Ik Twitter zelfs tijdens het poepen en nöken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 06:58 schreef GroenerDanGras het volgende:
Terechte klacht.
Mensen kunnen zich tegenwoordig niet meer vermaken zonder telefoon.
Jij tikt precies mijn gedachte.quote:Op donderdag 17 mei 2012 06:58 schreef GroenerDanGras het volgende:
Terechte klacht.
Mensen kunnen zich tegenwoordig niet meer vermaken zonder telefoon.
Helemaal eens, behalve dat irriteren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 07:14 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Jij tikt precies mijn gedachte.
Alhoewel ik de eigenaar ben van een smartphone kan ik mij behoorlijk irriteren aan die gezichten van de mensen die alleen op hun telefoon zijn gericht.
En al helemaal in gezelschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verstuurd vanaf mijn smarthone (niet in gezelschap)The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zo gewoon of normaal vind ik dat niet. Als ik bij iemand ben wil ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 04:48 schreef Biogarde het volgende:
Dat mensen de hele dag, zelfs in gezelschap met een telefoon in hun handen staan of zitten is inmiddels al heel gewoon en wordt alleen nog maar erger. Maar om dan de zaadkut uit te hangen met je telefoon, nee, dat hoeft niet idd.
Hij geeft dan ook geen waardeoordeel, hij observeert. En het is dus veelvoorkomend, hoe jammer dat het ook is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo gewoon of normaal vind ik dat niet. Als ik bij iemand ben wil ik
actief kunnen communiceren dus heb ik mijn telefoon in mijn
broekzak, en zit er iemand die denkt dat hij of zij enkel met een telefoon
moet klieren...tjsa. Of telefoon weg of gewoon er niet bij komen zitten.
Maar inderdaad de zaadkut uithangen is hoogst ergerlijk.
Verder TS: Terechte klacht.
Goeie film hoor. Wist je dat David Fincher ook Fight Club heeft geregisseerd? En dat die film genomineerd is voor een oscar (Best Effects, Sound Effects Editing)?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |