Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Nou niet eens, gebrek aan ervaring wel jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een gebrek nog aan karakter (niet aanvallend bedoeld). Maar dat komt vanzelf met de hoeveelheid ervaring.
Wat voor karakter heb jij dan volgens jou?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet eens, gebrek aan ervaring wel ja
Sorry, ik kan nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Wat meer aanmeldingen voor de meet van de 26e mensen, zie OP! Want anders schiet ik iedereen die niet komt gewoon af.
Ik kom wel met Anjaquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Wat meer aanmeldingen voor de meet van de 26e mensen, zie OP! Want anders schiet ik iedereen die niet komt gewoon af.
Genoeg mensen voor een orgie twi genoeg.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Lastige vraag wel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor karakter heb jij dan volgens jou?
AIVD LET OP EEN NIEUWE TRISTAN IN SPE HIERquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Jou?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:26 schreef Myraela het volgende:
Kree, dump die chick en zoek iemand die een beetje stabieler is. Je bent zelf al zo instabiel als de tering, dit werkt niet hoor.
Goed plan. Aan de andere kant kunnen we nu wel myr en strawberry_hill versieren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Bij alles?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Lastige vraag wel.
Maar best een sterk karakter bij alles.
Maar niet als het over meiden gaat.
Wat een goed plan, dat ik daar nu niet eerder aan gedacht heb.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:27 schreef kutkloon7 het volgende:
Goed plan. Aan de andere kant kunnen we nu wel myr en strawberry_hill versieren.
sociaal, werk.quote:
Flipsquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AIVD LET OP EEN NIEUWE TRISTAN IN SPE HIER
Dan heb ik een half jaar, denk maar niet dat ik dan met jullie ga zittenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Beetje jammer dit weerquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, blijf dan maar bij dat gestoorde wijf.
Twiquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
FlipsJe bent gewoon bang.
En je bent me nog wat verschuldigd.
Wat ga je dan met ons doen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan heb ik een half jaar, denk maar niet dat ik dan met jullie ga zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat toen alleen volgens mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan heb ik een half jaar, denk maar niet dat ik dan met jullie ga zitten
Dat is een heel goed begin Flips. Wat zit er nog meer in je collectie?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:30 schreef Flippiee het volgende:
TwiEen beetje wel ja
Iedere keer als ik tom en jerry zie liggen moet ik aan je denken. Lief wel he.
Oh wil je mijn date dan. Ze woont wel in Enschedequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:29 schreef kree het volgende:
[..]
Beetje jammer dit weer
Ik ben gevoelig hoor..
Pass haar naar mligquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wil je mijn date dan. Ze woont wel in Enschede
Mijn collectie verschilt ontzettend, eigenlijk. Voor ieder/elk wat wils zeg maar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is een heel goed begin Flips. Wat zit er nog meer in je collectie?
pics en info via dmquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wil je mijn date dan. Ze woont wel in Enschede
Ik denk dat ik met het meeste geen problemen zal hebben, nog even en je denkt bij die andere modellen ook aan me.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:34 schreef Flippiee het volgende:
Mijn collectie verschilt ontzettend, eigenlijk. Voor ieder/elk wat wils zeg maar.
Het valt precies op zaterdag!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zat toen alleen volgens mij
Doordeweeks was het
Wij waren het weekend erna naar een Heidevolk-concert gegaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het valt precies op zaterdag!ik kreeg ook wat op zaterdag.
we gaan naar de efteling!
Iedere dag aan je denken. Dat is best veel, niet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met het meeste geen problemen zal hebben, nog even en je denkt bij die andere modellen ook aan me.
Ik ben niet iemand waar je zomaar op uitgekeken raakt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:36 schreef Flippiee het volgende:
Iedere dag aan je denken. Dat is best veel, niet?
Haha dat kan ook nogquote:
mmm toch maar nietquote:
Hoezo kan een jaar niet? 29 februari?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:37 schreef SiIk het volgende:
Halfjaar is 3 dagen na mijn verjaardag, dus onzin om te vieren. Jaar vieren kan niet. Lekker makkelijk
21 DECEMBER 2012 NATUURLIJK WAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoezo kan een jaar niet? 29 februari?
Ze zaten ernaast.. 't wordt nu 9012...quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
21 DECEMBER 2012 NATUURLIJK WAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoezo kan een jaar niet? 29 februari?
Je karakter bouw je pas op met genoeg ervaring. Nu heb je nog niet genoeg ervaring en weet je vaak niet wat te doen bij vrouwen. Het is pas je eerste? Pas als je dit accepteert kan je doorgroeien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet eens, gebrek aan ervaring wel ja
Smakelijkquote:
Wie zegt dat hij al beter kan krijgen of het uberhaubt al verdient? Je krijgt wat je bent.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:26 schreef Myraela het volgende:
Kree, dump die chick en zoek iemand die een beetje stabieler is. Je bent zelf al zo instabiel als de tering, dit werkt niet hoor.
Je hoeft niet altijd genoegen te nemen met wat je krijgt. Ik zou liever alleen zijn dan met zo'n psycho wijf altijd drama te hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij al beter kan krijgen of het uberhaubt al verdient? Je krijgt wat je bent.
Als je geen genoegen ermee hebt, dan moet je veranderen als persoon. Als je gaat voor de eenzaamheid kan je net zo goed gelijk stoppen met alles.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd genoegen te nemen met wat je krijgt. Ik zou liever alleen zijn dan met zo'n psycho wijf altijd drama te hebben.
Ja, dit leek wel een goede datum, kan ik niet zo makkelijk vergeten, en goed excuus om het niet te vierenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is één briljante datum. Nouja, over 4 jaar kan je het vieren.
Niks mis mee hoor.quote:
Nee, meestal in een pan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor.
Of jij maakt je soep helemaal met de hand?
Karakter?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:57 schreef kree het volgende:
Hoewel, zou het blik op de kookplaat zetten ook werken?
Scheelt weer afwassen
Gewoon in de magnetron stoppen johquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:57 schreef kree het volgende:
Scheelt weer afwassen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:57 schreef kree het volgende:
Scheelt weer afwassen
Heb ik nog steeds nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon in de magnetron stoppen joh
Als je doorhebt dat iets niet genoeg is, dan ben je meestal al beter.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geen genoegen ermee hebt, dan moet je veranderen als persoon. Als je gaat voor de eenzaamheid kan je net zo goed gelijk stoppen met alles.
oke, dan gewoon op het fornuis, kan makkelijkquote:
Waarom moet je iedere keer veranderen eigenlijk? Lijkt me nogal krampachtig....quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geen genoegen ermee hebt, dan moet je veranderen als persoon. Als je gaat voor de eenzaamheid kan je net zo goed gelijk stoppen met alles.
Mocht het ooit zo ver komen dat ik een relatie krijg en wil gaan trouwen dan op 29 februariquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, dit leek wel een goede datum, kan ik niet zo makkelijk vergeten, en goed excuus om het niet te vieren
Drommel post onder kree's account?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:57 schreef kree het volgende:
Scheelt weer afwassen
Wel eerst het etiket eraf halen danquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke, dan gewoon op het fornuis, kan makkelijk
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel eerst het etiket eraf halen danEn even een hoek in de rand van het blik slaan. Kun je hem gebruiken als drinktuit. Scheelt ook weer een lepel.
Het is dat het nu al in een pan zit, anders had ik het geprobeerd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel eerst het etiket eraf halen danEn even een hoek in de rand van het blik slaan. Kun je hem gebruiken als drinktuit. Scheelt ook weer een lepel.
Nee, dat is niet waar. Er zijn mensen die denken op een bepaald niveau te zitten terwijl ze daar eigenlijk nog niet zitten. Ik denk eerlijk gezegd dat Kree nog een lange weg te gaan heeft, met zijn soep in blik opwarmen door het op een pan te zettenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je doorhebt dat iets niet genoeg is, dan ben je meestal al beter.
Wel foto's maken danquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
Het is dat het nu al in een pan zit, anders had ik het geprobeerd.
Je veranderd automatisch hoe ouder je wordt. Maar dit proces is te versnellen door het aantal ervaringen op te voeren. Mensen van 30 die pas hun eerste vriendin hebben gehad, zitten eigenlijk op leeftijd 16/17 ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom moet je iedere keer veranderen eigenlijk? Lijkt me nogal krampachtig....
Dan vermoord myr mequote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leg wel eerst even een naald op een blad in de soep voordat je het verhit, zodat je weet waar het noorden is.quote:
Maar dat is een natuurlijk proces. Jij zegt MOET veranderen. Das heel wat anders, en lijkt mij ook niet wenselijk. Dan wurm je jezelf in een leven/positie waar je hoogstwaarschijnlijk helemaal niet in wilt zitten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je veranderd automatisch hoe ouder je wordt. Maar dit proces is te versnellen door het aantal ervaringen op te voeren. Mensen van 30 die pas hun eerste vriendin hebben gehad, zitten eigenlijk op leeftijd 16/17 ofzo
Als je al rond de 30 zit en nog steeds op een laag niveau zit op meerdere gebieden, dan vind ik dat je aan jezelf verplicht bent om jezelf een schop onder de kont te geven.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat is een natuurlijk proces. Jij zegt MOET veranderen. Das heel wat anders, en lijkt mij ook niet wenselijk. Dan wurm je jezelf in een leven/positie waar je hoogstwaarschijnlijk helemaal niet in wilt zitten.
Das ook maar een mening he?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je al rond de 30 zit en nog steeds op een laag niveau zit op meerdere gebieden, dan vind ik dat je aan jezelf verplicht bent om jezelf een schop onder de kont te geven.
Je kunt ook beslissen om de cave trol slak te blijven idd. Maar denk niet dat je daarbij ook een leuke vrouw mee krijgtquote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt ook beslissen om de cave trol slak te blijven idd. Maar denk niet dat je daarbij ook een leuke vrouw mee krijgt
Ja klopt. Persoonlijk at ik bijvoorbeeld bijna nooit groente, en ben er achter gekomen dat het gewoon een enorme laksheid was van mezelf was geweest. Nu eet ik elke dag groente want ik heb mezelf een enorme flinke schop onder mijn kont gegeven, want het zijn levensjaren die je er anders mee verpest.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:19 schreef Myraela het volgende:
Zolang je maar niet "genoegen" neemt met iets, dat vind ik altijd zo'n zwakke gedachte.
Bullshit, dan had het ook geen 'genoegen' geheten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:19 schreef Myraela het volgende:
Zolang je maar niet "genoegen" neemt met iets, dat vind ik altijd zo'n zwakke gedachte.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bullshit, dan had het ook geen 'genoegen' geheten.
Dont settle for less that you deservequote:Op donderdag 17 mei 2012 15:19 schreef Myraela het volgende:
En als je meer wilt dan je verdient moet je groeien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dont settle for less that you deserve
Dat dus. Van die Benzin gedachten van "het is tenminste iets en dan ben ik tenminste niet alleen."quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daarom ben ik single.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je zet de lat te hoog omdat je denkt dat je dat al verdient misschienquote:
The problem is, I don't know what I deservequote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tsja, ik zal m'n best maar moeten doen jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je al rond de 30 zit en nog steeds op een laag niveau zit op meerdere gebieden, dan vind ik dat je aan jezelf verplicht bent om jezelf een schop onder de kont te geven.
Het klinkt erg, maar je weet toch waar je je te goed voor voelt?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
The problem is, I don't know what I deserve
Geldt niet voor mij, mijn eisen zijn vrij laag moet ik zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef arachide. het volgende:
Sommige mensen snappen het ook niet. Die willen een prachtige vrouw met dikke tieten, hersens, geweldige kookkunsten.. ze moet super zijn in bed, humor hebben, engelengeduld, lief en zorgzaam zijn, maar zelf zijn ze toe aan een make-over en zo sociaal incapabel als de pest.
Weet ik ook niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
The problem is, I don't know what I deserve
Ja, heb al eens een vrouw afgewezen die zelfs onder mijn niveau zat. Maar zij was dan ook vrij erg ja >_<quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef twi het volgende:
[..]
Het klinkt erg, maar je weet toch waar je je te goed voor voelt?
Vraag maar aan myr, zij weet waar ik wat mee gehad heb. Daar ben ik te goed voor, maar zo voelde ik me niet. Het ligt ook aan je zelfvertrouwen. Tijdens mijn depressie vond ik mezelf nooit goed genoeg, nu weet ik een stuk beter of ik goed genoeg ben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef twi het volgende:
[..]
Het klinkt erg, maar je weet toch waar je je te goed voor voelt?
Ik ook. Ik heb een challenge voor mezelf: Een maand lang zonder alcohol uitgaan. Zelfs 1 slokje is verboden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ik zal m'n best maar moeten doen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |