Idd.quote:
Fijne avond belle.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat er nu echt vandoor doeii!!!![]()
Dank je.quote:
* DJMO peaches naar binnen trekt en deur dichtgooitquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO peaches naar binnen trekt en deur dichtgooit
kijk uit joh! het is gevaarlijk daarbuiten! Straks eet de TOTZO je nog op
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:04 schreef DJMO het volgende:
kan 'm in 't nl niet vinden maar in 't engels:
Wat is er Rucky?? vond je hem niet leuk??quote:
Niet om tien over tien 's avonds en zeker nu ik al lang geen 3 jaar oud meer ben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:09 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wat is er Rucky?? vond je hem niet leuk??![]()
Winnie is leukkk
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet om tien over tien 's avonds en zeker nu ik al lang geen 3 jaar oud meer ben.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:12 schreef maffemuts het volgende:
[..]![]()
Niet zo zeuren hoor... als het je gemiddelde gevoelsleeftijd passend naar benee zou halen zou je er weer blij mee zijn...
Dat kan ik ook hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Rucky ouwe brombeer
![]()
Oh en Pulver ga je gang
Rucky...we begrijpen elkaar steeds meer en meer!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:24 schreef Rucky het volgende:
Eigenlijk vind ik deze een echt goed nummer.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Rucky! Als jij bij mij in de auto stapt (pas op, eng!!!!)
ik heb geen radio (de auto werd geleverd zonder antenne en ik typ dit verhaal ook alleen maar omdat ik nu net uit de auto kom en er dan wel aan denk maar anders ben ik het alweer vergeten zodra ik de autodeur dicht gooi) en ik vergeet ook altijd om er een nieuwe cd in te doen (2 jaar lang de top 100 happy hardcore, ik heb er nu sinds een maand of 4, 3 nieuwe cd's in maar die komen me nu al de strot uit)
Dussss je kan altijd een leuk cd'tje in elkaar flansen als je goede muziek wil. Ik ga nu een poging doen om hier in huis een nieuwe cd te vinden (maandag een nieuwe gekocht alleen die wil ik eerst nog ff op de laptop zetten) zodat ik morgen in ieder geval al iets nieuws heb.
Wat een *** verhaal en wat een rot tekst om te lezen maar he, ik moest het even delen!
Ik vind het sowieso toch ontzettend tof dat jij wilt rijden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Rucky! Als jij bij mij in de auto stapt (pas op, eng!!!!)
ik heb geen radio (de auto werd geleverd zonder antenne en ik typ dit verhaal ook alleen maar omdat ik nu net uit de auto kom en er dan wel aan denk maar anders ben ik het alweer vergeten zodra ik de autodeur dicht gooi) en ik vergeet ook altijd om er een nieuwe cd in te doen (2 jaar lang de top 100 happy hardcore, ik heb er nu sinds een maand of 4, 3 nieuwe cd's in maar die komen me nu al de strot uit)
Dussss je kan altijd een leuk cd'tje in elkaar flansen als je goede muziek wil. Ik ga nu een poging doen om hier in huis een nieuwe cd te vinden (maandag een nieuwe gekocht alleen die wil ik eerst nog ff op de laptop zetten) zodat ik morgen in ieder geval al iets nieuws heb.
Wat een *** verhaal en wat een rot tekst om te lezen maar he, ik moest het even delen!
happy hardcorequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
...2 jaar lang de top 100 happy hardcore, ik heb er nu sinds een maand of 4, 3 nieuwe cd's in maar die komen me nu al de strot uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |