Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tangledup op 17-05-2012 13:08:24 ]Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
Ik verbrand niet zo snelquote:
Ik kom wel vaker buiten, dus dan wen je eraan.quote:
Geen koorts meer, maar wel echt alles doet pijn. En mijn buik is aan het protesteren.. al bijna 24 uur niet gegeten en aangezien ik normaal om de 2.5 uur eet, snap ik het wel. En mijn hoofd staat op ontploffen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe gaat 't met je Arachide? Al een beetje beter?
But why?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
Vijf paar pumps weggegooid, waaronder m'n nude pumps, en twee paar die m'n zusje mag hebben.
Vier zijn gewoon op en de nude pumps zijn in Damsko dusdanig beschadigd dat ze niet te repareren zijn.quote:
groeien je voeten nog dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vier zijn gewoon op en de nude pumps zijn in Damsko dusdanig beschadigd dat ze niet te repareren zijn.
De twee die naar m'n zusje gaan, passen niet meer.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goeden middag voormalige detective
Nee, ze zitten gewoon niet meer lekker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
groeien je voeten nog dan?
Die van mij gelukkig niet
Nooit andijvie gegeten zeker?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:39 schreef arachide. het volgende:
Nooit geweten dat eten zo'n hel kon zijn.
heb je een eetstoornis?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:39 schreef arachide. het volgende:
Nooit geweten dat eten zo'n hel kon zijn.
Andijvie! Das lekker! Normaal lust ik alles, op oesters na.. bah wat is dat ranzig. Vandaag is ieder hapje een strijd.quote:
oesters zijn inderdaad ook smerigquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Andijvie! Das lekker! Normaal lust ik alles, op oesters na.. bah wat is dat ranzig. Vandaag is ieder hapje een strijd.
Met ham en kaas uit de ovenquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oesters zijn inderdaad ook smerig![]()
witlof
Ik ben wel bezig met afvallen, maar niet op de crashdiet manier. Als ik 600 gram per week verlies, is het prima.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben wel bezig met afvallen, maar niet op de crashdiet manier. Als ik 600 gram per week verlies, is het prima.dan heb ik over 20 weken mijn doel bereikt.
Ziek en al 24 uur niets gegeten.. het laatste was yoghurt.quote:
Zat lekker gezond eten wat je amper hoeft te bereiden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je niet opgevoed bent met de pot schaft...
Als ik ziek ben val ik meestal het meeste afquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ziek en al 24 uur niets gegeten.. het laatste was yoghurt.dus net kwam ontbijt even hard aan.
Zoals pizza, frituur en soepquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:49 schreef twi het volgende:
[..]
Zat lekker gezond eten wat je amper hoeft te bereiden.
Ze noemen me vuilnisbak omdat ik ALLES eet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je niet opgevoed bent met de pot schaft...
Oh gelukkig het ligt niet aan mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is inderdaad een beetje vreemd
Niets mis mee tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze noemen me vuilnisbak omdat ik ALLES eet.
Leg eens uit hoe de werktquote:
Ik heb er wat dat betreft geen moeite mee. Mooi begin voor het afvallen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:49 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik ziek ben val ik meestal het meeste afWeekje verkouden en hop, twee kilo weg.
eerst reken je de sletfactor uit:')quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe de werktik snap het niet
Veel groente eten en geen brood en suiker. Werkt echt super goed!quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb er wat dat betreft geen moeite mee. Mooi begin voor het afvallen.ik speel vals.
Wel er op letten dat je gewoon normaal blijft eten als je wel gezond bent. Een gram of 600 per week is best veel hoor, dat is een maximumdoel. En áls je het dan wel kwijt raakt is het vrijwel zeker niet allemaal vet, maar ook lean body mass / spierweefsel en dat is niet echt slim om kwijt te raken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb er wat dat betreft geen moeite mee. Mooi begin voor het afvallen.ik speel vals.
Ik ga eens kijken of het luktquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eerst reken je de sletfactor uit:')
die vul je in, in de formule daaronder
Volgens het voedingscentrum is een kilo per week het maximum wat gezond is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:54 schreef twi het volgende:
[..]
Wel er op letten dat je gewoon normaal blijft eten als je wel gezond bent. Een gram of 600 per week is best veel hoor, dat is een maximumdoel. En áls je het dan wel kwijt raakt is het vrijwel zeker niet allemaal vet, maar ook lean body mass / spierweefsel en dat is niet echt slim om kwijt te raken.
Kortom, wel wat gaan bewegen.
Groente, vis, gevogelte/kipfilet en wanneer je brood/pasta/rijst eet, dan de volkorenversie ervan. Geen frisdrank, geen snoep. Als je trek hebt, eet je een stuk fruit. En geen alcoholquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Veel groente eten en geen brood en suiker. Werkt echt super goed!
Geen alcohol?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:58 schreef twi het volgende:
[..]
Groente, vis, gevogelte/kipfilet en wanneer je brood/pasta/rijst eet, dan de volkorenversie ervan. Geen frisdrank, geen snoep. Als je trek hebt, eet je een stuk fruit. En geen alcohol
Zelfs geheel stoppen even met brood/pasta en rijst doet wonderen. Dat maakt juist mensen dik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:58 schreef twi het volgende:
[..]
Groente, vis, gevogelte/kipfilet en wanneer je brood/pasta/rijst eet, dan de volkorenversie ervan. Geen frisdrank, geen snoep. Als je trek hebt, eet je een stuk fruit. En geen alcohol
Onzin, het enige wat mensen dik maakt is teveel eten en te weinig bewegen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfs geheel stoppen even met brood/pasta en rijst doet wonderen. Dat maakt juist mensen dik.
En aardappelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfs geheel stoppen even met brood/pasta en rijst doet wonderen. Dat maakt juist mensen dik.
Brood, pasta, rijst en aardappelen is zo'n beetje alles wat ik eetquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad niet zonder kunnen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Brood, pasta, rijst en aardappelen is zo'n beetje alles wat ik eet
Onzin.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:59 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, het enige wat mensen dik maakt is teveel eten en te weinig bewegen.
Alle vlees en groente zónder de aardappelen, rijst of pasta.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef arachide. het volgende:
Wat mag ik nog wel eten. Ik wil iets wat ik vol kan houden he..
Goed zoquote:
Je kunt echt nog veel meer eten als je die kleine wijzigingen in je eetpatroon aanbrengt. Volkorenproducten, wanneer je dan eens een patatje eet gewoon geen mayo nemen, minder dik je boterham beleggen, geen toetjes na het eten, geen koek bij koffie, geen frisdrank (ook geen Light), bij fruitdranken kijken of er niet zoveel troep in zit dat het net zo slecht is als frisdrank, niet teveel melk (alhoewel ik me daar dan niet aan houquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef arachide. het volgende:
Wat mag ik nog wel eten. Ik wil iets wat ik vol kan houden he..
De uitzondering die de regel bevestigd. Ik wilde inderdaad medische achtergrond typen, niet iedereens metabolisme werkt even goed. Maar ik denk dat iedereen dat wel kan bedenken. Medicijnen bijvoorbeeld kunnen ook invloed hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Onzin.
Je kan een ziekte hebben of een trage stofwisseling.
Aanleg hebben om dik te worden bestaat zeer zeker.
Eigenlijk nog hogerquote:
Dit klinkt wel bekend. Als ik patat eet is het met ketchup, koek heb ik nooit in huis. Koffie en thee drink ik zonder suiker, toetjes na het eten doe ik niet aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:03 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt echt nog veel meer eten als je die kleine wijzigingen in je eetpatroon aanbrengt. Volkorenproducten, wanneer je dan eens een patatje eet gewoon geen mayo nemen, minder dik je boterham beleggen, geen toetjes na het eten, geen koek bij koffie, geen frisdrank (ook geen Light), bij fruitdranken kijken of er niet zoveel troep in zit dat het net zo slecht is als frisdrank, niet teveel melk (alhoewel ik me daar dan niet aan hou).
Zou ik ook laten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:04 schreef Myraela het volgende:
Je kan wel gewoon wafels met slagroom en stroopwafels eten.
Dat dacht ik ook, maar je moet het insuline gehalte van je lichaam veranderen. Als je je eetpatroon geheel veranderd op deze manier dan wordt je stofwisseling anders. En dat is precies wat je wilt. Ik eet nu bijv meer, maar wordt wel minder dik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:59 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, het enige wat mensen dik maakt is teveel eten en te weinig bewegen.
Wil jij nog eens aardbeitjes krijgen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:04 schreef Myraela het volgende:
Je kan wel gewoon wafels met slagroom en stroopwafels eten.
Dat over aardappelen wist ik nog niet, weer wat erbij geleerdquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Alle vlees en groente zónder de aardappelen, rijst of pasta.
Eiwit-ommelet als ontbijt. Salade met vis/vlees als lunch en warme groenten en vlees/vis als avondeten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
Dus alleen nog maar yoghurt als ontbijt en lunch en fruit als tussendoortje en groente met een stukje vis als avondeten. Laat mij dan maar dik blijven.
penetratiequote:Op donderdag 17 mei 2012 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk nog hogerligt hoe ruim je seks neemt.
Gemiddeld 16,5 gram koolhydraten per 100 gram.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat over aardappelen wist ik nog niet, weer wat erbij geleerd
Indeed. Ik heb het er nu maar bijgezet.quote:
Not done.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
Slangenprint... Done of not done. Ik ben er nog niet uit.
Heb je het nu over gewicht of sletscore?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:09 schreef arachide. het volgende:
Nog 12 weken tot sziget. Dan zou ik net op de 80 kunnen zitten! Dat zou fijn zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |