quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook. En seks met een gratenpakhuis lijkt me ook niet echt geil.
Ik kan dus gewoon lekker doorvreten zo te lezenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Vind gezondheidsfreaks ook niet erg leuk hoor... voel ik mezelf zo slechtbuikje is dus prima!
Klopt. Mijn ex was mager, waardoor de heupbotten wat uitstaken. Ik had blauwe plekken aan de binnenkant van m'n dijen daardoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook. En seks met een gratenpakhuis lijkt me ook niet echt geil.
Eens!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:34 schreef twi het volgende:
Creatieve TT. En buikjes zijn schattig, want ik heb er eentje.
SLET!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Mijn ex was mager, waardoor de heupbotten wat uitstaken. Ik had blauwe plekken aan de binnenkant van m'n dijen daardoor.
Ik zit nu ook pas aan mijn 1equote:Op woensdag 16 mei 2012 22:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet veel op nog nee, heb last van mijn tand was gisteren bij de tandarts.
Vooral op die mooie foto van een paar jaar geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk nog steeds dat vrouwen vallen op brede schouders en semi-gespierd lichaam (alles met mate)quote:
Ik ken iemand die dit idd ook bij een meisje veroorzaaktequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Mijn ex was mager, waardoor de heupbotten wat uitstaken. Ik had blauwe plekken aan de binnenkant van m'n dijen daardoor.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral op die mooie foto van een paar jaar geleden
Zo cuteik wil die foto zien!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral op die mooie foto van een paar jaar geleden
Zo cuteBreng dat trauma nu niet weer naar boven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel wel ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Vaith het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat vrouwen vallen op brede schouders en semi-gespierd lichaam (alles met mate)
brede schouders zijn idd wel mooi.... een kippenborst met een buikje is idd ook niet waar ik op valquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Vaith het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat vrouwen vallen op brede schouders en semi-gespierd lichaam (alles met mate)
Brede schouders we ja. In elk geval gewoon een beetje een robuust figuur zegmaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Vaith het volgende:
[..]
Guilty tooquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dit idd ook bij een meisje veroorzaakte
80% cacaoquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Darmkrampen ofzeu, het is vervelend, dus ga ik naar bed zometeen.
Ik heb ze nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Guilty toomaar ter verdediging vrouwen krijgen sneller blauwe plekken
Das gewoon kut manquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat nadert TMI dudequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
ik nonstop (niet van bottige jongens trouwensquote:
Geen idee of dat zo is, nooit gemerkt of van gehoordquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door die toevoeging geloof ik het meteenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik nonstop (niet van bottige jongens trouwens)
Wat wil je ook, met zulke grote knotsen van piemels.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik nonstop (niet van bottige jongens trouwens)
Was dat bij een meisje of bij een jongen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had het dan ook over jouquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
bij mij komt t vooral omdat ik gewoon lomp ben... loop tegen deurposten op NUCHTER enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door die toevoeging geloof ik het meteen
Meisjequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Was dat bij een meisje of bij een jongen?
Dat doet mijn vriendin ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij mij komt t vooral omdat ik gewoon lomp ben... loop tegen deurposten op NUCHTER enzo
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef xFriendx het volgende:
Zou best kunnen, maar hangt denk ik van de combinatie van beiden af. Een vrouw met een beetje heupen en benen zal niet zo snel 'geblesseerd' raken zeg maar
Ik dacht dat vrouwen sowieso wel wat konden hebben?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef xFriendx het volgende:
Zou best kunnen, maar hangt denk ik van de combinatie van beiden af. Een vrouw met een beetje heupen en benen zal niet zo snel 'geblesseerd' raken zeg maar
Hoe weet jij dit, twitje?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Loka heeft een heel donkerblauw-tegen-zwart gebied op de binnenkant van 'r dijen.
Ze heeft een nieuwe tatoo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Loka heeft een heel donkerblauw-tegen-zwart gebied op de binnenkant van 'r dijen.
Nee hoor, want newb eet genoeg chocolade om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar te dik voor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
maar die ontzettend mager skinny types lijken zo breekbaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen sowieso wel wat konden hebben?
Tevens, heupen zijn![]()
Nou ja, je hebt dames die soms echt heel smal zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen sowieso wel wat konden hebben?
Tevens, heupen zijn![]()
Hahaquote:
Oh dat heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij mij komt t vooral omdat ik gewoon lomp ben... loop tegen deurposten op NUCHTER enzo
Een vriendin van mij heeft zo'n blauw met zwart plek op haar been... ziet er echt slecht uit...quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
De seks wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vroeger regelmatig overal blauwe plekken na de seks.
Die mis ik ook niet.
Maar jouw seks was wel een beetje nastyquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die mis ik ook niet.
heb dat bijna altijd... nu ook een zwarte plek van zon 20 cm op mn kuit...quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:44 schreef Vaith het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft zo'n blauw met zwart plek op haar been... ziet er echt slecht uit...
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een blauw plek bij mij zwart werd
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die mis ik ook niet.
Je hebt het me verteld manquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahaWTF
hoe weet jij dat?
[..]
Oh dat heb ik ook wel eensmaar ik ben geen Nastacha Benningfield die easily bruced
quote:
Jij hebt rare seks.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb dat bijna altijd... nu ook een zwarte plek van zon 20 cm op mn kuit...
Mwah, amper. Ienie mienie klein beetje.quote:
Ze beet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jouw seks was wel een beetje nasty
Jij speelt zeker ook hockey danquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb dat bijna altijd... nu ook een zwarte plek van zon 20 cm op mn kuit...
aauw ja mensen die TE hard bijten.... NIET leuk!quote:
Zou best kunnen. GVD nu moet ik weer aan haar denkenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook een keer gehad, ze beet ook echt door man!
Gelukkig doet loka dat niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat was haar voornaam?quote:
tijdens t zoenen bedoel je? of aan de manier waarop ze een ijsje eet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel. 1 hint:je kunt niet van tevoren zien of ze een bijter is of niet
sowieso alles wat pijn kan doen is niet mijn dingquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet echt geil ofzo
Maar ieder zijn ding he.
Dan was je wel goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze deed het in pure euforie, kon ze niks aan doen man
Whehehe. Ik ben nu aan het lezen over externe sturing. Even niet in de stemming. Je houdt het te goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hier wil ik dan wel een pm over, Stok
Keer vroeg me moeder van: Zo, ben je in elkaar geslagen ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het werd er niet beter op nee. Ik zag er uit als een rotte aardappel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aauw ja mensen die TE hard bijten.... NIET leuk!
Nou ehm. Niet alles hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso alles wat pijn kan doen is niet mijn ding
als het niet telkens gebeurdquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik bijt ook, zachtjes hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gagbalquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, tijdens het vrijen gebeurde dat. Vanuit het nietsquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tijdens t zoenen bedoel je? of aan de manier waarop ze een ijsje eet?
Pijn kan inderdaad fijn zijnquote:
Waar beet ze je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, tijdens het vrijen gebeurde dat. Vanuit het niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |