Vierdaagse Nijmegen afgelast vs. Koninginnedagdrama in Apeldoorn ':')quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:06 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat doet Anna Nicole Smith eigenlijk in de OP? Irrelevant persoon en ook geen caps-101.
Tsja. Ik vind het ook niet zo spannend eigenlijk. Was er ook een headline over de beursgang van Facebook?quote:
wel gewoon een titel, geen hoofdletters uiteraard (al is die over Dibi nog minder waard)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Ik vind het ook niet zo spannend eigenlijk. Was er ook een headline over de beursgang van Facebook?
quote:
Dat probleem heb ik totaal niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:43 schreef geindoctrineerd het volgende:
que?
Kan de op niet in spoilers ofzo, duurt lang laden en scrollen op deze manier, en ik ken ze onderhand allemaal wel
ohja, goed argumentquote:
't gaat ook meer om het scrollenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
50 * 6.5KB. Succes met je pentium 1.
Klik in de topiclijst op "laatste reactie" of gebruik de End-knop. Geen dank.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
't gaat ook meer om het scrollen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
't gaat ook meer om het scrollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |