*is nog niet begonnen*quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Klopt, dus Latijn is echt een vak waar je op tijd mee moet beginnen.
Ik heb zowel Duits als Grieks, ik zou het niet willen ruilen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef dramatic het volgende:
oh klinkt nog redelijk hardcore dan. toch had ik het liever gehad dan duits.
Als je nu begint met leren ben je gewoon te laat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef dramatic het volgende:
okeej, maar dat is dus wel ontzettend veel werk. ik heb geen idee in de hoeveelheid kwa teksten maar als je nu nog zo'n heel vak moet gaan leren voel je je wel genaaid.
Dan heb je duitsquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef Rezania het volgende:
Wat heb je nou eigenlijk echt aan Latijn later? Kan je niet beter gewoon atheneum doen in plaats van gymnasium?
Heb jij bij schoolexamens ook niet huidige teksten getoetst gekregen?quote:
Haha ja maar ik hou niet van opgevenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik ook, nadat ik gestopt was met Latijn
Wat is dat voor onzin danquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik ook, nadat ik gestopt was met Latijn
oh ik vergat dat jullie natuurlijk ook gewoon lessen en toetsen hebben. dus het is niet allemaal nieuw natuurlijk. maar dan nog niet leukquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Als je nu begint met leren ben je gewoon te laat.Ik ben dik 2 weken van te voren begonnen met herhalen, en natuurlijk iedere periode alles goed bijgehouden wat betreft de teksten die je hebt behandeld in de les.
Zo kregen we bij SE1 alle teksten van de eerste periode, uiteraard, maar bij de tweede toetsweek moest je de stof kennen van periode 1 én periode 2, en bij de derde toetsweek moest je alles kennen van periode 1, periode 2, en periode 3 (en dat is VEEL). Maar dat moet op het examen ook.
Ja vorige tentamen was gewoon alles wat je voor het examen ook moet kennen. Had daar een 4.8quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Heb jij bij schoolexamens ook niet huidige teksten getoetst gekregen?
Ik had het meeste al geleerd voor schoolexamens.
Of je hebt alleen Engels en Nederlands, einz!quote:
Tuurlijk is het makkelijker haha. Maar ik zou Frans hebben gekozen als ik geen Latijn hadquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of je hebt alleen Engels en Nederlands, einz!
Trouwens, Duits lijkt me makkelijker dan Latijn, Duits lijkt veel meer op Nederlands.
Vorig jaar N-term Duits 0.0quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef lamp272 het volgende:
[..]
daar zie ik echt tegenop met examen hoor!!
dat wordt echt een ramp
als havoquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of je hebt alleen Engels en Nederlands, einz!
Trouwens, Duits lijkt me makkelijker dan Latijn, Duits lijkt veel meer op Nederlands.
In principe heb je alles al een keer geleerd voor schoolexamens inderdaad, dus het valt wel mee, beetje herhalen. Ik haal rond de 7,2 - 7,4 voor schoolexamens dus het meeste weet ik al.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef dramatic het volgende:
[..]
oh ik vergat dat jullie natuurlijk ook gewoon lessen en toetsen hebben. dus het is niet allemaal nieuw natuurlijk. maar dan nog niet leuk
Ik had Frans, Duits en Latijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Tuurlijk is het makkelijker haha. Maar ik zou Frans hebben gekozen als ik geen Latijn had
Echt? Bij ons mocht gymnasium mee op de gewone stedenreis in de 5de, en daarnaast hebben we romequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Bij ons mag je in de 5e klas kiezen voor Rome/Barcelona/Berlijn, ongeacht je profiel/talen
ik had het gezien jaa. -.-quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vorig jaar N-term Duits 0.0
Dus bereid je maar alvast voor
okee, maar oude examens oefenen kan dus eigenlijk niet? hooguit om te zien op welke manier ze dingen vragen. of zijn het elk jaar dezelfde schrijvers?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef Rummikub het volgende:
[..]
In principe heb je alles al een keer geleerd voor schoolexamens inderdaad, dus het valt wel mee, beetje herhalen. Ik haal rond de 7,2 - 7,4 voor schoolexamens dus het meeste weet ik al.
haha maar je hebt C&M dus datkan nogquote:
Klopt, dat is een beetje kut inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef dramatic het volgende:
[..]
okee, maar oude examens oefenen kan dus eigenlijk niet? hooguit om te zien op welke manier ze dingen vragen. of zijn het elk jaar dezelfde schrijvers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |