abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112885031
Onze katten komen niet buiten :)

Maar ja ik heb best wel veel planten. Op m'n raamkozijn enzo.. En daar mogen de katten best zitten.. zolang ze de planten maar heel laten ^^

Zal is van dat kattengras halen en blijven ze er hopelijk van af.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112886795
Ik heb maar een mini vensterbanken en verder(helaas) weinig plek voor planten. Maar mijn orchidee en kalanchoe worden tot nu toe met rust gelaten :)
Er staat nu ook een potje met basilicum zaadjes en eentje met een stronk gember erin, maar daar wordt ook nog niet veel aandacht aan besteed.
Maar ik sluit niet uit dat er alsnog wat kan gebeuren met mijn kleine monstertje in huis ;)
  Moderator donderdag 14 juni 2012 @ 16:06:12 #203
184769 crew  Deisyy
pi_112890312
Dit is wat hier over is van een bakje kattengras dat ik een uurtje geleden heb neer gezet :') Ze vallen er echt met zijn tweeën op aan en zelfs de kruimeltjes worden opgegeten.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_112909950
Laatste dagen tot week heeft mijn kat veelal zwart in het neus, eruit halen gaat makkelijk maar lijkt wel soort van snot ala potgrond achtig iets. Het zijn binnenhuiskatten de andereheeft het heel ietsjes.

Heeft dit gevolgen ? google geeft mij geen antwoord of ik zoek verkeerd.
  donderdag 14 juni 2012 @ 23:14:31 #205
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_112910271
Mijn kater is de gehele dag weg, hij is de tuin uit gegaan en kan waarschijnlijk de weg niet terug vinden :'( heb overal de melding gemaakt, maar moet zodadelijk toch gaan slapen -O-
pi_112911150
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 23:14 schreef Miriampje het volgende:
Mijn kater is de gehele dag weg, hij is de tuin uit gegaan en kan waarschijnlijk de weg niet terug vinden :'( heb overal de melding gemaakt, maar moet zodadelijk toch gaan slapen -O-
Kwam hij anders buiten en is hij gecastreerd?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:13:53 #207
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_112911431
Hij is gecastreerd, is nu 9 maanden en hij is al een paar keer buiten de tuin geweest maar kwam dan heel snel weer terug. Nu is hij weg gebleven en niet in de buurt te vinden.
pi_112914861
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:13 schreef Miriampje het volgende:
Hij is gecastreerd, is nu 9 maanden en hij is al een paar keer buiten de tuin geweest maar kwam dan heel snel weer terug. Nu is hij weg gebleven en niet in de buurt te vinden.
Hebben we met onze vorige kat 1 keer gehad. Hij was altijd maar even buiten en kwam dan weer snel naar binnen (we hebben hem als volwassen kat gekregen, was van m'n moeder). Totdat hij eens een volledige week weg bleef... We hebben de hele buurt afgezocht, maar nooit gevonden. En ineens stond hij op zaterdag morgen weer voor de deur...

(kut kat...)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 07:14:06 #210
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_112914953
Hij staat als vermist geregistreerd en heb via social media ook berichten geplaatst. Zijn de hele buurt gister en vanochtend rondgelopen. Zit nu op mijn werk dus vanmiddag nogmaals met zijn belletje de wijk in. En natuurlijk de sites nakijken voor gevonden katten. Hoop dat hij inderdaad een vakantie heeft genomen en snel weer aanklopt.
  Moderator vrijdag 15 juni 2012 @ 08:28:47 #211
184769 crew  Deisyy
pi_112915525
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 07:14 schreef Miriampje het volgende:
Hij staat als vermist geregistreerd en heb via social media ook berichten geplaatst. Zijn de hele buurt gister en vanochtend rondgelopen. Zit nu op mijn werk dus vanmiddag nogmaals met zijn belletje de wijk in. En natuurlijk de sites nakijken voor gevonden katten. Hoop dat hij inderdaad een vakantie heeft genomen en snel weer aanklopt.
Wat zal je ongerust zijn :{

Toen onze kat niet meer thuis kwam hebben we de volgende meteen een flyer gemaakt en daarop ook gevraagd of mensen in hun schuur wilden kijken, omdat katten vaak de neiging hebben in hoekjes te kruipen. Deze flyer hebben we in de omgeving in alle brievenbussen gestopt, je weet maar nooit.

Succes, ik hoop dat hij snel weer thuis is!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:34:19 #212
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112918662
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 23:14 schreef Miriampje het volgende:
Oh wat verdrietig en wat een zorg. Ik hoop dat hij snel weerom komt.

Mijn nieuwe kat komt sinds een paar dagen buiten en ik ben ook steeds bang dat ze verdwaalt. So far so good. Het is een risico, maar je wilt het beestje ook niet zijn vrijheid ontnemen. Sterkte!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:38:42 #213
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_112931374
Hebben jullie mijn vraag niet gezien? O-)

Heeft iemand hier ervaring met een voerautomaat voor een kat?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  Moderator vrijdag 15 juni 2012 @ 15:46:52 #214
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_112931790
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:38 schreef kasper het volgende:

De laatste keer dat ik de vraag langs zag komen hoorde ik meerdere users zeggen dat ze altijd de angst zouden houden dat het automaat zijn werk niet zou doen, batterijen leeg of automaat defect.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:48:01 #215
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112931840
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:38 schreef kasper het volgende:

Ik zou zo'n ding nooit durven gebruiken in een vakantie of zo. Straks gaat 'ie kaduuk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:57:27 #216
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_112932289
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou zo'n ding nooit durven gebruiken in een vakantie of zo. Straks gaat 'ie kaduuk.
@senesta & Duderinnetje: nee, het is niet wegens afwezigheid ivm vakantie maar de kat moet om de paar uur wat eten.
Hij heeft nl. een gevoelige maag en gaat spugen als zijn maag leeg is.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_112939394
dan kan het geen kwaad denk ik :)

Ik heb ook nog een vraag.
Valery doet veel kotsen. Maar ik vermoed dat dat komt omdat hij niet van m'n planten af kan blijven. Kan ik hier gelijk in hebben?
pi_112939603
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Valery doet veel kotsen. Maar ik vermoed dat dat komt omdat hij niet van m'n planten af kan blijven. Kan ik hier gelijk in hebben?
Dat zou heel goed kunnen inderdaad.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:39:56 #219
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_112939902
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:57 schreef kasper het volgende:

[..]

@senesta & Duderinnetje: nee, het is niet wegens afwezigheid ivm vakantie maar de kat moet om de paar uur wat eten.
Hij heeft nl. een gevoelige maag en gaat spugen als zijn maag leeg is.
Ik heb geen ervaringen met een voederautomaat, maar klinkt als een goed idee voor jouw kat!
Via Zooplus kun je meerdere automaten vinden en vaak staan er ook reviews bij, om de keuze wat gemakkelijker te maken ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Dat kan heel goed de oorzaak zijn. Om wat voor planten gaat het?
pi_112940447
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaringen met een voederautomaat, maar klinkt als een goed idee voor jouw kat!
Via Zooplus kun je meerdere automaten vinden en vaak staan er ook reviews bij, om de keuze wat gemakkelijker te maken ;)

[..]

Dat kan heel goed de oorzaak zijn. Om wat voor planten gaat het?
1 ervan is een orchidee. En van de rest heb ik geen idee hoe ze heten ^^
pi_112940805
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

1 ervan is een orchidee. En van de rest heb ik geen idee hoe ze heten ^^
Foto ?
pi_112941201
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Foto ?
Zal zo even foto's maken, het zijn 5 verschillende soorten.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:25:24 #223
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_112942224
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:25 schreef Gwywen het volgende:
Heb je hier wat aan?
http://www.kattenplaza.nl/infoplanten
Als ik zou weten hoe mijn planten heten wel ja haha
pi_112942388
ik baal als een stekker }:|
eindelijk een week of 3 die kattenbak van midas weg omdat hij weer moet leren buiten leven...
ben ik er gister achter gekomen dat hij weer bloed plast -O-
dit probleem was in december/januari ook al, toen had hij zoveel bloed in de urine dat ze niet konden meten dus kreeg hij een echo van zijn blaas waaruit bleek dat hij geen gruis had maar enkel een geirriteerde blaaswand, dus blaasontsteking.
dit is daarna weg gegaan door antibiotica.. hij plaste (vaak alleen maar graven eigenlijk) nog wel meer dan normaal maar zijn urine was wel weer mooi helder geel.
nu moest ik vanmiddag eigenlijk weer urine verzamelen.. dus zijn bak weer terug gezet met die speciale korrels erin maar hij weigede te gaan piesen ;(
na 4 uur de hoop opgegeven (urine mag max. 4u oud zijn voor ik het laat meten) en zijn bak maar met normaal grind terug gezet.. gaat ie er meteen op :{
nu moet ik het maandag weer proberen om urine te verzamelen, hij plast nog wel goed alleen er zit dus bloed tussen.

nou is midas de laatste maanden ook wel redelijk veel afgevallen.. hij heeft nogsteeds wel aardig overgewicht maar ik denk dat hij van de 8,5/9 kilo naar de 6/7 is gegaan :o

ik denk aan nierfalen... is er iemand die dit ook heeft meegemaakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')