SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
BEASTMODE![]()
Scooby is wel natural, bedenk dat hij al 20 jaar BBer is ofzo
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik was het niet maar ik vind hem wel leukquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
Met dank aan iemand die ooit deze TT verzonnen had, maar nooit gepost had.![]()
![]()
OP.![]()
@Zith: Ik druk ook elke dag 20-30 keer op voor het pitten, gewoon omdat ik het lekker vind. Zelfde lijkt me chill met een pull-up bar, elke dag even setje doen. Of het de beste manier van ontwikkelen is vind ik niet echt belangrijk, daar heb ik m'n SS-schema voor.![]()
![]()
In de zomervakantie heb ik bijna elke dag chins en pulls gedaan, dat was voordat ik serieus trainde maar net een pull up bar bij mijn ouders had geïnstalleerd en ik verbleef daar in de vakantie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:09 schreef BigSmurf het volgende:
OP.![]()
@Zith: Ik druk ook elke dag 20-30 keer op, gewoon omdat ik het lekker vind. Zelfde lijkt me chill met een pull-up bar, elke dag even setje doen. Of het de beste manier van ontwikkelen is vind ik niet echt belangrijk, daar heb ik m'n SS-schema voor.
Ik moet zeggen, de chins en pulls gingen me op een gegeven moment heel makkelijk af en mijn rug voelde heerlijk.This isn't even my final form.![]()
Je zegt dat je graag je pull-ups wilt opbouwen door het elke dag te doen. Dit idee klopt niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:09 schreef BigSmurf het volgende:
OP.![]()
@Zith: Ik druk ook elke dag 20-30 keer op voor het pitten, gewoon omdat ik het lekker vind. Zelfde lijkt me chill met een pull-up bar, elke dag even setje doen. Of het de beste manier van ontwikkelen is vind ik niet echt belangrijk, daar heb ik m'n SS-schema voor.Kracht opbouwen doe je door hard te trainen, spieren laten herstellen, blablalba je kent het wel..
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik weet ook niet meer wie het was, maar hij kwam een reeks of 10-20 geleden ter sprake en is sindsdien nooit gebruikt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was het niet maar ik vind hem wel leuk
BEASTMODE![]()
Verwoording was een beetje krom.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Je zegt dat je graag je pull-ups wilt opbouwen door het elke dag te doen. Dit idee klopt niet.![]()
![]()
Al doe je je armen kruisen over elkaar dat je handen op de andere schouder ligtquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga vandaag eens Front Squatten. Iemand die dit vaker doet en tips heeft?dan je ellebogen nog wat omhoog doen om te voorkomen dat ie gaat rollen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Leer gewoon de normale grip, iedereen kan het. Goed je polsen oprekken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga vandaag eens Front Squatten. Iemand die dit vaker doet en tips heeft?
Daarnaast, des te verder die bar tegen je strot aanligt, des beter de lift. Goed opletten dat je mooi rechtop blijft tijdens de lift (core aanspannen, schouderbladen strak en ellebogen netjes vooruit wijzend houden) & goed met je kont de beweging beginnen. Knieën naar buiten blijven drukken. Klinkt bekend?Het is dus geen lastige oefening wanneer je kan squatten. Alleen in het begin even wennen; je quads, buikspieren en je bovenrugspieren krijgen een extra opdonder tov een regular squat.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ben net terug. Uitvoering ging prima. Heb het een jaar geleden wel eens gedaan en vond het toen kut. Ik merkte het wel meer in m'n rug en buik inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:18 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Leer gewoon de normale grip, iedereen kan het. Goed je polsen oprekken.
Daarnaast, des te verder die bar tegen je strot aanligt, des beter de lift. Goed opletten dat je mooi rechtop blijft tijdens de lift (core aanspannen, schouderbladen strak en ellebogen netjes vooruit wijzend houden) & goed met je kont de beweging beginnen. Knieën naar buiten blijven drukken. Klinkt bekend?Het is dus geen lastige oefening wanneer je kan squatten. Alleen in het begin even wennen; je quads, buikspieren en je bovenrugspieren krijgen een extra opdonder tov een regular squat.
Deathlift or Die.![]()
Yeaaah buddy!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben net terug. Uitvoering ging prima. Heb het een jaar geleden wel eens gedaan en vond het toen kut. Ik merkte het wel meer in m'n rug en buik inderdaad.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ben noodzakelijkerwijs gedwongen om te frontsquatten deze tijd, bij gebrek aan een squatrek en/of iets wat als zodanig kan functioneren. Backsquat deed ik al wel wat langer, maar een echt serieus fitnessschema heb ik pas sinds een aantal maanden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben net terug. Uitvoering ging prima. Heb het een jaar geleden wel eens gedaan en vond het toen kut. Ik merkte het wel meer in m'n rug en buik inderdaad.
Anyway, vooral buikspieren/core vond ik in het begin erg wennen.
En ook m'n rechterpols wil nog wel eens zeer doen. Ik moet de barbell cleanen om hem op mn schouders te krijgen en heb dat nooit fatsoenlijk aangeleerd. Op aanraden van dit topic wat filmpjes van rippetoe bekeken en daarmee wel enigszins een idee gekregen, maar echt fatsoenlijk gaat het nog steeds niet. Zal binnenkort weer eens een filmpje maken zodat ik mezelf goed kan zien.
Vwb die pijn in de pols, als ik eerst m'n polsen wat beweeg/rek/strek dan gaat dat een stuk beter.
Hoeveel kg frontsquat je trouwens in vergelijking tot backsquat? Ik doe nu 6x70kg en heb geen idee naar m'n backsquat.![]()
Moest gisteren wachten om te squaten, omdat er twee gasten in het squatrek seated behind neck presses aan het doen waren. Echt elke keer als het squatrek bezet is wordt ie gebruikt voor een andere oefening dan squaten.
Vermoeiend...![]()
![]()
Behind neck.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:23 schreef BigSmurf het volgende:
Moest gisteren wachten om te squaten, omdat er twee gasten in het squatrek seated behind neck presses aan het doen waren. Echt elke keer als het squatrek bezet is wordt ie gebruikt voor een andere oefening dan squaten.
Vermoeiend...
This isn't even my final form.![]()
doe ik ook wel eens.. kan anders die stang niet kwijt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:23 schreef BigSmurf het volgende:
Vermoeiend...
Maar als er een baas aankomt die wilt squaten ga ik eerst op mn knieën voor hem, en daarna kruip ik langzaam in een hoekje.![]()
![]()
is het gebruik en de voordelen van bcaa's onomstreden eigenlijk?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik krijg al een blessure als ik ernaar kijk, maar goed, sommige mensen schijnen het als een prettige oefening te ervaren...quote:Ik doe ook weleens OHP in t squatrek, maar als iemand wil squaten dan ga ik gewoon weg hoor. Daar is ie voor bedoeld.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:10 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
doe ik ook wel eens.. kan anders die stang niet kwijt.
Maar als er een baas aankomt die wilt squaten ga ik eerst op mn knieën voor hem, en daarna kruip ik langzaam in een hoekje.![]()
Je hebt er niks aan als je genoeg eiwitten eet op een dag en je eet voordat je gaan trainen. Dus dan kun je zeggen dat ze nutteloos zijn. Maar voor mensen die op lage maag trainen of een dieet met te weinig eiwitten hebben kunnen ze helpen. In de cut kan het ook wel handig zijn. Het is totaal geen vereiste, maar in sommige situaties kunnen ze helpen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef mister_popcorn het volgende:
is het gebruik en de voordelen van bcaa's onomstreden eigenlijk?![]()
Erg grappig om te lezen als je wat tijd te doden hebt. http://startingstrength.c(...)cle/no_chalk_allowedquote:By this point I knew I wouldn’t attempt to train in this place at all, so I figured I’d entertain myself at Beckham’s expense.
“Can I do cleans here?”
“Clean? Well we ask that you sanitize any equipment you use with our complimentary wet naps, but we have a staff that takes care of most the cleaning.” I looked at him as though he just told me he wanted to impregnate my sister, and I don’t even have a sister.
[ Bericht 30% gewijzigd door Snakey op 17-05-2012 23:30:26 ]![]()
Ik snap het nut er niet van. De normale press pakt ook de anterior delts, waarom dan een oefening doen die slecht voor je gewrichten is?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:19 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik krijg al een blessure als ik ernaar kijk, maar goed, sommige mensen schijnen het als een prettige oefening te ervaren...
Als je ervaren bent en de oefening zorgvuldig kan uitvoeren, vooruit. Maar ik zag eens bij ons in de sportschool een instructeur (lees: ecto puber, serieus iets van 16 jaar) die de behind neck liet doen aan een beginner. Heb ze gelijk aangesproken dat dit toch erg blessuregevoelig is voor een beginner.This isn't even my final form.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: