Ik hoop van niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ze wachten wel op Nederland hoor en anderen die niet zo kort door de bocht willen. (Eerlijk gezegd weet ik niet of die er zijn, maar ik neem aan van wel)
O wacht even, we moeten dit natuurlijk aan de politici, de hoge ambtenaren en de bankiers over laten, die hebben er tenslotte verstand vanquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik wil iig niet dat "de kiezer" hier over moet stemmen zoals hij blaat, aangezien "de kiezer" geen ruk verstand heeft van dit soort complexe dingen. Als dat wél zo was, waren er niet zoveel legiolease gedupeerden en woekerpolisbezitters in dit land.
61,5 procentquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij stemde ook 2/3 van de bevolking tegen het hele 'Europese Idee'.
Dit is precies waar Wilders op hoopt, wat laat jij je makkelijk inpakken zeg, ongelooflijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
O wacht even, we moeten dit natuurlijk aan de politici, de hoge ambtenaren en de bankiers over laten, die hebben er tenslotte verstand van
Wilders heeft hier 100% gelijk. Onze regering steekt onze kop in de strop en de EU mag wanneer ze daar zin in hebben de stoel er onder uit schoppen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:11 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nou ja, als mensen naar de mond praten slim zijn heet...(al treurig dat het uberhaupt nog werkt ook, maar daar zullen we het dan maar even niet over hebben).
Nee, ik vind echt niks slim aan die man. Dat hij toch zoveel kiezers achter zich aan krijgt, zegt meer en vooral iets over het intellect van diezelfde kiezer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]ik zei al, je hoeft het niet met iemand eens te zijn om te onderkennen dat hij best slim/gewiekst/begaafd is.
tot de boel klapt en dan weten ze nergens meer vanquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
O wacht even, we moeten dit natuurlijk aan de politici, de hoge ambtenaren en de bankiers over laten, die hebben er tenslotte verstand van
En wie moet dat ESM dan vullen? En aan wie gaat dat ESM vragen om te vullen? Alle Europese staten? en naar welke evenredigheid? En kan zo staat dan nee zeggen? Ik geloof het niet, die macht van dit ESM reikt voor zover ik het begrijp tot aan de hemel en haar bestuurders en medewerkers hebben onbeperkte immuniteit !?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.
We zitten nu in de situatie dat Griekenland op het punt staat om failliet te gaan, wat weer niet zo heel veel uitmaakt mede omdat op zeer korte termijn het ESM in werking treedt (of zou moeten treden) om de effecten daarvan op te vangen en een domino-effect te vermijden.
Het lijkt me dus uiterst onverstandig om nu weer de boel uit te willen stellen.
Nee, dat is onzin. (Zoals ik al eerder heb uitgelegd in een post die ik op de vorige pagina heb geciteerd.)quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
En wie moet dat ESM dan vullen? En aan wie gaat dat ESM vragen om te vullen? Alle Europese staten? en naar welke evenredigheid? En kan zo staat dan nee zeggen? Ik geloof het niet, die macht van dit ESM reikt voor zover ik het begrijp tot aan de hemel en haar bestuurders en medewerkers hebben onbeperkte immuniteit !?
Drogreden! Waarom gaat het dan nog langs de Tweede Kamer denk je, heh?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
En wie moet dat ESM dan vullen? En aan wie gaat dat ESM vragen om te vullen? Alle Europese staten? en naar welke evenredigheid? En kan zo staat dan nee zeggen? Ik geloof het niet, die macht van dit ESM reikt voor zover ik het begrijp tot aan de hemel en haar bestuurders en medewerkers hebben onbeperkte immuniteit !?
Ja, ja het verhaal van elke Wilders stemmer is dom en achterlijk. .......quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nee, ik vind echt niks slim aan die man. Dat hij toch zoveel kiezers achter zich aan krijgt, zegt meer en vooral iets over het intellect van diezelfde kiezer.
Juist. Ben blij dat je het zelf ook inziet. hehe.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja het verhaal van elke Wilders stemmer is dom en achterlijk. .......Je moet samen met Remlof op een kistje op de dam gaan staan met een megafoon
Sorry, ik had gezien dat je zei dat je eerder iets gepost had over het ESM, maar niet dat je de verwijzing reeds had gemaakt. Ik ga even kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. (Zoals ik al eerder heb uitgelegd in een post die ik op de vorige pagina heb geciteerd.)
Uit jouw vorige posts maak ik op dat je wel enig verstand van rechten hebt. Dus ik zou zeggen: pak de tekst van het ESM er eens bij en vorm je eigen oordeel.
Oh, je hebt het gelezen en gewogen en je velt nu je oordeel. Ik neem het zelf ook nog even door, goed?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef OeJ het volgende:
[..]
Drogreden! Waarom gaat het dan nog langs de Tweede Kamer denk je, heh?
Je verplaatst nu de discussie, jij stelt dat de ESM alle macht heeft, terwijl het door de Tweede Kamer behandeld wordt, daar hoeft verder niks voor gelezen te worden hoor. Dat is voldoende om te weten dat je onzin uitkraamt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, je hebt het gelezen en gewogen en je velt nu je oordeel. Ik neem het zelf ook nog even door, goed?
Je bedoelt, ik als Wilders-stemmer?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:24 schreef OeJ het volgende:
[..]
Juist. Ben blij dat je het zelf ook inziet. hehe.
ja, ja besluiten van het ESM worden eerst door de Tweede Kamer behandeld dus ...quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je verplaatst nu de discussie, jij stelt dat de ESM alle macht heeft, terwijl het door de Tweede Kamer behandeld wordt, daar hoeft verder niks voor gelezen te worden hoor. Dat is voldoende om te weten dat je onzin uitkraamt.
Wat wil je nu nog bediscussiëren, pop, als de TK nee zegt tegen dat Eurofonds, gaat het hele plan niet door, dus hoezo alle macht?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, ja besluiten van het ESM worden eerst door de Tweede Kamer behandeld dus ...ja ja, wat praat ik dan voor onzin zeg.
Als Bram geen verse zionist vindt kan Wilders het wel. Maag je geen zorgen, die doen intern handje klap.quote:
?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als Bram geen verse zionist vindt kan Wilders het wel. Maag je geen zorgen, die doen intern handje klap.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |