quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook. En seks met een gratenpakhuis lijkt me ook niet echt geil.
Ik kan dus gewoon lekker doorvreten zo te lezenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Vind gezondheidsfreaks ook niet erg leuk hoor... voel ik mezelf zo slechtbuikje is dus prima!
Klopt. Mijn ex was mager, waardoor de heupbotten wat uitstaken. Ik had blauwe plekken aan de binnenkant van m'n dijen daardoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook. En seks met een gratenpakhuis lijkt me ook niet echt geil.
Eens!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:34 schreef twi het volgende:
Creatieve TT. En buikjes zijn schattig, want ik heb er eentje.
SLET!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Mijn ex was mager, waardoor de heupbotten wat uitstaken. Ik had blauwe plekken aan de binnenkant van m'n dijen daardoor.
Ik zit nu ook pas aan mijn 1equote:Op woensdag 16 mei 2012 22:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet veel op nog nee, heb last van mijn tand was gisteren bij de tandarts.
Vooral op die mooie foto van een paar jaar geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk nog steeds dat vrouwen vallen op brede schouders en semi-gespierd lichaam (alles met mate)quote:
Ik ken iemand die dit idd ook bij een meisje veroorzaaktequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Mijn ex was mager, waardoor de heupbotten wat uitstaken. Ik had blauwe plekken aan de binnenkant van m'n dijen daardoor.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral op die mooie foto van een paar jaar geleden
Zo cuteik wil die foto zien!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral op die mooie foto van een paar jaar geleden
Zo cuteBreng dat trauma nu niet weer naar boven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel wel ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Vaith het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat vrouwen vallen op brede schouders en semi-gespierd lichaam (alles met mate)
brede schouders zijn idd wel mooi.... een kippenborst met een buikje is idd ook niet waar ik op valquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Vaith het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat vrouwen vallen op brede schouders en semi-gespierd lichaam (alles met mate)
Brede schouders we ja. In elk geval gewoon een beetje een robuust figuur zegmaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Vaith het volgende:
[..]
Guilty tooquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dit idd ook bij een meisje veroorzaakte
80% cacaoquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Darmkrampen ofzeu, het is vervelend, dus ga ik naar bed zometeen.
Ik heb ze nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Guilty toomaar ter verdediging vrouwen krijgen sneller blauwe plekken
Das gewoon kut manquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat nadert TMI dudequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
ik nonstop (niet van bottige jongens trouwensquote:
Geen idee of dat zo is, nooit gemerkt of van gehoordquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door die toevoeging geloof ik het meteenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik nonstop (niet van bottige jongens trouwens)
Wat wil je ook, met zulke grote knotsen van piemels.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik nonstop (niet van bottige jongens trouwens)
Was dat bij een meisje of bij een jongen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had het dan ook over jouquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
bij mij komt t vooral omdat ik gewoon lomp ben... loop tegen deurposten op NUCHTER enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door die toevoeging geloof ik het meteen
Meisjequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Was dat bij een meisje of bij een jongen?
Dat doet mijn vriendin ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij mij komt t vooral omdat ik gewoon lomp ben... loop tegen deurposten op NUCHTER enzo
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef xFriendx het volgende:
Zou best kunnen, maar hangt denk ik van de combinatie van beiden af. Een vrouw met een beetje heupen en benen zal niet zo snel 'geblesseerd' raken zeg maar
Ik dacht dat vrouwen sowieso wel wat konden hebben?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef xFriendx het volgende:
Zou best kunnen, maar hangt denk ik van de combinatie van beiden af. Een vrouw met een beetje heupen en benen zal niet zo snel 'geblesseerd' raken zeg maar
Hoe weet jij dit, twitje?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Loka heeft een heel donkerblauw-tegen-zwart gebied op de binnenkant van 'r dijen.
Ze heeft een nieuwe tatoo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Loka heeft een heel donkerblauw-tegen-zwart gebied op de binnenkant van 'r dijen.
Nee hoor, want newb eet genoeg chocolade om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar te dik voor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
maar die ontzettend mager skinny types lijken zo breekbaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen sowieso wel wat konden hebben?
Tevens, heupen zijn![]()
Nou ja, je hebt dames die soms echt heel smal zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen sowieso wel wat konden hebben?
Tevens, heupen zijn![]()
Hahaquote:
Oh dat heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij mij komt t vooral omdat ik gewoon lomp ben... loop tegen deurposten op NUCHTER enzo
Een vriendin van mij heeft zo'n blauw met zwart plek op haar been... ziet er echt slecht uit...quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
De seks wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vroeger regelmatig overal blauwe plekken na de seks.
Die mis ik ook niet.
Maar jouw seks was wel een beetje nastyquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die mis ik ook niet.
heb dat bijna altijd... nu ook een zwarte plek van zon 20 cm op mn kuit...quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:44 schreef Vaith het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft zo'n blauw met zwart plek op haar been... ziet er echt slecht uit...
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een blauw plek bij mij zwart werd
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die mis ik ook niet.
Je hebt het me verteld manquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahaWTF
hoe weet jij dat?
[..]
Oh dat heb ik ook wel eensmaar ik ben geen Nastacha Benningfield die easily bruced
quote:
Jij hebt rare seks.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb dat bijna altijd... nu ook een zwarte plek van zon 20 cm op mn kuit...
Mwah, amper. Ienie mienie klein beetje.quote:
Ze beet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jouw seks was wel een beetje nasty
Jij speelt zeker ook hockey danquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb dat bijna altijd... nu ook een zwarte plek van zon 20 cm op mn kuit...
aauw ja mensen die TE hard bijten.... NIET leuk!quote:
Zou best kunnen. GVD nu moet ik weer aan haar denkenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook een keer gehad, ze beet ook echt door man!
Gelukkig doet loka dat niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat was haar voornaam?quote:
tijdens t zoenen bedoel je? of aan de manier waarop ze een ijsje eet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel. 1 hint:je kunt niet van tevoren zien of ze een bijter is of niet
sowieso alles wat pijn kan doen is niet mijn dingquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet echt geil ofzo
Maar ieder zijn ding he.
Dan was je wel goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze deed het in pure euforie, kon ze niks aan doen man
Whehehe. Ik ben nu aan het lezen over externe sturing. Even niet in de stemming. Je houdt het te goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hier wil ik dan wel een pm over, Stok
Keer vroeg me moeder van: Zo, ben je in elkaar geslagen ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het werd er niet beter op nee. Ik zag er uit als een rotte aardappel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aauw ja mensen die TE hard bijten.... NIET leuk!
Nou ehm. Niet alles hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso alles wat pijn kan doen is niet mijn ding
als het niet telkens gebeurdquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik bijt ook, zachtjes hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gagbalquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, tijdens het vrijen gebeurde dat. Vanuit het nietsquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tijdens t zoenen bedoel je? of aan de manier waarop ze een ijsje eet?
Pijn kan inderdaad fijn zijnquote:
Waar beet ze je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, tijdens het vrijen gebeurde dat. Vanuit het niets
Curious om het te proberen iig. Maar pijn en genoot liggen wel dichtbij elkaar dat heb ik wel eens gelezenquote:
Andere plekken hadden ook ongemakkelijk kunnen zijnquote:
klopt, schijnt idd zo te zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Curious om het te proberen iig. Maar pijn en genoot liggen wel dichtbij elkaar dat heb ik wel eens gelezen
Als het maar niet met een P begintquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik dat hier ga zeggen.
bovenarm idd... (tenm ik...) bijt niet in nekken, is genant als hij bij zouders langs moet volgende dag ofzo... HAAT ook zuigzoenen...quote:
feestquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders vertrekken morgenochtend voor een lang weekend.
Stel je penis wordt ineens in gebetenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:52 schreef Vaith het volgende:
[..]
Andere plekken hadden ook ongemakkelijk kunnen zijn
Nee, gelukkig niet "daar" zegquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:52 schreef Vaith het volgende:
[..]
Andere plekken hadden ook ongemakkelijk kunnen zijn
Ik haat zuigzoenen ook. Gewoon gemeen als je dat een ander aandoet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bovenarm idd... (tenm ik...) bijt niet in nekken, is genant als hij bij zouders langs moet volgende dag ofzo... HAAT ook zuigzoenen...
keer deed een gozer t bij me en had m gewaarschuwd... heb toen zo hard aan zn onderlip gezogen dat hij een week met een paarse lip heeft rondgelopen.. eigenschuld
Nastyquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Stel je penis wordt ineens in gebetenauw.
En met deze hoogstaande opmerking zal ik mij terugtrekken uit deze discussie en gaan msnen zolang het nog kan.
Oh ik ook niet nee. Wel eens tijdens het masturberen een spier verrekte en toen ik klaarkwam gaf dat wel een apart gevoel wat best wel fijn wasquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, schijnt idd zo te zijn
maar ik zie mezelf niet klaarkomen als ik met de zweep krijg
Weest gerust.quote:
Ik had ze op mijn armen, benen, schouders, nek. Ook een keer mijn lip ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bovenarm idd... (tenm ik...) bijt niet in nekken, is genant als hij bij zouders langs moet volgende dag ofzo... HAAT ook zuigzoenen...
keer deed een gozer t bij me en had m gewaarschuwd... heb toen zo hard aan zn onderlip gezogen dat hij een week met een paarse lip heeft rondgelopen.. eigenschuld
Ja. Newb deed het eens toen mijn ouders nog geen vermoedens van seksueel contact haddenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat zuigzoenen ook. Gewoon gemeen als je dat een ander aandoet.
Slaap lekker nwb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En met deze hoogstaande opmerking zal ik mij terugtrekken uit deze discussie en gaan msnen zolang het nog kan.
Dat soort mensen zijn echt klootzakken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat zuigzoenen ook. Gewoon gemeen als je dat een ander aandoet.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een vriend die altijd in mijn onderbeen bijt. Maar ik heb dat op dat moment niet heel bewust door en zit me dan de volgende dag af te vragen waar ik nu weer tegenaan gelopen ben.
ghehehe.. alsof je dagelijks tegen een lantaarnpaal looptquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een vriend die altijd in mijn onderbeen bijt. Maar ik heb dat op dat moment niet heel bewust door en zit me dan de volgende dag af te vragen waar ik nu weer tegenaan gelopen ben.
Ciao mr Lokaquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je denkt: ja leuk. Maar daarna niet meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. Newb deed het eens toen mijn ouders nog geen vermoedens van seksueel contact hadden
Ik ben een beetje onhandig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe.. alsof je dagelijks tegen een lantaarnpaal loopt
Ja dus wel. Ik heb heupen en benen, maar toch echt blauwe plekkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef xFriendx het volgende:
Met de binnenkant?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe.. alsof je dagelijks tegen een lantaarnpaal loopt
Ik vond 't wel stoer eigenlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:56 schreef Tangledup het volgende:
Beetje SM is eigenlijk wel leuk.
Maar met een zuigzoen in mijn nek rondlopen vond ik nooit zo'n succes. Al die opmerkingen die je dan krijgt
Zweep slagen op je rug ook hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:56 schreef Tangledup het volgende:
Beetje SM is eigenlijk wel leuk.
Maar met een zuigzoen in mijn nek rondlopen vond ik nooit zo'n succes. Al die opmerkingen die je dan krijgt
Doe maar niet meer, dan moet ik weer een coltrui aandoen en dat staat zo stom in meiquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je denkt: ja leuk. Maar daarna niet meer
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe maar niet meer, dan moet ik weer een coltrui aandoen en dat staat zo stom in mei
Ik niet zo.. maar nam destijds wel wraak. Eerst zachte kusjes in haar nek en dan ineens in de volle aanvalquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond 't wel stoer eigenlijk
Sneakattackquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:59 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik niet zo.. maar nam destijds wel wraak. Eerst zachte kusjes in haar nek en dan ineens in de volle aanval
Zo erg is het niet, het weer is toch slechtquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe maar niet meer, dan moet ik weer een coltrui aandoen en dat staat zo stom in mei
eh... gewoon zuigen tijdens t zoenen....quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe ik een zuigzoen moet maken. Nooit geleerd ook maar lijkt mij wel grappig eigenlijk
gewoon mond er op en zuigen maar als een stofzuigerquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe ik een zuigzoen moet maken. Nooit geleerd ook maar lijkt mij wel grappig eigenlijk
Thats it???quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... gewoon zuigen tijdens t zoenen....
Na ja, als je hem echt nasty wil maken bijt je ook nog een beetje erbijquote:
je kan t oefenen op je onderarmquote:
Er zijn dus bepaalde plekken waar je dit niet wilt doen...quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan zo hard dat er bloedvaatjes stuk gaan
Ok, sounds simple enough!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan zo hard dat er bloedvaatjes stuk gaan
Ga ik misschien wel eens proberen ook lolquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan t oefenen op je onderarmals er een rode plek komt doe je t goed ghehe
Uitzondering....regel....quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dus wel. Ik heb heupen en benen, maar toch echt blauwe plekken.
Oogledenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn dus bepaalde plekken waar je dit niet wilt doen...
Jup, door de druk veroorzaak je bloedinkjes onderhuids.quote:
Het is gelukt! Dat ga ik oefenen... misschien word ik er wel goed in!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan t oefenen op je onderarmals er een rode plek komt doe je t goed ghehe
en als je er graag 1 wil hebben, gewoon stofzuiger in je nek zettenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga ik misschien wel eens proberen ook lol
Jezelf?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als je er graag 1 wil hebben, gewoon stofzuiger in je nek zetten
Zodra ik een geschikt persoontje tegenkomquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, wanneer gaat Koffie eens hosselpraktijken ondernemen?
ik niet... ik haat zuigzoenenquote:
Misschien moeten we hem helpen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, wanneer gaat Koffie eens hosselpraktijken ondernemen?
ghehehehe ohjaaa..... rans!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Moet nu denken aan Scary Movie met die kerel en zijn leuter in dit stofzuiger.
Je mag mijn armen wel bewerken hoorquote:
Dag Aldoquote:
ik kom hier heel af en toe wel eens hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goedenavond, o totale vreemdeling!
hey aldo... wil jij een zuigzoen...?quote:
Jofuquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zomaar een nieuw topic en al 4 pagina's lang!
Heb je al gefapt? Of porn gekeken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kom hier heel af en toe wel eens hoor
ja hoor, waar?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hey aldo... wil jij een zuigzoen...?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hey aldo... wil jij een zuigzoen...?
Jij?quote:
jah, gaat rappoquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zomaar een nieuw topic en al 4 pagina's lang!
weet niet, koffie gaat oefenenquote:
Die zag ik echt van mijlen ver aankomenquote:
Ik heb de afgelopen paar maanden maar een keer of 4 porno gekekenquote:
Nee. Nee.quote:
Aldo mag ook?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, ik zoek nog meer gewillige slachtoffers
Ik zou eerst een kopje koffie gaan drinkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, ik zoek nog meer gewillige slachtoffers
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen paar maanden maar een keer of 4 porno gekeken
Maar wel elke dag 2 of meer orgasmes
helaas... want... "ik haat zuigezoenen (en smurven) "quote:
Respect voor beidequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen paar maanden maar een keer of 4 porno gekeken
Maar wel elke dag 2 of meer orgasmes
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, ik ga je heus niet neuken hoor
Maar wel van tevoren je armen scheren svp
Smurven?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
helaas... want... "ik haat zuigezoenen (en smurven) "
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, ik ga je heus niet neuken hoor
Maar wel van tevoren je armen scheren svp
een orgasme hebben?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd, ik deed het zelfs op vakantie met vrienden
Oh, dus geen blauwe bodypaint eind juni..quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hahaha, prachtig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Schoolkamp mavo in de tent naast iemand die lag te slapenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
love that song!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, prachtig.
Hoe vonden ze dat?
Tevens een liedje uit mijn jeugd:
Ik ben zo geil nou... ga door met deze geweldige sex verhalenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]dus zij lagen te slapen, en jij daarnaast te soppen?
Anders probeer ik in de vorm van je voornaam of zoquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Die had ik tijdens je MM show nog gepost maar toen konden jullie niet normaal fokken...quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, als ze sliepen of waren zwemmen ofzo
Beginnerquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Schoolkamp mavo in de tent naast iemand die lag te slapen
vind t ergens ook wel deprimerend.... ze droomt over ene mooi leven, maar t blijft bij dagdromenquote:
Kan dat wel sowieso wel normaal fokken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die had ik tijdens je MM show nog gepost maar toen konden jullie niet normaal fokken...
ik dacht ff te simpel (dat je sex met ze had)quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, als ze sliepen of waren zwemmen ofzo
neequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die had ik tijdens je MM show nog gepost maar toen konden jullie niet normaal fokken...
True jij wint met plaatsen en aantal keer. Toch vind ik het wel baas dat ik in de trein gefapt heb.quote:
Ach, veeg gewoon in je haar die troep, zit het ook meteen goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga van de zomer naar frankrijk met vrienden, als dan diegene in mijn tent naast mij aan het fappen is word ik gek
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
True jij wint met plaatsen en aantal keer. Toch vind ik het wel baas dat ik in de trein gefapt heb.
Vakantie met vrienden en een studentenkamp wel gedaan.quote:
Dat doe ik niet joh, ik ben te monogaamquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ff te simpel (dat je sex met ze had)
Omfg, jij bent er zo een.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
Toch vind ik het wel baas dat ik in de trein gefapt heb.
Of jij dat merkt als je slaaptquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga van de zomer naar frankrijk met vrienden, als dan diegene in mijn tent naast mij aan het fappen is word ik gek
Hé, dat heb ik ook gedaan hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
True jij wint met plaatsen en aantal keer. Toch vind ik het wel baas dat ik in de trein gefapt heb.
mensen zijn van nature geen monogame wezensquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doe ik niet joh, ik ben te monogaam
Ikke welquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mensen zijn van nature geen monogame wezens![]()
gewoon in een coupe?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik ook... ik ben een zwaanquote:
Wat voor een?quote:
Tofquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hé, dat heb ik ook gedaan hoor
Je inspireerde me hier in het topic
Tja, 't is gewoon niet dat ik er behoefte aan heb ofzo. Ik zou me doodschamen als ik met een ander neukte hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mensen zijn van nature geen monogame wezens![]()
Jaquote:
Zo'n creep die tegenover een vrouw in de trein zit en dan aan z'n leuter gaat zitten.quote:
Ik vind de relatie tussen hem en haar erg typerend. Het niet los kunnen laten en de knipperlicht relatie die zo kenmerkend was voor mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind t ergens ook wel deprimerend.... ze droomt over ene mooi leven, maar t blijft bij dagdromen
Neequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zo'n creep die tegenover een vrouw in de trein zit en dan aan z'n leuter gaat zitten.
Heb ik gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zo'n creep die tegenover een vrouw in de trein zit en dan aan z'n leuter gaat zitten.
Evil ding.. Ik zou evt over een tijdje een pcjte in elkaar kunnen zetten van mijn oude pc onderdelen als ik straks klaar ben met verbouwen.. Sowieso is het dan beter dan je laptop.. Maar dunno of je van je laptop af wilt..quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neehaat aan mijn laptop (maar niet teveel haten anders gaat hij straks helemaal dood.. uit wraak)
Ik deed met mijn tas eroverheen en er zat niemand tegenover mequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Succesquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef AldoTheApache het volgende:
ik fap altijd gewoon thuis, doe niet aan rare dingen
en op vakantie hou ik me gewoon in
nee, zit graag op de bank... en om nu een pc op mn salontafel te zettenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Evil ding.. Ik zou evt over een tijdje een pcjte in elkaar kunnen zetten van mijn oude pc onderdelen als ik straks klaar ben met verbouwen.. Sowieso is het dan beter dan je laptop.. Maar dunno of je van je laptop af wilt..
wel als ik met andere mensen op vakantie benquote:
Niet tijdens het masturberen wel een keer als dronken actie om te pissenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uit je broek gehaald terwijl er anderen bijzaten?
dat zo vaakquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet tijdens het masturberen wel een keer als dronken actie om te pissen
vandaar je username hierquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat zo vaak![]()
ook nog in een dronken bui een keer gehelicopterd op de bar![]()
![]()
_________!
verder Sparen voor laptop dus..quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, zit graag op de bank... en om nu een pc op mn salontafel te zetten
my god...quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat zo vaak![]()
ook nog in een dronken bui een keer gehelicopterd op de bar![]()
![]()
_________!
ja ik weet het, toen ging ik vieren dat het uit was met mijn exquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:20 schreef marbasnarf het volgende:
trouwens.. ff hamburgertje bakken voor op brood.... honger!!
Nu je 't zegt.. Ik heb ook nog niet gegeten vanavondquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:20 schreef marbasnarf het volgende:
trouwens.. ff hamburgertje bakken voor op brood.... honger!!
Ik heb een quarterpounder gegetenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu je 't zegt.. Ik heb ook nog niet gegeten vanavond
ik alleen wat snacks op m'n werk, en een zakkie noodles hierquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu je 't zegt.. Ik heb ook nog niet gegeten vanavond
Ik heb gewoon normaal gegeten hoor vandaagquote:
Hmm.. Nah ik ga nu de frituurpan niet meer aanzetten.. Dan stinkt het als ik zo ga slapen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een quarterpounder gegeten
Noodles heb ik ook nog.. Maar hmmm.. Lig ik straks weer wakker omdat ik te kort voor 't slapen gegeten hebquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik alleen wat snacks op m'n werk, en een zakkie noodles hier
buiten slapen dan maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Nah ik ga nu de frituurpan niet meer aanzetten.. Dan stinkt het als ik zo ga slapen..
[..]
Noodles heb ik ook nog.. Maar hmmm.. Lig ik straks weer wakker omdat ik te kort voor 't slapen gegeten heb
Pff, van alles en nog wat. Ontbijtkoek, stuk of 8 boterhammen met verschillend beleg, halve liter fruitontbijt als tussendoortje, 4 krentenbollen, opwarmmaaltijd van Iglo (kip etc), yoghurt toetje, paar koeken.quote:
Nee ik ook niet. Ik slaap darentegen prima op een volle maag. voelt tevredener of zo...quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef marbasnarf het volgende:
edit; ik kan juist niet slapen als ik honger heb
Dat is het 'm juist.. Ik heb geen honger.. of ja, nu wel omdat ik er aan denk.. Maar daarnet had ik 't niet..quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
buiten slapen dan maar
edit; ik kan juist niet slapen als ik honger heb
Je moet gewoon doen waar jij je het prettigste bij voelt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik wilde nog reageren op iets uit 't vorige topic.. Iets over buikjes..
Ik wil de mijne juist weg, maar nu begreep ik weer dat 't juist niet hoeft?
lekkerrrr!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef AldoTheApache het volgende:
*trekt een zak cheese onion chips open
Gelukkig heb ik nog een zak Nibb-it Sticks naast me liggenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onee
geheid dat ik daar ook zo trek in krijg
Zo zal dat buikje niet weggaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een zak Nibb-it Sticks naast me liggen
Oh fuck, die heb ik hier ook nog ergens liggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik eet wel weer crackers met pindakaasquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja.. dat is het 'm.. Ik heb momenteel zo'n fase waar ik gewoon niks aan mezelf prettig vind.. Mijn conditie is ruk, maar ik heb niet de drive om er ook echt wat aan te doen bijv..quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen waar jij je het prettigste bij voelt.
stink chips is vaak lekker!quote:
ik heb net een halve fles rode wijn gescoordquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb geen bier meer, dan maar een flesje witte wijn opentrekken?
Van pindakaas kom je ook aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik eet wel weer crackers met pindakaas
men jij hebt alles wat een vrouw wil...! union chips en witte wijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb geen bier meer, dan maar een flesje witte wijn opentrekken?
ik heb altijd een fles witte wijn in huis, voor als er een dame langskomtquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
men jij hebt alles wat een vrouw wil...! union chips en witte wijn
Broodje worst met kaas toe?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
men jij hebt alles wat een vrouw wil...! union chips en witte wijn
True. Ik werk met gemak een pot Pindakaas per week weg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je per dag binnen krijgt, niet waar?
broodje worst kaas was zoooooo lekkerm heb knakkers in huis gehaald, dus ga morgen ofzo maken voor lunch!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Broodje worst met kaas toe?
Ohja.. Kwam je nou nog met C_A mee 1 juni? Dan zorg ik voor genoeg zoete witte
Heb ik ook!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
broodje worst kaas was zoooooo lekkerm heb knakkers in huis gehaald, dus ga morgen ofzo maken voor lunch!
nee... ik vind alleen pindakaas met stukjes (die van calve met gele deksel) lekker op een witte boterhamquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik nu "Iehl, pindakaas" roep, ben ik zeker vreemd?
ik heb broodjesquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook!
Ik heb ook nog hamburgers en cheeseburgers. Maar te weinig broodjes om ze op te doen.
Oeh! Klinkt goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
broodje worst kaas was zoooooo lekkerm heb knakkers in huis gehaald, dus ga morgen ofzo maken voor lunch!
is beetje noot achtig, lekker bij pasta!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef AldoTheApache het volgende:
chardonnay? is dat te drinken?
ik drink eigenlijk nooit witte wijn
pindakaas op witte boterhammenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee... ik vind alleen pindakaas met stukjes (die van calve met gele deksel) lekker op een witte boterham
en bij chips?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is beetje noot achtig, lekker bij pasta!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |