http://www.medianed.com/2(...)aakt-wanstaltige-tv/quote:Jan Kooijman (danser, acteur en presentator van programma’s die wij ook niet kennen) heeft een mening. En magazine Jan was zo vrij die op te tekenen. Had van ons niet gehoeven, maar als het dan toch zwart op wit staat geven we het graag even door. Jan is bijvoorbeeld helemaal niet gediend van de journalistiek die omroep PowNed bedrijft. Hij vindt zelfs dat ze ‘wanstaltige’ tv maken. “Als ik Powned langs de rode loper zie staan, ga ik niet naar ze toe“, aldus Jan in Jan. “Ik heb he-le-maal niets met de afzeikcultuur. Mensen denken dat het leuk wordt gevonden: bashen, kapot maken.” Nee, aan afzeik-tv heeft Jan een broertje dood. “Het zijn de pestkoppen van het schoolplein die nu ineens gecultiveerd worden. Misschien ben ik een lulletje, een softy, maar ik vond dat soort lieden vroeger in de klas al irritant.” Tja, Jan Kooijdinges, blijf maar lekker musicalletjes zingen en danswedstrijdjes presenteren als je niet tegen ongeparfumeerde programma’s kunt. Dan laten we het nieuws en de humor lekker aan anderen over. Oh, en verder wat Johan Derksen zegt.
Klopt, het is die gladjanus met plakhaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:25 schreef RensAjacied het volgende:
Jan Kooijemans? Was die man die gladjanus die de prijs van René had afgepakt?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, het is die gladjanus met plakhaar.
die jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:25 schreef RensAjacied het volgende:
Jan Kooijemans? Was die man, die enorme gladjanus die onterecht de prijs van René had afgepakt?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:37 schreef RensAjacied het volgende:
Lopen pronken met de prijs:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |