Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tangledup op 17-05-2012 13:08:24 ]Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
Ik verbrand niet zo snelquote:
Ik kom wel vaker buiten, dus dan wen je eraan.quote:
Geen koorts meer, maar wel echt alles doet pijn. En mijn buik is aan het protesteren.. al bijna 24 uur niet gegeten en aangezien ik normaal om de 2.5 uur eet, snap ik het wel. En mijn hoofd staat op ontploffen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe gaat 't met je Arachide? Al een beetje beter?
But why?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
Vijf paar pumps weggegooid, waaronder m'n nude pumps, en twee paar die m'n zusje mag hebben.
Vier zijn gewoon op en de nude pumps zijn in Damsko dusdanig beschadigd dat ze niet te repareren zijn.quote:
groeien je voeten nog dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vier zijn gewoon op en de nude pumps zijn in Damsko dusdanig beschadigd dat ze niet te repareren zijn.
De twee die naar m'n zusje gaan, passen niet meer.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goeden middag voormalige detective
Nee, ze zitten gewoon niet meer lekker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
groeien je voeten nog dan?
Die van mij gelukkig niet
Nooit andijvie gegeten zeker?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:39 schreef arachide. het volgende:
Nooit geweten dat eten zo'n hel kon zijn.
heb je een eetstoornis?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:39 schreef arachide. het volgende:
Nooit geweten dat eten zo'n hel kon zijn.
Andijvie! Das lekker! Normaal lust ik alles, op oesters na.. bah wat is dat ranzig. Vandaag is ieder hapje een strijd.quote:
oesters zijn inderdaad ook smerigquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Andijvie! Das lekker! Normaal lust ik alles, op oesters na.. bah wat is dat ranzig. Vandaag is ieder hapje een strijd.
Met ham en kaas uit de ovenquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oesters zijn inderdaad ook smerig![]()
witlof
Ik ben wel bezig met afvallen, maar niet op de crashdiet manier. Als ik 600 gram per week verlies, is het prima.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben wel bezig met afvallen, maar niet op de crashdiet manier. Als ik 600 gram per week verlies, is het prima.dan heb ik over 20 weken mijn doel bereikt.
Ziek en al 24 uur niets gegeten.. het laatste was yoghurt.quote:
Zat lekker gezond eten wat je amper hoeft te bereiden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je niet opgevoed bent met de pot schaft...
Als ik ziek ben val ik meestal het meeste afquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ziek en al 24 uur niets gegeten.. het laatste was yoghurt.dus net kwam ontbijt even hard aan.
Zoals pizza, frituur en soepquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:49 schreef twi het volgende:
[..]
Zat lekker gezond eten wat je amper hoeft te bereiden.
Ze noemen me vuilnisbak omdat ik ALLES eet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je niet opgevoed bent met de pot schaft...
Oh gelukkig het ligt niet aan mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is inderdaad een beetje vreemd
Niets mis mee tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze noemen me vuilnisbak omdat ik ALLES eet.
Leg eens uit hoe de werktquote:
Ik heb er wat dat betreft geen moeite mee. Mooi begin voor het afvallen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:49 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik ziek ben val ik meestal het meeste afWeekje verkouden en hop, twee kilo weg.
eerst reken je de sletfactor uit:')quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe de werktik snap het niet
Veel groente eten en geen brood en suiker. Werkt echt super goed!quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb er wat dat betreft geen moeite mee. Mooi begin voor het afvallen.ik speel vals.
Wel er op letten dat je gewoon normaal blijft eten als je wel gezond bent. Een gram of 600 per week is best veel hoor, dat is een maximumdoel. En áls je het dan wel kwijt raakt is het vrijwel zeker niet allemaal vet, maar ook lean body mass / spierweefsel en dat is niet echt slim om kwijt te raken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb er wat dat betreft geen moeite mee. Mooi begin voor het afvallen.ik speel vals.
Ik ga eens kijken of het luktquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eerst reken je de sletfactor uit:')
die vul je in, in de formule daaronder
Volgens het voedingscentrum is een kilo per week het maximum wat gezond is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:54 schreef twi het volgende:
[..]
Wel er op letten dat je gewoon normaal blijft eten als je wel gezond bent. Een gram of 600 per week is best veel hoor, dat is een maximumdoel. En áls je het dan wel kwijt raakt is het vrijwel zeker niet allemaal vet, maar ook lean body mass / spierweefsel en dat is niet echt slim om kwijt te raken.
Kortom, wel wat gaan bewegen.
Groente, vis, gevogelte/kipfilet en wanneer je brood/pasta/rijst eet, dan de volkorenversie ervan. Geen frisdrank, geen snoep. Als je trek hebt, eet je een stuk fruit. En geen alcoholquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Veel groente eten en geen brood en suiker. Werkt echt super goed!
Geen alcohol?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:58 schreef twi het volgende:
[..]
Groente, vis, gevogelte/kipfilet en wanneer je brood/pasta/rijst eet, dan de volkorenversie ervan. Geen frisdrank, geen snoep. Als je trek hebt, eet je een stuk fruit. En geen alcohol
Zelfs geheel stoppen even met brood/pasta en rijst doet wonderen. Dat maakt juist mensen dik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:58 schreef twi het volgende:
[..]
Groente, vis, gevogelte/kipfilet en wanneer je brood/pasta/rijst eet, dan de volkorenversie ervan. Geen frisdrank, geen snoep. Als je trek hebt, eet je een stuk fruit. En geen alcohol
Onzin, het enige wat mensen dik maakt is teveel eten en te weinig bewegen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfs geheel stoppen even met brood/pasta en rijst doet wonderen. Dat maakt juist mensen dik.
En aardappelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfs geheel stoppen even met brood/pasta en rijst doet wonderen. Dat maakt juist mensen dik.
Brood, pasta, rijst en aardappelen is zo'n beetje alles wat ik eetquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad niet zonder kunnen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Brood, pasta, rijst en aardappelen is zo'n beetje alles wat ik eet
Onzin.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:59 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, het enige wat mensen dik maakt is teveel eten en te weinig bewegen.
Alle vlees en groente zónder de aardappelen, rijst of pasta.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef arachide. het volgende:
Wat mag ik nog wel eten. Ik wil iets wat ik vol kan houden he..
Goed zoquote:
Je kunt echt nog veel meer eten als je die kleine wijzigingen in je eetpatroon aanbrengt. Volkorenproducten, wanneer je dan eens een patatje eet gewoon geen mayo nemen, minder dik je boterham beleggen, geen toetjes na het eten, geen koek bij koffie, geen frisdrank (ook geen Light), bij fruitdranken kijken of er niet zoveel troep in zit dat het net zo slecht is als frisdrank, niet teveel melk (alhoewel ik me daar dan niet aan houquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef arachide. het volgende:
Wat mag ik nog wel eten. Ik wil iets wat ik vol kan houden he..
De uitzondering die de regel bevestigd. Ik wilde inderdaad medische achtergrond typen, niet iedereens metabolisme werkt even goed. Maar ik denk dat iedereen dat wel kan bedenken. Medicijnen bijvoorbeeld kunnen ook invloed hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Onzin.
Je kan een ziekte hebben of een trage stofwisseling.
Aanleg hebben om dik te worden bestaat zeer zeker.
Eigenlijk nog hogerquote:
Dit klinkt wel bekend. Als ik patat eet is het met ketchup, koek heb ik nooit in huis. Koffie en thee drink ik zonder suiker, toetjes na het eten doe ik niet aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:03 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt echt nog veel meer eten als je die kleine wijzigingen in je eetpatroon aanbrengt. Volkorenproducten, wanneer je dan eens een patatje eet gewoon geen mayo nemen, minder dik je boterham beleggen, geen toetjes na het eten, geen koek bij koffie, geen frisdrank (ook geen Light), bij fruitdranken kijken of er niet zoveel troep in zit dat het net zo slecht is als frisdrank, niet teveel melk (alhoewel ik me daar dan niet aan hou).
Zou ik ook laten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:04 schreef Myraela het volgende:
Je kan wel gewoon wafels met slagroom en stroopwafels eten.
Dat dacht ik ook, maar je moet het insuline gehalte van je lichaam veranderen. Als je je eetpatroon geheel veranderd op deze manier dan wordt je stofwisseling anders. En dat is precies wat je wilt. Ik eet nu bijv meer, maar wordt wel minder dik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:59 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, het enige wat mensen dik maakt is teveel eten en te weinig bewegen.
Wil jij nog eens aardbeitjes krijgen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:04 schreef Myraela het volgende:
Je kan wel gewoon wafels met slagroom en stroopwafels eten.
Dat over aardappelen wist ik nog niet, weer wat erbij geleerdquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Alle vlees en groente zónder de aardappelen, rijst of pasta.
Eiwit-ommelet als ontbijt. Salade met vis/vlees als lunch en warme groenten en vlees/vis als avondeten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
Dus alleen nog maar yoghurt als ontbijt en lunch en fruit als tussendoortje en groente met een stukje vis als avondeten. Laat mij dan maar dik blijven.
penetratiequote:Op donderdag 17 mei 2012 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk nog hogerligt hoe ruim je seks neemt.
Gemiddeld 16,5 gram koolhydraten per 100 gram.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat over aardappelen wist ik nog niet, weer wat erbij geleerd
Indeed. Ik heb het er nu maar bijgezet.quote:
Not done.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
Slangenprint... Done of not done. Ik ben er nog niet uit.
Heb je het nu over gewicht of sletscore?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef arachide. het volgende:
Nog 12 weken tot sziget. Dan zou ik net op de 80 kunnen zitten! Dat zou fijn zijn
Dan komt het opeens anders uitquote:
Als je er ordinair uit wilt zien done.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
Slangenprint... Done of not done. Ik ben er nog niet uit.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je het nu over gewicht of sletscore?
Die werkt als een tiet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:04 schreef Myraela het volgende:
Zolang je maar niet dat dieet doet van die ene muts.Sonja Bakker.
Daar heb ik nog wel positieve dingen over gehoordquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:04 schreef Myraela het volgende:
Zolang je maar niet dat dieet doet van die ene muts.Sonja Bakker.
Gewicht. Sletscore is 38.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je het nu over gewicht of sletscore?
Ik heb gave gezien van Louboutinquote:
Je bent gewoon zwaarder dan mij nuquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef arachide. het volgende:
Nog 12 weken tot sziget. Dan zou ik net op de 80 kunnen zitten! Dat zou fijn zijn
Nou en?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent gewoon zwaarder dan mij nuDat is wel beangstigend
Nee hoor, ik snapte 'm ook niet. Ik kwam op een minscore uit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zal wel dom zijn maar ik snap die formule dus echt niet
Zo moeilijk is het echt nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
Doe dan eens een reken voorbeeldquote:
Jij werkte toch als laborant? Moet je nooit iets berekenen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
Nogmaals, nou en? Niet iedereen is een magere lat. En waar denk je dat mijn negerbillen en heupen mee opgevuld zijn? Lucht?quote:
Nou en?quote:
In mijn huidige baan eigenlijk een paar formules maar die gebruik iedere dag dus die snap ik wel maar het duurde wel even voordat ik ze snapte. Dus even een reken voorbeeldje erbij dan snap ik hetquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:14 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Jij werkte toch als laborant? Moet je nooit iets berekenen?
Vul L, P_z en P_c in. Dan kan je die factor berekenen. En die factor kan je invullen in die andere formule. Dit is serieus vmbo eindexamenniveauquote:
Negerbillen en heupenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nogmaals, nou en? Niet iedereen is een magere lat. En waar denk je dat mijn negerbillen en heupen mee opgevuld zijn? Lucht?
Ja dat snap ik welquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vul L, P_z en P_c in. Dan kan je die factor berekenen. En die factor kan je invullen in die andere formule. Dit is serieus vmbo eindexamenniveau![]()
Ervaring mee?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:21 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie als enige optie een maagverkleining, Arachide
Iedereen heeft z'n slechte kanten bob, jij hebt bijvoorbeeld weer geen humor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:21 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie als enige optie een maagverkleining, Arachide
Nu nog de motivatie vindenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb eindelijk mn zolderkamer opgeruimd. Nu kan ik de hometrainer weer gebruiken. Zou wel goed voor me zijn.
Als je met 3 mensen seks hebt gehad, dan is Pc gelijk aan 3.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In mijn huidige baan eigenlijk een paar formules maar die gebruik iedere dag dus die snap ik wel maar het duurde wel even voordat ik ze snapte. Dus even een reken voorbeeldje erbij dan snap ik het
Nee, dat is perfect.quote:
Valt wel mee.quote:
Gaan we weerquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:24 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als je met 3 mensen seks hebt gehad, dan is Pc gelijk aan 3.
Als je met 5 mensen gezoend hebt, dan is Pz gelijk aan 5.
Als je 25 bent, dan is L gelijk aan 25.
Fs = (10 Pc + Pz) / (2 L)
Fs = (10 * 3 + 5) / (2 * 25)
Fs = 35 / 50 = 0.7
Ss = 100 - (100 / (Fs + 1))
Ss = 100 - (100 / (0.7 + 1))
Ss = 100 - (100 / 1.7)
Ss = 100 - 58.82 = 41.18
Snap je het nu?
Ik heb al voor 4 dagen besloten wat ik ga koken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga ook vanaf deze week voor mezelf koken, dan eet ik eens wat anders dan diepvriesmaaltijden. Wel 3 keer hetzelfde in een week, maar dat maakt niet zoveel uit, dat deed ik nu ook al.
Drommel heeft een ban, dus volgende week kan hij het invullen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:24 schreef Myraela het volgende:
Heeft drommel de formule al ingevuld? ik wil niet hoger dan drommel.
Ik heb er mee leren levenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n slechte kanten bob, jij hebt bijvoorbeeld weer geen humor.
Gevoelig onderwerp twi??quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n slechte kanten bob, jij hebt bijvoorbeeld weer geen humor.
Speciaal voor jou ga ik nog meer formules bedenkenquote:
Dat lukt niet eens om mijzelf te motiverenquote:
Ja dan nu wel. Formule blijft onduidelijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:24 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als je met 3 mensen seks hebt gehad, dan is Pc gelijk aan 3.
Als je met 5 mensen gezoend hebt, dan is Pz gelijk aan 5.
Als je 25 bent, dan is L gelijk aan 25.
Fs = (10 Pc + Pz) / (2 L)
Fs = (10 * 3 + 5) / (2 * 25)
Fs = 35 / 50 = 0.7
Ss = 100 - (100 / (Fs + 1))
Ss = 100 - (100 / (0.7 + 1))
Ss = 100 - (100 / 1.7)
Ss = 100 - 58.82 = 41.18
Snap je het nu?
Ik eet tot maandag bloemkool met filetlapjesquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al voor 4 dagen besloten wat ik ga koken.
Tsja. Zo kan je het natuurlijk ook doen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet tot maandag bloemkool met filetlapjes
Ik weiger ze in te vullen, gezien de resultaten behaald in het verledenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik nog meer formules bedenken
Ik heb niet echt tijd om elke dag te kokenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja. Zo kan je het natuurlijk ook doen.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tip schrijf die formules wat duidelijker op en met een voorbeeldje dan snappen onwiskundige als ik het ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik nog meer formules bedenken
Oh, heb jij er ook zo eentje?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:31 schreef arachide. het volgende:
Zo, mijn moeder besloot dat het tijd was om tegen me te gaan schreeuwen.
Hoeft toch niet lang te duren?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet echt tijd om elke dag te koken
Koken voor 2-3 dagen en de andere porties invriezen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet echt tijd om elke dag te koken
En heuvel of 4 over. Met nog 13 km na de laatste cat 3. heuvel. Denk dat er daar iemand ontsnapt en em wintquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Silk wat is er vanmiddag in de giro, massasprint, sprint heuvel op, ... ??
Terug schreeuwenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:31 schreef arachide. het volgende:
Zo, mijn moeder besloot dat het tijd was om tegen me te gaan schreeuwen.
Maar toch handig om ze meteen op te eten de dagen erna?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
Koken voor 2-3 dagen en de andere porties invriezen.
Inderdaad ik eet ook meerdere dagen hetzelfde, maar koken doe ik wel bijna iedere dagquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar toch handig om ze meteen op te eten de dagen erna?
Of ben ik de enige die het geen bal uitmaakt dat ik drie dagen hetzelfde eet? Er zit groente in, een beetje aardappels en een stuk vlees, meer heb ik niet nodig hoor.
Ik weet niet wat je lekker vind qua ingrediënten?quote:
Als je er geen problemen mee hebt, sure. Ik wil toch minimaal 2 dagen wat anders eten. Komt vaak voor dat ik voor vrijdag wat maak, het restje zondag eet. Maar dan eet ik het ook twee weken niet meer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of ben ik de enige die het geen bal uitmaakt dat ik drie dagen hetzelfde eet? Er zit groente in, een beetje aardappels en een stuk vlees, meer heb ik niet nodig hoor.
Voor wie zichzelf? Oh sorry ik projecteer mijn moeders onkunde en gebrek aan inlevingsvermogenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
Moeders bedoelen het vast wel ergens goed, maar ja, de uitvoering soms
Voor dinsdag en woensdag ga ik een hartige taart met prei maken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je lekker vind qua ingrediënten?
Mja, zondag eet ik ergens anders, dus 't is maar 3 dagen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:38 schreef Myraela het volgende:
Ik kan wel 2 dagen achter elkaar hetzelfde eten, maar echt niet zolang.
Ach later als je groot bent dan komt het wel goed. Ik kook ook al 5 jaar zelf en leef nog steedsquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, zondag eet ik ergens anders, dus 't is maar 3 dagen.
Ik snap niet wat er goed aan moet komen als ik zo voor alle dagen gezond eten heb hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach later als je groot bent dan komt het wel goed. Ik kook ook al 5 jaar zelf en leef nog steeds
Wokken is heul makkelijk en snelquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor dinsdag en woensdag ga ik een hartige taart met prei maken.
En gewoon AGV-maaltijden vind ik ook prima, gewoon een sausje erbij maken en dan vind ik het al lekker genoeg.
En af en toe vis erbij
LInkje?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:44 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb zojuist een pic van mezelf op FOK! gezet![]()
nu ben ik een diehard FOK!ker![]()
Waarom dan zo'n gepikeerde reactie??quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:30 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, hou jij zo van gevoelige onderwerpjes?
Zou ik ook kunnenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Whud?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:44 schreef kree het volgende:
zuuucht Anja is aan het uithuilen via sms tegen mij.
Het is uit zware coke verslaafde was die gast hoorde ik.
Koken voor meerdere personen is sowieso leuker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal blij dat mn ouders een paar dagen weg zijn en ik dan lekker voor mezelf kan koken.maar het scheelt wel dat ik geen van de avonden alleen ben, dan kook je tenminste niet voor 1 persoon. Alleen voor mezelf koken vind ik toch altijd minder.
Geen chocolade enzo voor jou?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnenIk eet toch alleen maar omdat het moet, nieteens omdat het ook lekker is/kan zijn..
Dat je ook afwisselt eet en lekker. Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er goed aan moet komen als ik zo voor alle dagen gezond eten heb hoor
WAT JE OOK DOET, GA NIET NAAR HAAR TERUGquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:44 schreef kree het volgende:
Dat is best een antiek stukje moordwapenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
nu die toch op FOK! staat maakt het ook niet meer uit![]()
[ afbeelding ]
Je kans, zeg dat je even in gesprek bent met petra.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:44 schreef kree het volgende:
een M1 Garandquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is best een antiek stukje moordwapen
Oh dat wel, maar dat vind ik niet echt onder eten vallen, maar onder snoepen..quote:
Ik ga de dierenpolitie bellenquote:
Zeer ongezond :/quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag hem. De beste foto van mijn vakantie was alsnog reteslechtquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:50 schreef arachide. het volgende:
De beste foto van mijn Romereis op fok gezet. Ik ben zo badass.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:50 schreef arachide. het volgende:
De beste foto van mijn Romereis op fok gezet. Ik ben zo badass.
Straks komt Dyon Grauss je een boete gevenquote:
Ga je weg?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, abbo nemen. En tas inpakken.
Het is smerig moeilijk een outfit uit te kiezen.
Antiek, maar betrouwbaarquote:
Zo kom je in the friendzonequote:Op donderdag 17 mei 2012 13:44 schreef kree het volgende:
Ik weet het althans geen relatie, wil haar best nog wel weer eens zien eigenlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
WAT JE OOK DOET, GA NIET NAAR HAAR TERUG
Misschien komt het over in kapitalen.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:53 schreef Samzz het volgende:
De laatste foto's die van mij zijn gemaakt zijn verbazend goed gelukt. Maar dat komt omdat Pinda ze gemaakt heeft.
Je weet toch dat dat fout gaatquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het althans geen relatie, wil haar best nog wel weer eens zien eigenlijk.
en hij is heel accuraatquote:
Alle foto´s waar ik op sta zijn per definitie onscherpquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:53 schreef Samzz het volgende:
De laatste foto's die van mij zijn gemaakt zijn verbazend goed gelukt. Maar dat komt omdat Pinda ze gemaakt heeft.
Geniet ervan!quote:
Morgen pasquote:
Nouja daar ben ik bang voor ja.quote:
Have fun, zijn wij iig verzekerd van leuke verhalenquote:
Je mist toch bepaalde stoffen als je altijd precies hetzelfde eet.quote:
Nou ja, die van mij heb je gezienquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alle foto´s waar ik op sta zijn per definitie onscherpI´m out of focus
Niet altijd tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je mist toch bepaalde stoffen als je altijd precies hetzelfde eet.
Alle chicks die net gedumpt zijn doen lievvvvvv aan de telefoon, tot je er bent en al die huilverhalen moet aanhorenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja daar ben ik bang voor ja.
Wil niet weer hetzelfde als de vorige 2 keer eigenlijk
Maaar ze is zo lievvvvvv nu
Omdat ze je nodig heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja daar ben ik bang voor ja.
Wil niet weer hetzelfde als de vorige 2 keer eigenlijk
Maaar ze is zo lievvvvvv nu
Tis heul lang geleden dat ik voor het laatst naar de schietbaan ben geweestquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en hij is heel accuraat![]()
tenminste, als ik ermee vuur![]()
9/10 op 250 meter
Je mag haar alleen zien als je haar gaat zoenen etc etc. Anders gebruikt ze je toch als "vriendinnetje".quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het althans geen relatie, wil haar best nog wel weer eens zien eigenlijk.
Is er geen op Malta?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis heul lang geleden dat ik voor het laatst naar de schietbaan ben geweest
Dat wil hij toch juist?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je mag haar alleen zien als je haar gaat zoenen etc etc. Anders gebruikt ze je toch als "vriendinnetje".
Jazeker, en die waren mooiquote:
Oh, ik dacht 4/5 dagen (vandaag tot maandag).quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet altijd toch
Gewoon een paar dagen en dan weer iets anders.
ik vond het echt een schitterende ervaring, het geluid, de feeling van die gun, de kruitdampenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis heul lang geleden dat ik voor het laatst naar de schietbaan ben geweest
Dan is het goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wil hij toch juist?
Hij wil niet nog een keer wat met haar.
Gewoon in het bos gaan schieten, is veel leukerquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vond het echt een schitterende ervaring, het geluid, de feeling van die gun, de kruitdampen
Nou als het haar helpt dan heb ik er nog geneens problemen mee.quote:
Ik ken er eentje, maar dies best prijzig. Er zullen er ongetwijfeld meer zijn. Dit eiland is zo vaak belegerd, ze zijn ondertussen verslaafd aan vuur en explosiesquote:
Nee, vandaag, morgen en maandagquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht 4/5 dagen (vandaag tot maandag).
met van die BB gunsquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon in het bos gaan schieten, is veel leuker
Ik weet 100% zeker dat als ik afspreek, dat het wel zoenen gaat worden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je mag haar alleen zien als je haar gaat zoenen etc etc. Anders gebruikt ze je toch als "vriendinnetje".
Ik bedoel het echte werkquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met van die BB guns![]()
het echte werk
ach, bij mij was het 1 dollar per kogelquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken er eentje, maar dies best prijzig. Er zullen er ongetwijfeld meer zijn. Dit eiland is zo vaak belegerd, ze zijn ondertussen verslaafd aan vuur en explosies
Hoeft ook niet. Veel plezier met haarquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat als ik afspreek, dat het wel zoenen gaat worden.
Maar dat is het hele probleem.
Ik durf namelijk niet een relatie aan, door de vorige 2 keer met haar.
Is ook vetquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vond het echt een schitterende ervaring, het geluid, de feeling van die gun, de kruitdampen
Ik denk aan gezellig afspreken (nouja zoentje kan er ook nog wel vanaf)quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Veel plezier met haar
Is het geen idee om haar achter je te laten en je bezig te houden met wat psychisch stabielere vrouwen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat als ik afspreek, dat het wel zoenen gaat worden.
Maar dat is het hele probleem.
Ik durf namelijk niet een relatie aan, door de vorige 2 keer met haar.
En het is 2x eerder al fout gegaan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk aan gezellig afspreken (nouja zoentje kan er ook nog wel vanaf)
Maar niet een echte relatie
Of het moet een half jaar zo goed gaan dat ik van gedachten verander.
Je bent goed bezig. Laat haar rondcirculeren in je wereld en laat haar instappen/uitstappen wanneer ze wilt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk aan gezellig afspreken (nouja zoentje kan er ook nog wel vanaf)
Maar niet een echte relatie
Of het moet een half jaar zo goed gaan dat ik van gedachten verander.
In dienst was het gratis. Behoorlijk wat weg geknald die tijd. Was ook niks anders te doen natuurlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach, bij mij was het 1 dollar per kogel![]()
toch maar een M1 genomen ipv een AK
Ja en dat hoor ik van iedereen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het geen idee om haar achter je te laten en je bezig te houden met wat psychisch stabielere vrouwen?
Bestaan die dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het geen idee om haar achter je te laten en je bezig te houden met wat psychisch stabielere vrouwen?
Het is beter om haar te houden. Hierdoor krijgt hij een gevoel van "abundance" waardoor hij ook meer succes met andere vrouwen zult hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik wil na mijn studie ook in dienstquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dienst was het gratis. Behoorlijk wat weg geknald die tijd. Was ook niks anders te doen natuurlijk
Blijf er niet in hangen, dan word je genaaid.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en dat hoor ik van iedereen.
Maar ze blijft leuk, misschien wel omdat het mijn eerste echte vriendinnetje was.
Als ik jullie verveel zeg het maar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bestaan die dan?
Verder begint dit op een neverending story te lijken Kree.
Niet echt, hij moet gewoon op andere vrouwen af gaan en deze gewoon tegelijk behouden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijf er niet in hangen, dan word je genaaid.
Hij kijkt al een een maand of negen ofzo alleen maar om naar haar. Hij kan het gewoon niet loslaten blijkbaar. Vind je dat gezond?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is beter om haar te houden. Hierdoor krijgt hij een gevoel van "abundance" waardoor hij ook meer succes met andere vrouwen zult hebben.
Nope. Niets meer aan te winnen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet echt, hij moet gewoon op andere vrouwen af gaan en deze gewoon tegelijk behouden.
Marine. En wat ik deed? Buiten naar de schietbaan gaan en bier drinken aan boord bijzonder weinigquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wil na mijn studie ook in dienst
waar zat je en wat deed je?
Nee nee nee dat is niet waar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij kijkt al een een maand of negen ofzo alleen maar om naar haar. Hij kan het gewoon niet loslaten blijkbaar. Vind je dat gezond?
Dude, stop met het vergelijken van vrouwen met haar, dat is echt zo fout hequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:06 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik jullie verveel zeg het maar.
Haha kijk ik spreek ook af met anderen, maar eigenlijk zijn die minder leuk als haar.
En daar komt nog bij dat ik eigenlijk verder geen andere meid weet die echt leuk en vrij is.
Oja 1 van bandje maar die wilde niet echt.
Dat gebeurd bij elke "beginneling" die aandacht krijgt van een vrouw. Daarom is het van belang om tegelijk keihard op andere vrouwen af te gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij kijkt al een een maand of negen ofzo alleen maar om naar haar. Hij kan het gewoon niet loslaten blijkbaar. Vind je dat gezond?
Gewoon voor het zoenen/seks , niet voor een relatie bedoel ik.quote:
Je blijft vooral naar haar kijken of aan haar denken als het om vrouwen gaat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
Nee nee nee dat is niet waar.
Kijk ook naar anderen ze is geen obsessie van mij ofzo, wel leuk.
Onderhand keek ik verder maar vond niks
Is niets voor kree.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gewoon voor het zoenen/seks , niet voor een relatie bedoel ik.
ik ben als het goed is op mijn 21e klaar met studie incl master, ik wil niet meteen een suf kantoorbaantje nemen, dus wil ik ergens (landmacht, luchtmacht, marine, boeit me eigenlijk niet waarquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Marine. En wat ik deed? Buiten naar de schietbaan gaan en bier drinken aan boord bijzonder weinigIk was kok.
![]()
Wat wil je in dienst gaan doen dan?
Als je die ex-pyscho-ex nu voor goed dumpt en verder gaat met je leven. Dat bandmeisje wil je misschien wel maar niet zo lang je Anja nog in je hoofd en leven hebt. Geldt voor ieder ander meisje dat je gaat tegen komen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:06 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik jullie verveel zeg het maar.
Haha kijk ik spreek ook af met anderen, maar eigenlijk zijn die minder leuk als haar.
En daar komt nog bij dat ik eigenlijk verder geen andere meid weet die echt leuk en vrij is.
Oja 1 van bandje maar die wilde niet echt.
Mensen kunnen veranderen.quote:
Ja misschien wel, het is niet zo dat ik ze met haar vergelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je blijft vooral naar haar kijken of aan haar denken als het om vrouwen gaat.
Ja maar hij kan toch best met één meisje blijven die 'zijn liefde is', als dat maar een beetje een leuk en stabiel meisje is waarmee hij een toekomst kan opbouwen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:09 schreef firefly3 het volgende:
Kree kan haar wel dumpen en naar de volgende gaan, maar de volgende die hapt zal dan ineens "zijn liefde zijn". Het verhaaltje blijft hetzelfde, behalve als hij zelf bad ASS wordt.
Hmm begin toch wel te twijfelen nu.quote:
Nee band meisje wil me niet gewoon omdat ze me niet wil, niks met Anja te maken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je die ex-pyscho-ex nu voor goed dumpt en verder gaat met je leven. Dat bandmeisje wil je misschien wel maar niet zo lang je Anja nog in je hoofd en leven hebt. Geldt voor ieder ander meisje dat je gaat tegen komen.
Met nadruk op "een beetje". Genoegen nemen met een derderangs achterblijfster is niet waarvoor je moet streven als persoon. Hierdoor ontstaan toch wanhoop/wanhoop relaties dat ongezond is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar hij kan toch best met één meisje blijven die 'zijn liefde is', als dat maar een beetje een leuk en stabiel meisje is waarmee hij een toekomst kan opbouwen?
En de andere helft bij een ander halen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:12 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm begin toch wel te twijfelen nu.
Maar dat komt omdat we dan een soort van "half-relatie" zouden hebben
Argh dat brings back memories dit soort dingen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En de andere helft bij een ander halen?
Kan prima hoor, maar dacht dat jij monogaam wilde blijven enzo.
Nee dat dan weer niet, zou een half-relatie blijven en als ik iemand anders vond dan zou ik het zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En de andere helft bij een ander halen?
Kan prima hoor, maar dacht dat jij monogaam wilde blijven enzo.
Seks bij de ene, liefde bij de ander. Ergens lijkt mij dat wel watquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet, zou een half-relatie blijven en als ik iemand anders vond dan zou ik het zeggen.
Ga niet met twee meiden tegelijk dingen doen die meer zijn als gezellig afspreken ofzo zeg maar.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
Als het haar helpt dat we nu sms-en dan ben ik al blij.
ohw ik mijn rechterquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks bij de ene, liefde bij de ander. Ergens lijkt mij dat wel watEnige wat ik nu heb is een rechter en linker hand
Ik heb een hele goede tip voor je op dit gebied: Plak vanaf nu geen "label" meer met wat je "hebt" met een vrouw. Zodra de tijd rijp is komt ze vanzelf wel met de vraag of ze de enige is en maak je dan de beslissing, voor die tijd kan je doen wat je wilt als een vrije vogel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet, zou een half-relatie blijven en als ik iemand anders vond dan zou ik het zeggen.
Ga niet met twee meiden tegelijk dingen doen die meer zijn als gezellig afspreken ofzo zeg maar.
De eisen zijn streng, maar zeker niet onhaalbaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben als het goed is op mijn 21e klaar met studie incl master, ik wil niet meteen een suf kantoorbaantje nemen, dus wil ik ergens (landmacht, luchtmacht, marine, boeit me eigenlijk niet waar) iets met logistiek (dus officieren opleiding) ofzo doen, ook uitgezonden worden lijkt me heel vet
zijn ze daar streng met de fysieke eisen? ik sport heel veel en ben wel enorm fit, maar heb wel een bril, en (lichte) astma
Gewoon bij dezelfde is het ook leuk hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks bij de ene, liefde bij de ander. Ergens lijkt mij dat wel watEnige wat ik nu heb is een rechter en linker hand
Dus een fuckbuddy en een goede vriendin? Want als je van iemand liefde krijgt, dan kan je er toch ook seks mee hebben?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
thanks voor de infoquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De eisen zijn streng, maar zeker niet onhaalbaar.Hangt ook een beetje af van wat je gaat doen he? Als officier logistieke dienst heb je een minder fysieke baan als bij het koprs mariniers natuurlijk. Ik weet alleen niet hoe zwaar ze wegen aan astma, ook al is het slechts lichte astma. Laat je gewoon hierover informeren, ze kunnen je ongetwijfeld verder helpen.
En als je uitgezonden wilt worden, moet je òf bij de marine gaan, òf solliciteren naar een operationele functie bij land- of luchtmacht.
Is wel waar, misschien moet ik het maar gewoon proberen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede tip voor je op dit gebied: Plak vanaf nu geen "label" meer met wat je "hebt" met een vrouw. Zodra de tijd rijp is komt ze vanzelf wel met de vraag of ze de enige is en maak je dan de beslissing, voor die tijd kan je doen wat je wilt als een vrije vogel.
Hahaquote:
Dat je daarvoor te lief voor bent komt vooral door je opvoeding etc. (Vooral van je moeders kant). Ik heb bijvoorbeeld mezelf moeten trainen om iets harder te praten, want mij werd altijd gezegd : "praat niet te hard".quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:19 schreef kree het volgende:
[..]
Is wel waar, misschien moet ik het maar gewoon proberen.
Maar daar ben ik weer te lief voor denk
Ja en veel beter. Beide dingen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon bij dezelfde is het ook leuk hoor
Hopelijk wel ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dus een fuckbuddy en een goede vriendin? Want als je van iemand liefde krijgt, dan kan je er toch ook seks mee hebben?
hmm toch verder zoeken denk?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Paar maanden terug toch leuk contact met een meisje en een date mee gehad. Contact kwam meestal van mij uit en dat contact is nu totaal verwaterd. Ik denk nog steeds wel aan haar. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er nu mee wil
Welcomequote:
of door karakter?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je daarvoor te lief voor bent komt vooral door je opvoeding etc. (Vooral van je moeders kant). Ik heb bijvoorbeeld mezelf moeten trainen om iets harder te praten, want mij werd altijd gezegd : "praat niet te hard".
met een paar man in een buis onder water voor een aantal weken, nee bedanktquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WelcomeOh, en met astma kun je volgens mij de onderzeedienst vergeten geloof ik. Maar als je slim bent wil je dat ook niet.
Preciesquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met een paar man in een buis onder water voor een aantal weken, nee bedankt
Denk van wel ja.quote:
Een gebrek nog aan karakter (niet aanvallend bedoeld). Maar dat komt vanzelf met de hoeveelheid ervaring.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |