..
ik heb enorme zin om mijn bedje in te kruipenquote:
Awh, maak snel af, dan kan je naar bedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb enorme zin om mijn bedje in te kruipen, maar eerst nog even wat administratief werk doen
en wat heb jij nog gedaan deze avond?
Een avondje niks doen kan indd echt heerlijk zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh, maak snel af, dan kan je naar bed. Heb eigenlijk niks gedaan, tv gekeken enzo, ben al 1 week non-stop bezig met school dus dit was fijjjjn.
Ja, heel. School is zo vermoeiendquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Een avondje niks doen kan indd echt heerlijk zijn![]()
jaaa zo lekker mijn bed knuffelen
haha, ik ken hetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, heel. School is zo vermoeiend. Slaap lekker alvast!
Buuulllshit. 10 seconden op 15 uurquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Als je dat hier moet komen melden is het niet gezellig genoeg.
ajj, dat is altijd kutquote:
hehe, wie nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:49 schreef MohMi het volgende:
Ging goedEn ik vind gas geven toch nog steeds het leukste
Ik hoorde net een ambulance in de buurt, was jij dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:49 schreef MohMi het volgende:
Ging goedEn ik vind gas geven toch nog steeds het leukste
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoorde net een ambulance in de buurt, was jij dat?![]()
Ik heb wel net een ambulance met sirenes aan geramd, bedoel je dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoorde net een ambulance in de buurt, was jij dat?![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb wel net een ambulance met sirenes aan geramd, bedoel je dat?
Heb je iig al vroeg iets gehit vandaagquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb wel net een ambulance met sirenes aan geramd, bedoel je dat?
Dat kon ik niet zien, de schade was dusdanig dat de hulpdiensten niet zeker weten of ie geïdentificeerd kan wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je iig al vroeg iets gehit vandaag, was het een leuke man achter het stuur?
Jij rijd ook snel warm voor ambulancebroedersquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zien, de schade was dusdanig dat de hulpdiensten niet zeker weten of ie geïdentificeerd kan worden
Tja, iets met dat uniformpje en al die slangetjes totally does it for mequote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij rijd ook snel warm voor ambulancebroeders![]()
Hah! Dat denk jij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Als je dat hier moet komen melden is het niet gezellig genoeg.
Het smaakte ook erg lekkerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het rook al zo lekker in de buurt tijdens het skeeleren!
Mja keertje rusten kan ook geen kwaadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, eigenlijk alleen vrijdags.
Ben zelfs al in bed gekropen
Je bent vast een hele goede chauffeurquote:Op zondag 20 mei 2012 01:09 schreef MohMi het volgende:
Jalalalalala hotsie flotsie knots!
En toch had ik beter kunnen rijden, shifto! In de vakantie ga ik het bewijzen!
Het heeft vast gesmaaktquote:Op zondag 20 mei 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
Lol, heb ik hier ook nog gepostEn netjes getypt ook nog!
Goed gedaan hoor!quote:Op zondag 20 mei 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
Lol, heb ik hier ook nog gepostEn netjes getypt ook nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |