Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Nou niet eens, gebrek aan ervaring wel jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een gebrek nog aan karakter (niet aanvallend bedoeld). Maar dat komt vanzelf met de hoeveelheid ervaring.
Wat voor karakter heb jij dan volgens jou?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet eens, gebrek aan ervaring wel ja
Sorry, ik kan nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Wat meer aanmeldingen voor de meet van de 26e mensen, zie OP! Want anders schiet ik iedereen die niet komt gewoon af.
Ik kom wel met Anjaquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Wat meer aanmeldingen voor de meet van de 26e mensen, zie OP! Want anders schiet ik iedereen die niet komt gewoon af.
Genoeg mensen voor een orgie twi genoeg.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Lastige vraag wel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor karakter heb jij dan volgens jou?
AIVD LET OP EEN NIEUWE TRISTAN IN SPE HIERquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Jou?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:26 schreef Myraela het volgende:
Kree, dump die chick en zoek iemand die een beetje stabieler is. Je bent zelf al zo instabiel als de tering, dit werkt niet hoor.
Goed plan. Aan de andere kant kunnen we nu wel myr en strawberry_hill versieren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Bij alles?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Lastige vraag wel.
Maar best een sterk karakter bij alles.
Maar niet als het over meiden gaat.
Wat een goed plan, dat ik daar nu niet eerder aan gedacht heb.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:27 schreef kutkloon7 het volgende:
Goed plan. Aan de andere kant kunnen we nu wel myr en strawberry_hill versieren.
sociaal, werk.quote:
Flipsquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AIVD LET OP EEN NIEUWE TRISTAN IN SPE HIER
Dan heb ik een half jaar, denk maar niet dat ik dan met jullie ga zittenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Beetje jammer dit weerquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, blijf dan maar bij dat gestoorde wijf.
Twiquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
FlipsJe bent gewoon bang.
En je bent me nog wat verschuldigd.
Wat ga je dan met ons doen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan heb ik een half jaar, denk maar niet dat ik dan met jullie ga zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat toen alleen volgens mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan heb ik een half jaar, denk maar niet dat ik dan met jullie ga zitten
Dat is een heel goed begin Flips. Wat zit er nog meer in je collectie?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:30 schreef Flippiee het volgende:
TwiEen beetje wel ja
Iedere keer als ik tom en jerry zie liggen moet ik aan je denken. Lief wel he.
Oh wil je mijn date dan. Ze woont wel in Enschedequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:29 schreef kree het volgende:
[..]
Beetje jammer dit weer
Ik ben gevoelig hoor..
Pass haar naar mligquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wil je mijn date dan. Ze woont wel in Enschede
Mijn collectie verschilt ontzettend, eigenlijk. Voor ieder/elk wat wils zeg maar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is een heel goed begin Flips. Wat zit er nog meer in je collectie?
pics en info via dmquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wil je mijn date dan. Ze woont wel in Enschede
Ik denk dat ik met het meeste geen problemen zal hebben, nog even en je denkt bij die andere modellen ook aan me.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:34 schreef Flippiee het volgende:
Mijn collectie verschilt ontzettend, eigenlijk. Voor ieder/elk wat wils zeg maar.
Het valt precies op zaterdag!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zat toen alleen volgens mij
Doordeweeks was het
Wij waren het weekend erna naar een Heidevolk-concert gegaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het valt precies op zaterdag!ik kreeg ook wat op zaterdag.
we gaan naar de efteling!
Iedere dag aan je denken. Dat is best veel, niet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met het meeste geen problemen zal hebben, nog even en je denkt bij die andere modellen ook aan me.
Ik ben niet iemand waar je zomaar op uitgekeken raakt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:36 schreef Flippiee het volgende:
Iedere dag aan je denken. Dat is best veel, niet?
Haha dat kan ook nogquote:
mmm toch maar nietquote:
Hoezo kan een jaar niet? 29 februari?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:37 schreef SiIk het volgende:
Halfjaar is 3 dagen na mijn verjaardag, dus onzin om te vieren. Jaar vieren kan niet. Lekker makkelijk
21 DECEMBER 2012 NATUURLIJK WAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoezo kan een jaar niet? 29 februari?
Ze zaten ernaast.. 't wordt nu 9012...quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
21 DECEMBER 2012 NATUURLIJK WAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoezo kan een jaar niet? 29 februari?
Je karakter bouw je pas op met genoeg ervaring. Nu heb je nog niet genoeg ervaring en weet je vaak niet wat te doen bij vrouwen. Het is pas je eerste? Pas als je dit accepteert kan je doorgroeien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet eens, gebrek aan ervaring wel ja
Smakelijkquote:
Wie zegt dat hij al beter kan krijgen of het uberhaubt al verdient? Je krijgt wat je bent.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:26 schreef Myraela het volgende:
Kree, dump die chick en zoek iemand die een beetje stabieler is. Je bent zelf al zo instabiel als de tering, dit werkt niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |