en dan rijd jij 19.3 en zweet je helemaal en vraagt je date waarom je zo stinkt en of je wel eens douchtquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:00 schreef Prullenbak6 het volgende:
Altijd leuk als je op de fiets zit en je merkt dat een wielrenner wil inhalen. Gewoon harder gaan fietsen en net als hij wil inhalen ga je nog iets harder fietsen zodat die er niet langs kan.
De reactie's van dat wieltuig en hoe agressief ze dan worden.
niet mee eens.quote:
Maar wielrenners zijn relnichten waar ze wel iets over durven te zeggenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
niet mee eens.
Oh, en Beverstraat, doe ik vaak genoeg, maar dan op de mountainbike en zonder zo'n strak apenpakje aan met merken erop die jou helemaal niet sponsoren.. En vreemd genoeg nooit gezeur of geklaag mee, terwijl we bij trainingen ook gewoon 30+ km/h rijden als opwarmertje/cooldown met 2.25 brede banden.
Tja, als jij gaat voetballen met een truitje van een bekende voetballer gaat trainen, ga ik toch ook niet zeggen dat het niet mag omdat jij er niet bij speelt...quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
niet mee eens.
Oh, en Beverstraat, doe ik vaak genoeg, maar dan op de mountainbike en zonder zo'n strak apenpakje aan met merken erop die jou helemaal niet sponsoren.. En vreemd genoeg nooit gezeur of geklaag mee, terwijl we bij trainingen ook gewoon 30+ km/h rijden als opwarmertje/cooldown met 2.25 brede banden.
Ja, net zoals iemand met een lelijk getunede Volkswagen met neonlichtjes eronder ook negatieve vooroordelen zal krijgen. Niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef beverstraat het volgende:
iedereen die hier klaagt...Doe morgen maar eens een wielerpakje aan, ga dan gewoon eens op de weg en de mensen beginnen te klagen,klagen zonder dat we nog niet immers iets verkeerds hebben gedaan..
Dan zul je voelen hoe wielrenner zijn,is
Ik durf wedden, dat jij niet immmers het lef hebt,om 1km op de racefiets de zitten..quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, net zoals iemand met een lelijk getunede Volkswagen met neonlichtjes eronder ook negatieve vooroordelen zal krijgen. Niet meer dan normaal.
Het heeft even geduurd voordat ik je raar geformuleerde zin begreep, gebruik de volgende keer komma's op een juiste manier en controleer je zin een keer voordat je hem plaatst, oké?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:08 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Ik durf wedden, dat jij niet immmers het lef hebt,om 1km op de racefiets de zitten..
ik?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:21 schreef Life2.0 het volgende:
"Nog zon slingerende zondagsrijder die denkt de tour de france te rijden"
Ja dat zal het imago goed doen hoor..
Lachwekkend ook om ieder jaar weer tijdens en vlak na die tour al die onsportieve burgermenschen zich met die strakke Rabobankoutfit over de weg te zien voortmodderen, genant.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:21 schreef Life2.0 het volgende:
"Nog zon slingerende zondagsrijder die denkt de tour de france te rijden"
Ja dat zal het imago goed doen hoor..
Dat is inderdaad wel grappig jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:39 schreef Graslul het volgende:
[..]
Lachwekkend ook om ieder jaar weer tijdens en vlak na die tour al die onsportieve burgermenschen zich met die strakke Rabobankoutfit over de weg te zien voortmodderen, genant.
Ja echt triest is dat , alsof ze ook maar door een enkel bedrijf gesponsord wordenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:39 schreef Graslul het volgende:
[..]
Lachwekkend ook om ieder jaar weer tijdens en vlak na die tour al die onsportieve burgermenschen zich met die strakke Rabobankoutfit over de weg te zien voortmodderen, genant.
scholieren hebben dan zomervakantie he? kun je mooi aan je leesvaardigheid werkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:02 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Maar ook lekker nat. Het ideale klimaat voor wielrenners.
Precies, zo maar durven te fietsen, ze moeten godverdomme in hun volvo in de file staan, voor jou!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:11 schreef Asphyx het volgende:
kut aso's ja![]()
Van die dikke 40 jarige mannen die zich als een god in frankrijk wagen op de de nederlandse wegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |