chicks?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:16 schreef kree het volgende:
ok ik omdat ik nog even wil praten maakt niet uit waarover
slaap lekker remlofquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:17 schreef remlof het volgende:
Ja hoi. Ik ga naar bed. Moet morgen werken
pics van jouquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:17 schreef Lokasenna het volgende:
POST PICS VAN LEKKERE WIJVEN VOORDAT DE MODS DIT TOPIC ZIEN!!!
loka toch je leek me nog wel zo lief?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:17 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:17 schreef remlof het volgende:
Oelewapper, ik had eindelijk een conversatie met je.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:17 schreef remlof het volgende:
Nee meer dat ie morgen moet werken gewoonquote:
Vanwege het beleid op FOK!...quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:17 schreef Lokasenna het volgende:
Die middelste heeft een lekkere linkerhand, bedenk je eens wat je daarmee kan doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:20 schreef Hanako het volgende:
[..]
Vanwege het beleid op FOK!...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is lekker volgens jou??quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gaat niet samen met pics willen zien van lekkere wijven?
liberaaaaaaaaaaaalquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:21 schreef Euribob het volgende:
Iedereen zin in een politieke discussie?!?!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die middelste heeft een lekkere linkerhand, bedenk je eens wat je daarmee kan doen.
Oh godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die middelste heeft een lekkere linkerhand, bedenk je eens wat je daarmee kan doen.
Die tenen, mjamjam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
oei, vanwaar die haat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:22 schreef Catkiller het volgende:
STEEK DAT RESPECT VAN MIJ MAAR IN JE REET
pic dan ga het nu niet meer zoeken, maar denk te gemaakt voor mij.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
pic dan ga het nu niet meer zoeken, maar denk te gemaakt voor mij.
jij bent een schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik weet...quote:
Pilletje hier pilletje daar was het resultaat anders moest ik maar naar de eerste hulpquote:
slaap zoetquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:24 schreef Euribob het volgende:
Euribobje gaat nu ook slapen trouwens, anders kan hij morgen het fietenschuurtje verdulleme niet schoonmaken.
Hoest of kots je bloed op?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:24 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik weet...
[..]
Pilletje hier pilletje daar was het resultaat anders moest ik maar naar de eerste hulp
Serieus wat is er met die marco?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat nooit met een mod
Ik ben hierdoor wakker, wat een topic
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat nooit met een mod
Ik ben hierdoor wakker, wat een topic
Hij is boos op Smegmanus denk ikquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:27 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ja kosten![]()
Maar maak je niet druk ben niet dood te krijgen
Die gast is de meest vaagste internetgebruiker ooit die ik ben tegen gekomen hij zit overal zie ikquote:
VVD of CDA, zit nog te twijfelenquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:29 schreef kree het volgende:
OK even dit topic langer maken.
Waar willen jullie op stemmen de volgende verkiezingen?
hihihihihihquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik klikte, maar er gebeurt niks
Hero.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:29 schreef kree het volgende:
OK even dit topic langer maken.
Waar willen jullie op stemmen de volgende verkiezingen?
Moet je zodrekt alweer werkenquote:
Ik voel een nieuwe storm van populariteit voor die user.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:28 schreef Hanako het volgende:
[..]
Die gast is de meest vaagste internetgebruiker ooit die ik ben tegen gekomen hij zit overal zie ik
ik ga voor cda denkquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
VVD of CDA, zit nog te twijfelen
probleem voor mij is dat het machtslustige christengekkies zijnquote:
Oke beter manquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:35 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dacht ik ook haar gleuf staat altijd open voor nieuwe leden
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:37 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb nu een aantal bier op en 1 3/4 fles wijn, ben aardig beschonkemzal ik het laatste beetje ook opmaken?
ben nu officieel 24 uur wakker
Koop een levenquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:37 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb nu een aantal bier op en 1 3/4 fles wijn, ben aardig beschonkemzal ik het laatste beetje ook opmaken?
heb ik, maar de uni is killing mequote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Oh dat wist ik niet. eerste keer dat ik dat hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik, maar de uni is killing me![]()
nog een paar dagen dit schema volhouden en ik ga als een speer
Hahahaquote:
Welke studie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik, maar de uni is killing me![]()
nog een paar dagen dit schema volhouden en ik ga als een speer
Het ging er eigenlijk om dat je " op deze plaatje de hele nacht moet dansen" en je wijntje leeg moet drinkenquote:
ok, omdat jij het zegtquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:44 schreef Morera het volgende:
[..]
Het ging er eigenlijk om dat je " op deze plaatje de hele nacht moet dansen" en je wijntje leeg moet drinken
weer de ict in of wat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:44 schreef FL_Freak het volgende:
Vanaf volgende week mensen ben ik niet meer aanwezig op nachtbagger. Eindelijk een normale baan hoogstwaarschijnlijk
de wie? de wut? defuq?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:45 schreef kree het volgende:
hmmm sms van "anja" uit met haar nieuwe vriendje.
Kuuuut ik ga dit zo fout doe maar vind har nog steeds leuk.
Zucht in ga niet het initiatief nemen maar as zij dat gaat doen dan ga ik erop in ben ik bang.
kuuuuuuuuut kut verliefdheid, nog steeds zelfs na al het gedoe.
Netjes man, gefeliciteerdquote:
Kree je bent de weg kwijt?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:45 schreef kree het volgende:
hmmm sms van "anja" uit met haar nieuwe vriendje.
Kuuuut ik ga dit zo fout doe maar vind har nog steeds leuk.
Zucht in ga niet het initiatief nemen maar as zij dat gaat doen dan ga ik erop in ben ik bang.
kuuuuuuuuut kut verliefdheid, nog steeds zelfs na al het gedoe.
Pics!quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:47 schreef AldoTheApache het volgende:
waarom ben ik aan het dansen achter mijn pc______!
Omdat ik het zeiquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:47 schreef AldoTheApache het volgende:
waarom ben ik aan het dansen achter mijn pc______!
Ik heb het teveel verteld al, gewoon geen zin meer in, er is hier vast wel iemand die de hele kut situatie in twee regels kan uitleggen (bedoel ik goed hoor):)quote:
Fransje!quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:48 schreef Arcadia het volgende:
Pic van mij hier http://i.imgur.com/KwxXe.jpg
nee maar dit krijg ik net pas via sms had er een beetje over gepraat al die smsjes dan.quote:
Wat een goedlachse kerel ben jequote:Op donderdag 17 mei 2012 02:48 schreef Arcadia het volgende:
Doe de groetjes aan Mariska.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:48 schreef Arcadia het volgende:
Ik zie nu wel het 8 uur journaal voor de 10de keer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:55 schreef Arcadia het volgende:
Hebben jullie die aflevering van burenruzie gisteren gezien?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252054quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit gaat weer helemaal nergens over.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252054quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:56 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zie nu wel het 8 uur journaal voor de 10de keer.
Snel, tel ze. Misschien vallen ze in slaap!quote:
Voor 10 euro doe ik wat jewilt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 03:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow kut...wat voor blauwe is dat dan weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |