Idd.quote:
Fijne avond belle.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat er nu echt vandoor doeii!!!![]()
Dank je.quote:
* DJMO peaches naar binnen trekt en deur dichtgooitquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO peaches naar binnen trekt en deur dichtgooit
kijk uit joh! het is gevaarlijk daarbuiten! Straks eet de TOTZO je nog op
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:04 schreef DJMO het volgende:
kan 'm in 't nl niet vinden maar in 't engels:
Wat is er Rucky?? vond je hem niet leuk??quote:
Niet om tien over tien 's avonds en zeker nu ik al lang geen 3 jaar oud meer ben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:09 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wat is er Rucky?? vond je hem niet leuk??![]()
Winnie is leukkk
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet om tien over tien 's avonds en zeker nu ik al lang geen 3 jaar oud meer ben.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:12 schreef maffemuts het volgende:
[..]![]()
Niet zo zeuren hoor... als het je gemiddelde gevoelsleeftijd passend naar benee zou halen zou je er weer blij mee zijn...
Dat kan ik ook hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Rucky ouwe brombeer
![]()
Oh en Pulver ga je gang
Rucky...we begrijpen elkaar steeds meer en meer!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:24 schreef Rucky het volgende:
Eigenlijk vind ik deze een echt goed nummer.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Rucky! Als jij bij mij in de auto stapt (pas op, eng!!!!)
ik heb geen radio (de auto werd geleverd zonder antenne en ik typ dit verhaal ook alleen maar omdat ik nu net uit de auto kom en er dan wel aan denk maar anders ben ik het alweer vergeten zodra ik de autodeur dicht gooi) en ik vergeet ook altijd om er een nieuwe cd in te doen (2 jaar lang de top 100 happy hardcore, ik heb er nu sinds een maand of 4, 3 nieuwe cd's in maar die komen me nu al de strot uit)
Dussss je kan altijd een leuk cd'tje in elkaar flansen als je goede muziek wil. Ik ga nu een poging doen om hier in huis een nieuwe cd te vinden (maandag een nieuwe gekocht alleen die wil ik eerst nog ff op de laptop zetten) zodat ik morgen in ieder geval al iets nieuws heb.
Wat een *** verhaal en wat een rot tekst om te lezen maar he, ik moest het even delen!
Ik vind het sowieso toch ontzettend tof dat jij wilt rijden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Rucky! Als jij bij mij in de auto stapt (pas op, eng!!!!)
ik heb geen radio (de auto werd geleverd zonder antenne en ik typ dit verhaal ook alleen maar omdat ik nu net uit de auto kom en er dan wel aan denk maar anders ben ik het alweer vergeten zodra ik de autodeur dicht gooi) en ik vergeet ook altijd om er een nieuwe cd in te doen (2 jaar lang de top 100 happy hardcore, ik heb er nu sinds een maand of 4, 3 nieuwe cd's in maar die komen me nu al de strot uit)
Dussss je kan altijd een leuk cd'tje in elkaar flansen als je goede muziek wil. Ik ga nu een poging doen om hier in huis een nieuwe cd te vinden (maandag een nieuwe gekocht alleen die wil ik eerst nog ff op de laptop zetten) zodat ik morgen in ieder geval al iets nieuws heb.
Wat een *** verhaal en wat een rot tekst om te lezen maar he, ik moest het even delen!
happy hardcorequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
...2 jaar lang de top 100 happy hardcore, ik heb er nu sinds een maand of 4, 3 nieuwe cd's in maar die komen me nu al de strot uit
Ik heb er achteraf maar wat spaties ingegooid eerst stond het allemaal achter elkaar :p en nu werd k alweerr afgeleid door facebook dus ik schop mezelf nu naar boven. Trek een cd uit het rek stop hem in de auto en dan maar eens de boodschapjes uitladen (playdoh dokter bibber, ik kon het niet laten staanquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Ik moest het ook even 2x lezen inderdaad..
Ga jij vrijwillig je bed in of.....quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:33 schreef DJMO het volgende:
ja hoi. stemmen jullie even op m'n poll op djmo.nl aan de rechterkant. dank.
<nog steeds kapot is>.
Pak ik je bij je enkels en flikker ik je je bed in.quote:
Zak dan op de bank even lekker onderuit. Verstand op nul en blik op oneindig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
mjah .. ik ben stuk .. alsin: lekker moe gerend, niet dat ik slaap heb oid. ik weet ineens dat ik longen heb
Anny lennox. Maar dat wil ik wel regelen voor je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:56 schreef DJMO het volgende:
ik wil een filmpje van mezelf .. dat ik aan het hardlopen ben, met een voiceover die vertelt waarom en voor welk goed doel ik de marathon ga lopen ...
<sweet dreams are made of this>
Ik oook!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso toch ontzettend tof dat jij wilt rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zo tof van je dat hoewel je het zelf niet makkelijk hebt toch aan Blijdorp denkt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef DJMO het volgende:
en weet je wat het rare is .. persoonlijk zit ik liever achter de pc dan buiten te rennen .. maar ik wil aan de andere kant dolgraag dat m'n alter-ego (aka DJMO) bekend wordt en een flink bedrag ophaalt voor Blijdorp.
stranger in the dark
Maar er zijn meer mensen hier! Die willen wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef DJMO het volgende:
nope. tijd voor bed. Geert wordt wakker voor z'n laatste (nacht)voeding
48 bruine boterhammen? Is dat niet een beetje veel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:52 schreef Rucky het volgende:
Ik geniet ook nog even van mijn nachtvoeding.![]()
[ afbeelding ]
In je uppie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:52 schreef Rucky het volgende:
Ik geniet ook nog even van mijn nachtvoeding.![]()
[ afbeelding ]
* vannelle consulteert Sonja Bakker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
48 bruine boterhammen? Is dat niet een beetje veel?
Ik zag 2 beren broodjes smeren?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:54 schreef Pulver het volgende:
zit ik nog steeds met praatje plaatje....
Jullie doen een praatje, doe ik het plaatje erbij
Beren leven in het bos toch?quote:
Hmmz, en deze dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Beren leven in het bos toch?
En als ze broodjes smeren, hebben ze het naar hun zin, dus zijn ze relaxed...
Ooooooo halloo 2004! haha ik ga m niet luisteren dan zit ie straks weer vast in mn hoofd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Beren leven in het bos toch?
En als ze broodjes smeren, hebben ze het naar hun zin, dus zijn ze relaxed...
Hahahaha, maar je KENT het dus welquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ooooooo halloo 2004! haha ik ga m niet luisteren dan zit ie straks weer vast in mn hoofd.
Sssssstquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hahahaha, maar je KENT het dus wel
Zit ie nu toch al in je hoofd
Het is er wel lekker weer voor om de tuin te doen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 07:19 schreef JK1982 het volgende:
Moggûh..![]()
Vandaag maar eens wat in de tuin doen denk ik.. En wat in huis rommelen.
Zaterdag krijg ik visite, dus wel leuk al het een beetje netjes is..
Als je die tuin zaterdag netjes wil hebben, dan mag je nu wel beginnen iddquote:Op donderdag 17 mei 2012 07:19 schreef JK1982 het volgende:
Moggûh..![]()
Vandaag maar eens wat in de tuin doen denk ik.. En wat in huis rommelen.
Zaterdag krijg ik visite, dus wel leuk al het een beetje netjes is..
quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je die tuin zaterdag netjes wil hebben, dan mag je nu wel beginnen idd
*Rucky ook nog in bed ligt en Pluk van de Petteflat kijkt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeh ik lig nog lekker in mn bedje, goedemorgen!
Ga er toch maar uit en zal mijn beentjes eens lekker verwennen met onthaarstrips (au) en daarna douchen! En ik ga het huis een beetje opruimen, misschien nog even de tuin in en daarna door naar Harlingen
Oooo gelukkig! Pluk!? Waar?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
*Rucky ook nog in bed ligt en Pluk van de Petteflat kijkt.
Ned 3quote:
De koffie stond al lang klaar. Maar ik zal even nieuwe zetten want hij is inmiddels oud geworden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:42 schreef vannelle het volgende:
Ben ook weer wakker, goedemorgen!
Kan wel 3 liter koffie gebruiken maar ben te lui om zelf overeind te komen......welke fokker helpt deze fokker?
Moet ik het ook nog voor je opdrinken, luilak?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:48 schreef vannelle het volgende:
Kom je't brengen dan? Ben nog steeds te lui om overeind te komen.....
En dan wil je het zeker ook nog in een beker?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:53 schreef vannelle het volgende:
Wtf doe je in dit subforum? Daar help je me niet mee.
* vannelle wil graag koffie met suiker en melk.
Doe het voor mij maar in een infuusquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dan wil je het zeker ook nog in een beker?
Niet persé, een vaas is ook goed.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dan wil je het zeker ook nog in een beker?
Maar dan kan ik me nog wel 20x omdraaien terwijl het bruine goud mijn lichaam tot leven wektquote:
Had dat gisteravond gezegd, nu ben ik er al uit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dan kan ik me nog wel 20x omdraaien terwijl het bruine goud mijn lichaam tot leven wekt
Pas je wel op dat het slangetje zich niet om je nek wikkelt? Dus rechtsom dan linksom en weer terug. *Rucky infuus aanlegt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dan kan ik me nog wel 20x omdraaien terwijl het bruine goud mijn lichaam tot leven wekt
Ik weet wat je bedoelt en ik weet ook zeker dat Rucky er tijd voor heeft. Hij is iig niet met koffie bezig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:29 schreef Ireth het volgende:
Wie is er goed met de zoekfunctie??
Er was ooit een topic in FhF van iemand die eerst onder een andere nickname had gepost en nu een nieuw topic opende onder haar nieuwe nickname. Was van een organisatie/stichting/vereniging die spullen uitleende voor feestjes en partijtjes enzo. De oude nickname weet ik nog wel, maar daar kan ik het topic natuurlijk niet onder terug vinden
Iemand enig idee welk topic ik bedoel?? Krijg hem niet gevonden
Ik weet wel welke je bedoelt ik zal wel even meezoeken. vanelle wacht maar even op zijn koffieikmoet toch eerst nieuwe zetten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:29 schreef Ireth het volgende:
Er was ooit een topic in FhF van iemand die eerst onder een andere nickname had gepost en nu een nieuw topic opende onder haar nieuwe nickname. Was van een organisatie/stichting/vereniging die spullen uitleende voor feestjes en partijtjes enzo. De oude nickname weet ik nog wel, maar daar kan ik het topic natuurlijk niet onder terug vinden
Kee, ik weet mijn plaats.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:32 schreef Rucky het volgende:
. vanelle wacht maar even op zijn koffieikmoet toch eerst nieuwe zetten.
* vannelle kijkt Ireth smekend aan want Rucky verzaaktquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:36 schreef Ireth het volgende:
Nah maak ik ondertussen een lekker bakkie!
Oe wat kijk jij sexy als je smeektquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle kijkt Ireth smekend aan want Rucky verzaakt
Thanks!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe wat kijk jij sexy als je smeekt
Kijk eens, koffie!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Thanks!!!!
En idd, ik BEN sexy.
* vannelle slingert buik heen en weer in een sexy beweging
Had je maar koffie moeten geven.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:46 schreef Rucky het volgende:
[..]Dat beeld krijg ik dus de komende dagen niet meer uit mijn hoofd.
partybenodigdhedenquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:29 schreef Ireth het volgende:
Helaas. * Rucky naar supermarkt gaat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je nou tijd om koffie in te schenken dan?
In die tijd had je zelf al 2 potten koffie kunnen zettenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je nou tijd om koffie in te schenken dan?
Jij zit echt in het verkeerde subforum, je helpt niet echt.quote:
Zit al lang aan de koffie, Jansen zorgt tenminste wél voor me.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
In die tijd had je zelf al 2 potten koffie kunnen zetten![]()
Lang leve Jansenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij zit echt in het verkeerde subforum, je helpt niet echt.
[..]
Zit al lang aan de koffie, Jansen zorgt tenminste wél voor me.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:25 schreef vannelle het volgende:
Voor een Jansen doet ie het niet slecht.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:37 schreef vannelle het volgende:
[..]Net 2 koffie op dusse.......ja!
Goede smoes hoor.
Ik moet weer terug naar de supermarkt want ik ben de suiker vergeten.quote:
Het is dat het uit een goed hart komt anders zou ik iets zeggen over lange levertijden. Maar dat doe ik niet!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet weer terug naar de supermarkt want ik ben de suiker vergeten.
Ik heb nog een pak suiker in de keuken gevonden.![]()
Alsje vannelle.![]()
Jahaa!! Thanks! (Staat alleen weer geen link in, bummerquote:
Ik ben nu Rucky's Fok!assistent en ken dus ook zijn agenda.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jahaa!! Thanks! (Staat alleen weer geen link in, bummereven pm sturen
)
Ze is al 2 maanden niet meer actief op Fok onder die naam. Ik denk dat je beter even aan ElisaB kunt vragen of ze je kan helpen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jahaa!! Thanks! (Staat alleen weer geen link in, bummereven pm sturen
)
Alleen voor jezelf of krijg ik ook nog een biertje om op te steken?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:37 schreef vannelle het volgende:
* vannelle steekt bier aan en trekt een peukje open
Tuurlijk! Krijg je net zo snel als ik mijn koffie vanochtend.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alleen voor jezelf of krijg ik ook nog een biertje om op te steken?
Gun mij ook even tijd om naar de supermarkt te gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tuurlijk! Krijg je net zo snel als ik mijn koffie vanochtend.
Nope ik moest naar de super om onder andere suiker te kopen en daarna kwam ik er achter dat ik de suiker vergeten was maar toch al in huis had.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:22 schreef vannelle het volgende:
Je had nog suiker en je weigerde naar de supermarkt te gaan.
En wat je van mij door hebt is maar 8%.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:40 schreef vannelle het volgende:
Nah, vooruit dan maar ook al weet je dat ik je door heb.
Lekkere kassajuf gehad?
Ja maar die 2% verschil houden we tussen ons.quote:
Jij hoeft geen sorry tegen mij te zeggen.quote:
Heb je 112 gebeld, of gelijk 007 ingeschakeld?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:45 schreef DJMO het volgende:
in diergaarde blijdorp de pleitvaart nemen op een dusdanige wijze dat ik het noodnummer gebeld heb om hem als vermist op te geven![]()
![]()
snap het, rotgevoel. Goed afgelopen gelukkig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:53 schreef DJMO het volgende:
njah ,op 't moment dat ik blijdorp aan de telefoon had om hem als vermist op te geven kwam hij aanmeteen een pen uit m'n tas gehaald en m'n nr op z'n arm gekalkt
![]()
en vannelle .. jan heeft sowieso al haar op z'n rug dus daar kan ik het niet aan controleren![]()
enfin .. na vanmorgen tien jaar ouder is
Vraag niet hoe we er op komen, maar ik zit nu heel erg hard mee te bleren op dit nummerquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gedverpielekes er rammelt iets in de laadruimte. Maar wat?! Ik heb trouwens nieuwe cd's in de auto maar wat er nu in zit is niet heel geschikt. Het is heel mooi maar ik wil gewoon meebleren en dat gaat niet.
What's next, Kinderen voor Kinderen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vanochtend Pluk van de Petteflet dus dan is nu dikkertje dap heul logisch!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
What's next, Kinderen voor Kinderen?
* zich afvraagt of hij nu niet iets heeft getriggerd
Ik heb de kinderen voor kinderen best of dubbelcd, maar0 waaar?!? Ook goede meebler muziek.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
What's next, Kinderen voor Kinderen?
* zich afvraagt of hij nu niet iets heeft getriggerd
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef LaPeach het volgende:
hoiii![]()
* LaPeach heerlijk 2 uurtjes gewandeld heeft![]()
quote:
Ik wandel wel eens naar me auto...quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
Hahaha ik hou het nog even bij wandelen.. in de toekomst misschien rennen![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wandel wel eens naar me auto...
en weer terug naar huis...
en dan een andere keer weer naar de auto...
Ik loop wat af!
Dat hangt er een beetje vanaf hoeveel ik gezopen heb...quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nou zegg poehhhh dat zijn zeker wel 4 hele passen denk ik zomaar???
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje vanaf hoeveel ik gezopen heb...
Dan is de weg naar boven (ik woon op de eerste verdieping) wel honderdmiljoenmiljard passen.
Maar de weg naar beneden is dan maar één pas en drie keer stuiteren.
Zo zie je maar, alles is relatief
Truste!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:52 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
* LaPeach bedje op gaat zoeken...Trusten![]()
Slaap lekker!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:52 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
* LaPeach bedje op gaat zoeken...Trusten![]()
* Papabear biertje uit de koelkast paktquote:
_wie_ heeft jouw account gehacked?quote:
Ja Jansen, da's de mijne!!! * vannelle fanatiek de held op pad stuurtquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:19 schreef Pulver het volgende:
Avontuurtje!!!!!
Pak jij die even Janssen? Held staat in Bravo, borstplaat kan ie aanhouden
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:19 schreef Pulver het volgende:
Avontuurtje!!!!!
Pak jij die even Janssen? Held staat in Bravo, borstplaat kan ie aanhouden
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja Jansen, da's de mijne!!! * vannelle fanatiek de held op pad stuurt
Zal wel weer zo'n facebook spelletje zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Af en toe snap ik geen jota van jullie!
Is een natuurlijke reactie tegen onvoorspelbaar vrouwelijk gedrag.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Af en toe snap ik geen jota van jullie!
Jaaa, mooiste spel op heel de wereld!quote:
er zijn nog altijd twee spellen mooier!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jaaa, mooiste spel op heel de wereld!
En nu gaan we dorpen afpikken!![]()
Gewoon omdat het kan, gna, gna, gna...
Spelletje doen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
er zijn nog altijd twee spellen mooier!
het spel tussen (de juiste!) man en vrouw ... en anders World of Warcraft![]()
![]()
![]()
Ach, dat spel tussen man en vrouw wordt schromelijk overdreven. Dat stelt niets voorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
er zijn nog altijd twee spellen mooier!
het spel tussen (de juiste!) man en vrouw ... en anders World of Warcraft![]()
![]()
![]()
'k wil best een dungeon doen met jequote:
dan ben jij de juiste vrouw (voor jou) nog niet tegengekomenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ach, dat spel tussen man en vrouw wordt schromelijk overdreven. Dat stelt niets voor.
En WoW speel ik niet, dat weet je
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je achteraf revalidatie nodig hebt
Echt veel meer valt er ook niet te zien toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:28 schreef vannelle het volgende:
Papabear ziet alleen een bed, mooie gedachte voor een man!
De liefde zit vol beproevingen, daar hoort zo'n symbolisch stenen bed ook bijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:34 schreef vannelle het volgende:
Lijkt me lastig zo'n sten bed, maar liefde overwint alles!!
Psies, dan maar ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
De liefde zit vol beproevingen, daar hoort zo'n symbolisch stenen bed ook bij
* Papabear gaat lekker slapen. Morgen weer vroeg op![]()
Oude lichaam? Rot op zeg, je bent gewoon goed bezig!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:49 schreef DJMO het volgende:
naar bed gaat... es kijken of ik dit oude lichaam in fitte staat krijg om morgen 5k te rennen
Ik heb de dvd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb de kinderen voor kinderen best of dubbelcd, maar0 waaar?!? Ook goede meebler muziek.
Eeee leeee vaaaa tion whoeeehoooeee
Ik was na het eten in slaap geflikkerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:52 schreef Pulver het volgende:
Wij zijn nog steeds wakker!!!!!! yeah!!!
Jippie de pippie!!!!!
Dat je wakker wordt en dat het buiten donkerder wordt ipv lichter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:01 schreef Pulver het volgende:
Hahahaha, zo heerlijk herkenbaar...
Even uitbuiken en voor dat je het weet is het een paar uur later
Nee maak je maar geen zorgen. Maar ik ben zaterdag 's avonds eens wakker geworden terwijl ik dacht dat het ochtend was. Vrijdag een beetje laat geworden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:26 schreef vannelle het volgende:
WTF? Word het al weer licht of maak je een grapje?
Nachtbrakers!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee maak je maar geen zorgen. Maar ik ben zaterdag 's avonds eens wakker geworden terwijl ik dacht dat het ochtend was. Vrijdag een beetje laat geworden.
Oh, maak me geen zorgen. Heb alleen m'n horloge niet om.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee maak je maar geen zorgen. Maar ik ben zaterdag 's avonds eens wakker geworden terwijl ik dacht dat het ochtend was. Vrijdag een beetje laat geworden.
Ik moet eerst nog eten maar moet ik een ontbijd gaan nemen of een snitzel in de pan mikken?quote:
Het zou niet de eerste keer zijn.quote:
Ze komen eraan. Wat wil Pulver?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:59 schreef vannelle het volgende:
Bitterballen en mayo graag. Mayo hoeft niet in de frituur trouwens.
Dat is even balen. Kan ik je blij maken met een bitterbal?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godverdomme stink Amsterdammers hebben mn auto naar de klote geholpen en mn tomtom gejat.
Bedankt!
Als je geen honger hebt houd het op. Moet je mijn schouder dan maar even lenen om op uit te huilen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bedankt, maar dat lust ik nie en heb geen trek
Ho ho, niet alle Amsterdammers zijn hetzelfde hoor!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godverdomme stink Amsterdammers hebben mn auto naar de klote geholpen en mn tomtom gejat.
Bedankt!
Alleen oppassen dat je je bek niet verbrand.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:17 schreef Pulver het volgende:
Nonderju!! Ik zou best wel een paar bitterballen lusten!
Maar je hebt nu wel te maken met de Gorden Ramsey van Fok! hoor!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alleen oppassen dat je je bek niet verbrand.
Ik blijf een kloddertje mayo toch lekkerder vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel te maken met de Gorden Ramsey van Fok! hoor!!!
- Portie bitterballen (liefst die van Van Dobben)
- Klodder mosterd (franse, we zijn niet barbaars)
- Biertje ernaast om het af te blussen.
Zo, weer een Michelin ster erbij
quote:
Dat is waar ookquote:
mss waren t wel rotterdammers in amsterdam?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bedankt!
Ik heb ook nog chips als je dat liever hebt.quote:
nee man, ik ga maar eens maffen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 04:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb ook nog chips als je dat liever hebt.
Komt er eentje binnen waaien.quote:
quote:
Als jij nou eens de koffie gaat regelen dan kom ik naar je toe.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:27 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen! Daarnet de bloedzuigers uit mogen zwaaien, manlief is weer 4 buisjes armer
De deur aan bestuurderskant gaat niet meer open, dus je moet via de bijrijder achter het stuur klimmen..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:17 schreef vannelle het volgende:
Mayo!!!!
Maarreuh, Jalees, veel schade of alleen maar een kutgevoel?
Wat een klootzakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
De deur aan bestuurderskant gaat niet meer open, dus je moet via de bijrijder achter het stuur klimmen..dus ze hebben het slot+ deurhendel verneukt..
En de tomtom gejat.. Thats it
quote:
Ik moest in Amsterdam werken, bij de toppers, kon moeilijk mn tomtom mee uit de auto nemenquote:
Ik lees nergens dat ie op de autoruit geplakt zat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:53 schreef DJMO het volgende:
achterbak, onder de stoel ... iig niet in het zicht laten liggen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:59 schreef Rucky het volgende:
Ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag.
* Rucky zijn bed weer instapt.
Hij lag in het daShboardkastjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:53 schreef DJMO het volgende:
achterbak, onder de stoel ... iig niet in het zicht laten liggen.
quote:
Ik leg hem ALTIJD na gebruik in het dashboard kastje, en we zijn dat ding om hem op het raam te plakken ook kwijt, dus ze konden ook geen 'kringen' op het raam hebben gezien oid. Ik denk dat ze gewoon willekeurige autos hebben opengemaakt.. gok ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat ie op de autoruit geplakt zat?Misschien lag ie wel onder de stoel? Blijft hoe dan ook klote.. een tomtom is wel weer te regelen, maar schade aan je auto is vervelender.
Typisch gevalletje pech dus, je hebt er alles aan gedaan om het te voorkomen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik leg hem ALTIJD na gebruik in het dashboard kastje, en we zijn dat ding om hem op het raam te plakken ook kwijt, dus ze konden ook geen 'kringen' op het raam hebben gezien oid. Ik denk dat ze gewoon willekeurige autos hebben opengemaakt.. gok ik
Goodmorning!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Typisch gevalletje pech dus, je hebt er alles aan gedaan om het te voorkomen.
Goedemorgen trouwens!
Ligt er aan of het op water of therpetinebasis is en of hij goed afgesloten is geweest. Therpetinebasis kan lang goed blijven, mits luchtdicht afgesloten. Op waterbasis kan bederven (maar geloof me, dat ruik je direct als je hem open maak! Soort rotte eieren lucht)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft er hier iemand toevallig verstand van verf? Enig idee hoelang het nog goed blijft als het open is geweest? Jaren, maanden? Heb er totaal geen ervaring mee.
Ons? hoop ik tenminstequote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:30 schreef Merlijn het volgende:
Middag! langzaamaan weer de normale weekdagen in.... Heb ik nog iets gemist?
Balen Jalees! Veel schade?
Tja dan noem je ook een stad op ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef JK1982 het volgende:
Hier in Amsterdam begint het anders aardig te betrekken..
Ja idd. Klam en drukkend ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef JK1982 het volgende:
Hier in Amsterdam begint het anders aardig te betrekken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |