Zal ik zo even doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:50 schreef marcellie het volgende:
Je kan mijn foto's in de openingspost erbij zetten. Zie enkele posts boven je!
EINZEINZ!!11!!! ROFLCOPTER!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef Konev het volgende:
Viel me trouwens op dat bij het shirt van mij van 4footballshirts.com in de nek bij het Nike en Nieuwe Meesters gebeuren staat : Made in Indonesia, maar dat er op het labeltje aan de binnenkant staat : Made in Morocco. Terwijl hij dan uiteindelijk toch echt uit Thailand komt.. Raar zaakje :p
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef kevin33 het volgende:
Wellicht een idee om dit topic te splitsen in "Voetbalshirts" en "Voetbalshirts kopen"?
Kan volgens mij prima in een thread. Als we het maar een beetje gebalanceerd houdenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef kevin33 het volgende:
Wellicht een idee om dit topic te splitsen in "Voetbalshirts" en "Voetbalshirts kopen"?
Dit weerhoudt me van bestellen bij Jersey777quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:01 schreef MeesterBier het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd door Jersey777. Ik keek naar sjaals en kwam bijvoorbeeld dit tegen:
[ afbeelding ]
Daarbij keek ik naar t shirt van Schalke 04 en zag daar dat het logo niet helemaal klopt. Voor zulke fouten vind ik de prijs te hoog.
heb je gelijk inquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit weerhoudt me van bestellen bij Jersey777
Helemaal mee eens ik wil gewoon nieuwe shirts zienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef kevin33 het volgende:
En het is niet eens een geslaagde Russische troll want daar zitten rood en blauw andersom.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:01 schreef MeesterBier het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd door Jersey777. Ik keek naar sjaals en kwam bijvoorbeeld dit tegen:
[ afbeelding ]
Daarbij keek ik naar t shirt van Schalke 04 en zag daar dat het logo niet helemaal klopt. Voor zulke fouten vind ik de prijs te hoog.
Tja, even verderop zie je ook dat het ze niet gelukt is om de D achter Hollan te plaatsen. Dus naast het feit dat men daar denkt dat wij Reserve-Russen zijn denken ze ook dat deze Russische provincie Hollan heet i.p.v. Holland.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En het is niet eens een geslaagde Russische troll want daar zitten rood en blauw andersom.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:38 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Tja, even verderop zie je ook dat het ze niet gelukt is om de D achter Hollan te plaatsen. Dus naast het feit dat men daar denkt dat wij Reserve-Russen zijn denken ze ook dat deze Russische provincie Hollan heet i.p.v. Holland.
[ afbeelding ]
quote:
Hup Anzhi hup!quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hup Anzhi hup!
laat Santos in hun hempie staan!
HAHA!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:02 schreef 64Bitch het volgende:
Die D staat op achterkant van die sjaal begrijp dat dan!![]()
Mensen, waar hebben het over? Zomer 2012 over een freaking Sjaal?![]()
Staan wel meer rariteiten op Jersey777.com trouwens, check die rugnummers van sommige Oranje shirts..
http://www.jersey777.com/(...)all-Shirt-p6071.html
(zal wel soort 'beta" rugnummer zijn oid)
Gewoon doorzoeken en de juiste kiezen:
http://www.jersey777.com/(...)all-Shirt-p6199.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |