Kwam hij anders buiten en is hij gecastreerd?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:14 schreef Miriampje het volgende:
Mijn kater is de gehele dag weg, hij is de tuin uit gegaan en kan waarschijnlijk de weg niet terug vindenheb overal de melding gemaakt, maar moet zodadelijk toch gaan slapen
Hebben we met onze vorige kat 1 keer gehad. Hij was altijd maar even buiten en kwam dan weer snel naar binnen (we hebben hem als volwassen kat gekregen, was van m'n moeder). Totdat hij eens een volledige week weg bleef... We hebben de hele buurt afgezocht, maar nooit gevonden. En ineens stond hij op zaterdag morgen weer voor de deur...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:13 schreef Miriampje het volgende:
Hij is gecastreerd, is nu 9 maanden en hij is al een paar keer buiten de tuin geweest maar kwam dan heel snel weer terug. Nu is hij weg gebleven en niet in de buurt te vinden.
Wat zal je ongerust zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:14 schreef Miriampje het volgende:
Hij staat als vermist geregistreerd en heb via social media ook berichten geplaatst. Zijn de hele buurt gister en vanochtend rondgelopen. Zit nu op mijn werk dus vanmiddag nogmaals met zijn belletje de wijk in. En natuurlijk de sites nakijken voor gevonden katten. Hoop dat hij inderdaad een vakantie heeft genomen en snel weer aanklopt.
Oh wat verdrietig en wat een zorg. Ik hoop dat hij snel weerom komt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:14 schreef Miriampje het volgende:
Mijn kater is de gehele dag weg, hij is de tuin uit gegaan en kan waarschijnlijk de weg niet terug vindenheb overal de melding gemaakt, maar moet zodadelijk toch gaan slapen
De laatste keer dat ik de vraag langs zag komen hoorde ik meerdere users zeggen dat ze altijd de angst zouden houden dat het automaat zijn werk niet zou doen, batterijen leeg of automaat defect.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:38 schreef kasper het volgende:
Hebben jullie mijn vraag niet gezien?![]()
Heeft iemand hier ervaring met een voerautomaat voor een kat?
Ik zou zo'n ding nooit durven gebruiken in een vakantie of zo. Straks gaat 'ie kaduuk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:38 schreef kasper het volgende:
Hebben jullie mijn vraag niet gezien?![]()
Heeft iemand hier ervaring met een voerautomaat voor een kat?
@senesta & Duderinnetje: nee, het is niet wegens afwezigheid ivm vakantie maar de kat moet om de paar uur wat eten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou zo'n ding nooit durven gebruiken in een vakantie of zo. Straks gaat 'ie kaduuk.
Dat zou heel goed kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
dan kan het geen kwaad denk ik
Ik heb ook nog een vraag.
Valery doet veel kotsen. Maar ik vermoed dat dat komt omdat hij niet van m'n planten af kan blijven. Kan ik hier gelijk in hebben?
Ik heb geen ervaringen met een voederautomaat, maar klinkt als een goed idee voor jouw kat!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:57 schreef kasper het volgende:
[..]
@senesta & Duderinnetje: nee, het is niet wegens afwezigheid ivm vakantie maar de kat moet om de paar uur wat eten.
Hij heeft nl. een gevoelige maag en gaat spugen als zijn maag leeg is.
Dat kan heel goed de oorzaak zijn. Om wat voor planten gaat het?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
dan kan het geen kwaad denk ik
Ik heb ook nog een vraag.
Valery doet veel kotsen. Maar ik vermoed dat dat komt omdat hij niet van m'n planten af kan blijven. Kan ik hier gelijk in hebben?
1 ervan is een orchidee. En van de rest heb ik geen idee hoe ze heten ^^quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaringen met een voederautomaat, maar klinkt als een goed idee voor jouw kat!
Via Zooplus kun je meerdere automaten vinden en vaak staan er ook reviews bij, om de keuze wat gemakkelijker te maken
[..]
Dat kan heel goed de oorzaak zijn. Om wat voor planten gaat het?
Foto ?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
1 ervan is een orchidee. En van de rest heb ik geen idee hoe ze heten ^^
Zal zo even foto's maken, het zijn 5 verschillende soorten.quote:
Als ik zou weten hoe mijn planten heten wel ja hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:25 schreef Gwywen het volgende:
Heb je hier wat aan?
http://www.kattenplaza.nl/infoplanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |