Nee gaat niet meer lukken na je 19e.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef Pino0 het volgende:
Daar schrik ik wel een beetje van, dat die klachten kunnen blijven.
Zou het echt zo erg zijn? Ben 19 jaar en wil als ik hier mee gestopt ben niet me piem0l niet meer omhoog kunnen krijgen
Als een vrouw hoort dat ie zolang kan pompen heeft ie straks 3.quote:
Dat is de reden waarom ik na 2 dagen gestopt ben met die zooi, Willie deed het niet meer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef Pino0 het volgende:
Daar schrik ik wel een beetje van, dat die klachten kunnen blijven.
Zou het echt zo erg zijn? Ben 19 jaar en wil als ik hier mee gestopt ben niet me piem0l niet meer omhoog kunnen krijgen
Dan is het ineens gereduceerd tot 5 minutenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als een vrouw hoort dat ie zolang kan pompen heeft ie straks 3.
Ja, ik lees net ook dat een jongen na een klein jaartje die pillen geslikt heeft heel erg moeite heeft om zich te interesseren in seks.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:47 schreef EVH001 het volgende:
Shit man. Ik wou ook naar de huisarts gaan om een recept te verkrijgen vanwege zware depressie maar van dit soort bijwerkingen schrik ik wel een beetje...
Bij mij werkt het juist goed maar ik viel daarnet gewoon bijna flauw dus ik ga het zeker even overleggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef Knaller het volgende:
Geen anti depressiva meer slikken want anders word je nog depressiever.
Ivm sociale fobie heb ik helaas tijd genoeg.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:14 schreef Piye het volgende:
Ik fap altijd minstens een uur. Tijd voor jezelf moet je zuinig mee omgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |