SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dat heb ik ook hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
BDH.....![]()
ik kan er niks aan doen, ik moest lachen
en iedere keer weer dat ik er naar kijk
Waar de neuk haal ik zo'n trui vandaan, jonguh!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoorGeef hem zo'n trui
Zou wel megasuperflabbertastischgrappig zijn!quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Waar de neuk haal ik zo'n trui vandaan, jonguh!!!gvd
Uiteraard ben ik zo'n bitch ass baas dat ik kan breien, mothafuckaquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
Citymoves.![]()
En zo'n trui kan je breien. Een beetje huisvrouw die haar plaats weet die kan gewoon breien.
[ afbeelding ]
Echt het ene moment denk ik dat ik je ken, en dan zeg je weer zoiets. Wtf wie ben jijquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik zo'n bitch ass baas dat ik kan breien, mothafuckaEn om diezelfde reden brei ik alleen truien voor mezelf
De Breiende Baasch representquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt het ene moment denk ik dat ik je ken, en dan zeg je weer zoiets. Wtf wie ben jij
Nah, zag het mijn moeder vroeger doen en ik kon het vroeger niet uitstaan als iemand iets kon dat ik niet konquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeker breien op je basisschool gehad?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nah, zag het mijn moeder vroeger doen en ik kon het vroeger niet uitstaan als iemand iets kon dat ik niet kon![]()
![]()
wtfquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nah, zag het mijn moeder vroeger doen en ik kon het vroeger niet uitstaan als iemand iets kon dat ik niet kon![]()
![]()
En epische woedeaanvallen als ik iets wilde leren dat veel te moeilijk wasquote:
Haha. Maar ik heb gehoord dat je wel goed kan koken dus je hebt er iets aan overgehoudenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
En epische woedeaanvallen als ik iets wilde leren dat veel te moeilijk wasWat best vaak was
Daarom heb ik nu zo'n respect voor mijn ouders
Heb je dat echt gehoord?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Maar ik heb gehoord dat je wel goed kan koken dus je hebt er iets aan overgehouden
Shifto zei toch zoiets?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb je dat echt gehoord?Valt best mee namelijk
![]()
En nu even LOOSCH op Daft Punk!! * MohMi springt door de kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |