Awkwaaaaaaardquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Net een gesprek gehad met men ex, face to face voor het eerst in een half jaar.
Super.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Net een gesprek gehad met men ex, face to face voor het eerst in een half jaar.
Hoe vaak hebben jij en Shifto geneukt?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:13 schreef MohMi het volgende:
Oooooh, you make me liiiive!
You're my best friend, shiftooo!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben jij en Shifto geneukt?
Ja, wij weten ook niets met zulke vage posts.quote:
Yep.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:15 schreef MohMi het volgende:
[..]verwacht je daar nou een serieus antwoord op
Zal even een korte omschrijving vertellen inderdaad, wel zo handigquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wij weten ook niets met zulke vage posts.
[..]
Yep.
Ja, daar kon je op wachten natuurlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal even een korte omschrijving vertellen inderdaad, wel zo handig![]()
Het begin was gezellig en een beetje bijgepraat enzo, maar we hadden ook afgesproken om te bepraten hoe het nou verder moest met "ons". We missen allebei het contact, maar er zijn wat dingen gebeurd waar ik best moeite mee heb. Zij vind dat ze daarin niets fout heeft gedaan, ik zie dat anders. Daar kwam het dus uiteindelijk toch op neer, dat we weer die discussie ingingen eigenlijk..
Edit: Wat ik eigenlijk best jammer vind, nergens voor nodig enzo
NOU DAT ZEGT DAN WEER GENOEG HÈ, SHIFTO EN MOHMI NEUKEEEHHHquote:
Zoals de waard is vertrouwd ie zijn gastenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik geloof er niets van dat zij nooit wat hebben gedaan
U jelly?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NOU DAT ZEGT DAN WEER GENOEG HÈ, SHIFTO EN MOHMI NEUKEEEHHH
Okay, ik geef het toe. Ik heb jou en SHifto geneukt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten
Ik heb me er wel overheen gezet, anders had ik uberhaupt niet met der afgesprokenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar kon je op wachten natuurlijkZolang jij je er niet overheen kunt zetten hoef je het ook niet gaan te proberen.
Blijkbaar was het niet de moeite van het onthouden waard want weet er niks meer vanquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, ik geef het toe. Ik heb jou en SHifto geneukt.
Naw, zij hebben seks gehad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef Crutch het volgende:
Of shifto zit er heel heel heel erg op te hopen.
WAarom ga je de discussie dan aan? Spreek af het te laten rusten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb me er wel overheen gezet, anders had ik uberhaupt niet met der afgesproken
Dat probeerde ik dus ook, toen bracht zij weer dingen naar boven (Jaja, ook ik heb dingen fout gedaan ofc, 2 kanten) en dan beland je op de een of andere manier toch weer in die discussies.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAarom ga je de discussie dan aan? Spreek af het te laten rusten.
Ze hebben ongetwijfeld ook een sex swing, denk je niet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, bij gebrek aan info kom je al snel op deze conclusie.
Ugh, dat is alleen maar drama waar je niets aan hebt. Laten rusten of niet meer aan beginnen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus ook, toen bracht zij weer dingen naar boven (Jaja, ook ik heb dingen fout gedaan ofc, 2 kanten) en dan beland je op de een of andere manier toch weer in die discussies.
Hebben jullie het er wel over gehad?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:25 schreef MohMi het volgende:
We geilen wel allebei heel hard op onszelf, telt dat ook?
Regelmatig, over hoe opmerkelijk platonisch onze relatie isquote:
Joa. Toen ze half ontbloot op de bank lagen sputterde Mohmi "Maar Shifto, zouden we dit nu wel doen?!" En Shifto zo van "ne ne sstt"quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa. Toen ze half ontbloot op de bank lagen sputterde Mohmi "Maar Shifto, zouden we dit nu wel doen?!" En Shifto zo van "ne ne sstt"
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa. Toen ze half ontbloot op de bank lagen sputterde Mohmi "Maar Shifto, zouden we dit nu wel doen?!" En Shifto zo van "ne ne sstt"
Goeie tip joh, in meer dan 11 jaar vriendschap zijn we werkelijk nog nooit samen dronken geweest!quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:31 schreef Crutch het volgende:
Volgens mij moeten jullie samen een keer goed dronken worden.
11 jaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef MohMi het volgende:
Goeie tip joh, in meer dan 11 jaar vriendschap zijn we werkelijk nog nooit samen dronken geweest!
En het begon allemaal met een mini shifto die verlegen kwam vragen of ik een keertje voor hem naar de shop wildequote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
En het begon allemaal met een mini shifto die verlegen kwam vragen of ik een keertje voor hem naar de shop wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |