Examenblad, en dan daar normeringstabel van een bepaald examen bekijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:42 schreef 1983scarface het volgende:
Waar kun je zien wat de normen van vorige jaar was (en de jaren daarvoor)?
Echt héquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:20 schreef TheDutchguy het volgende:
Hoezo gokken jullie nu al de term voor economie als je de toets nog nieteens hebt gemaakt
Ik hoop dat t zoals dit is!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:33 schreef Mastur het volgende:
VWO:
NL 0,9
M&O 1,2
Geschiedenis 0,5
Wiskunde A 0,5
Duits 1,5
Engels 0,8
Economie 1,0
Normen zullen over het algemeen wel wat hoger in verhouding met vorige jaren vanwege de nieuwe 5,5-regeling (ook al is dat niet officieel vastgesteld, bij het vaststellen van deze normen lijkt het me niet meer dan logisch dat het invloed heeft).
Ik snap van jou helemaal niks, bij elk vakquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
Havo:
Eco: 1.5
NL: 0,7
Duits: 0,3
Engels: 0,2
Wiskunde a: 0,7
Geschiedenis: 0,7
M&O: 1
hij kan van zichzelf toch weten dat als hij faalt, dat niet aan de moeilijksheidgraad van de toets te wijten is? dat heb ik bij wiskunde en duits ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:02 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ik snap van jou helemaal niks, bij elk vak![]()
![]()
![]()
![]()
doen, en dan met zulke normen aankomen.
nee dat is niet zo in dit gevalquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:26 schreef dramatic het volgende:
[..]
hij kan van zichzelf toch weten dat als hij faalt, dat niet aan de moeilijksheidgraad van de toets te wijten is? dat heb ik bij wiskunde en duits ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |