Ik heb daar al een keer een balletje over opgegooid in #416 of #417, schijnen 25 jaar oud te zijn.quote:
Denk er aan dat er werkzaamheden zijn tussen Utrecht en Rotterdam. Ik zou zeggen, probeer ergens een taxi te regelen door NS Hispeed betaald.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef greavy het volgende:
GODGODETERINGTYFUSKUTJOSTI'S. Sta je in Bentheim rond 19:50, denk je: Loop even naar de Friettent, en met de Berlijner naar Amersfoort...
Kom ik om 20:15 terug, zie ik op het bord staan, IC140 +90
Even later werd het +110..... Trein had aanrijding gehad bij Bad Oeyenhausen ofzo.
Had ik die Grensland maar genomen ....
Ben nu onderweg, en zit bij Hengelo inmiddels, +130 ofzo. Eens kijken wat NS-personeel kan fixen, kan niet meer thuis komen...
Oh, volgens de TBP zijn wij de Stoptrein Zutphen, want wij staan opgeheven hiero. Spooktrein!
Is een Réseau uit 1992.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef Duvel het volgende:
Dit zijn Atlantiques toch? De tweede serie, dus ergens eind jaren '80 schat ik?
Volgens deze tabel is het afgebeelde treinstel 552 (was 528) in 1993 in dienst gekomen. Dat spul is dus wel toe aan een revisie. Dat spul heeft in 2007 een revisie gehad, en ziet er dan zo uit?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef Duvel het volgende:
Dit zijn Atlantiques toch? De tweede serie, dus ergens eind jaren '80 schat ik?
Probeer in Amersfoort goed uit te komen bij de trappen, zodat je als eerste naar de taxi's kan lopen. Zoveel zijn er niet op dat moment daar en anders sta je alsnog een uur te wachten. De taxi's staan hoofduitgang en dan naar links.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:19 schreef greavy het volgende:
NSH-personeel is nu aan het inventariseren waar wie heen moet, en gaat ons spoedig helpen. Ik heb gezegd dat ik niet via Schiphol naar Rotterdam wil, en dan met de taxi, terwijl vanaf Amersfoort ik veel sneller thuis ben... Scheelt zo 2-3 uur!
Is het wel verf of zijn het stickers?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgens deze tabel is het afgebeelde treinstel 552 (was 528) in 1993 in dienst gekomen. Dat spul is dus wel toe aan een revisie. Dat spul heeft in 2007 een revisie gehad, en ziet er dan zo uit?
Dat viel me bij de Thalys-treinstellen ook op: hoewel ze een paar jaar terug zijn gereviseerd, ziet de verf er behoorlijk afgebladderd uit. Dat zie ik bij een ICE of een NSR-trein niet gebeuren... 't lijkt erop dat 't de Technicentres van de SNCF niet zoveel boeit.
Ikke van 1988 tot 1993. Win ik nu?quote:
Als je in Hengelo blijft, kun je morgen nog op tijd in Meppen zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:19 schreef greavy het volgende:
NSH-personeel is nu aan het inventariseren waar wie heen moet, en gaat ons spoedig helpen. Ik heb gezegd dat ik niet via Schiphol naar Rotterdam wil, en dan met de taxi, terwijl vanaf Amersfoort ik veel sneller thuis ben... Scheelt zo 2-3 uur!
Daar waren wij al achter.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En ik ben niet eens de enige reiziger...
Jij, jij wint. Examen in gedaan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ikke van 1988 tot 1993. Win ik nu?
Moi du 1988 bis 1993. Victorez-moi maintenaint?
Zo'n 2u10 eerder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Komt er ineens nog een Pimpel binnenrijden!![]()
Hoe laat hoort de IC 140 normaal te rijden eigenlijk?
Nee klopt, greavy zit er ook inquote:Hij werd ook niet aangekondigd, was ook zo weer weg, maar ik ben maar wel ingestapt, vast sneller thuis dan met de (kan niet anders) vertraagde stoptrein...
En ik ben niet eens de enige reiziger...
Ah ja, die trein dus...quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef greavy het volgende:
GODGODETERINGTYFUSKUTJOSTI'S. Sta je in Bentheim rond 19:50, denk je: Loop even naar de Friettent, en met de Berlijner naar Amersfoort...
Kom ik om 20:15 terug, zie ik op het bord staan, IC140 +90
Even later werd het +110..... Trein had aanrijding gehad bij Bad Oeyenhausen ofzo.
Had ik die Grensland maar genomen ....
Ben nu onderweg, en zit bij Hengelo inmiddels, +130 ofzo. Eens kijken wat NS-personeel kan fixen, kan niet meer thuis komen...
Oh, volgens de TBP zijn wij de Stoptrein Zutphen, want wij staan opgeheven hiero. Spooktrein!
je trein is opgeheven, maar rijdt toch nogquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ah ja, die trein dus...greavy! Sorry, ik blijf even zitten waar ik zit (achterin) ergens, heb cello bij me, en moet er toch in Deventer weer uit...
Nee joh. Bejjegek. Gewoon vaak blijven zitten.quote:
Je dois faire une exam finalement au terminale.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ikke van 1988 tot 1993. Win ik nu?
Moi du 1988 bis 1993. Victorez-moi maintenaint?
Welnee, staat gewoon op de actuele vertrektijden hoor!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je trein is opgeheven, maar rijdt toch nog
maar niet aangegeven op de borden. Zo bedoelde ik hetquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Welnee, staat gewoon op de actuele vertrektijden hoor!![]()
[ link | afbeelding ]
Ik zit daar in. Met +130.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Uhm, wat!?
Sta je in Almelo rustig te wachten op de stoptren richting Deventer en Apeldoorn van 23:33, de laatste intercity die kant op is immers al lang vertrokken. Komt er ineens nog een Pimpel binnenrijden!![]()
Hoe laat hoort de IC 140 normaal te rijden eigenlijk? Hij werd ook niet aangekondigd, was ook zo weer weg, maar ik ben maar wel ingestapt, vast sneller thuis dan met de (kan niet anders) vertraagde stoptrein...
En ik ben niet eens de enige reiziger...
Volgens de informatie die het personeel heeft, is de trein ook opgeheven, maar er waren teveel reizigers gestrand, dus laten ze hem doorrijden, zonder omroepen ed. Is theoretisch "alleen" voor afvoer van de gestrande reizigers in DE. Maarja, word toch niet gecontroleerd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je trein is opgeheven, maar rijdt toch nog
twitter:NSHispeed_info twitterde op woensdag 16-05-2012 om 21:35:20#ICBerlijn 140: #ICBerlijn (Schiphol a. 23:09 uur) heeft een vertraging van ongeveer 130 minuten en komt met minimaal deze vertraging (1/2) reageer retweet
twitter:NSHispeed_info twitterde op woensdag 16-05-2012 om 21:01:10aan op de bestemmingstations (2/2) reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |