quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Dat dacht ik wel jaquote:
Wat is het nut dat je elke keer random plaatsjes van vrouwen dumpt?quote:
Dat zijn Cersei en Danaerys, de actrices.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is het nut dat je elke keer random plaatsjes van vrouwen dumpt?
Jij bent dan ook niet goed wijsquote:
Ja jou wil ik wel doen.quote:
Tuurlijk zijn ze dat...quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste weet ik niet zeker, de eerste wel.
must not make joke about heloef, arrrggggquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
must not make joke about heloef, arrrgggg
Hou je sowieso wel van vrouwen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hou niet zo van in your face vrouwen.
Hoe bedoel je in your face vrouwen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hou niet zo van in your face vrouwen.
Vrouwen die zo nadrukkelijk op de voorgrond moeten staan.quote:
Op de voorgrond met betrekking tot wie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vrouwen die zo nadrukkelijk op de voorgrond moeten staan.
Oh, op die manier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vrouwen die zo nadrukkelijk op de voorgrond moeten staan.
Nee. Hij heeft traumatische ervaringen met vrouwen. Vandaar.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft traumatische ervaringen met vrouwen. Vandaar.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor jouw wanneer het mannen betreft sinosje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
oh ohquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt natuurlijk voor jouw wanneer het mannen betreft sinosje.
Het is jou.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ze weet dat het waar is... maakt voor de rest niet zoveel uit hoor.quote:
[..]
* Barbusse rent naar de keuken voor bier en popcornquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vertel mij meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ze weet dat het waar is... maakt voor de rest niet zoveel uit hoor.
True.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tegen Duitsland notabenequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vertel mij meer
Nederland onder 17 staat toch achter dus ik ben benieuwd
Ja heb het al uitgezet, had alleen maar een spaanse stream en werd gek van dat geouwehoer van die spanjoolquote:
Vertel eens waarom danquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
True.
Maar jij bent toch een iets wanhopiger geval
Ietsepietsie sinos, haha.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
True.
Maar jij bent toch een iets wanhopiger geval
Vrijdag weerquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Pfff, ga jij je maar vermaken met samzz.
Wij hebben hier Italiaans commentaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja heb het al uitgezet, had alleen maar een spaanse stream en werd gek van dat geouwehoer van die spanjool
En de stream was hd en verneukte heel mijn internetverbindingquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben hier Italiaans commentaar
Het is maar gewoon een vraag hoor, aapjequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Pfff, ga jij je maar vermaken met samzz.
Das helemaal ruk. Op het moment dat je ziet dat er gescoord gaat worden bevriest het beeldquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En de stream was hd en verneukte heel mijn internetverbinding
Nouja die kerel had het over golaso golaso toen de corner nog genomen moest worden, toen was ik er echt klaar meequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das helemaal ruk. Op het moment dat je ziet dat er gescoord gaat worden bevriest het beeldBeeld weer terug en je ziet ze juichen, commentaar op "de mooiste goal ooit" en thats it
Ohja dat sowiesoquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lees z'n posts eens door, spreekt voor zich.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lees z'n posts eens door, spreekt voor zich.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohja dat sowieso
Ik heb niet snel medelijden met mensen maar met hem heb ik het echt te doen
Bwehehehehequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja die kerel had het over golaso golaso toen de corner nog genomen moest worden, toen was ik er echt klaar mee
ach meid toch, het is watquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]het is me toch wat. Zou bijna denken dat ik aan hele erge ziekte lijdt of zo.
Ja iedereen hier heeft met hem te doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohja dat sowieso
Ik heb niet snel medelijden met mensen maar met hem heb ik het echt te doen
Dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja iedereen hier heeft met hem te doen.
Dat zelfde gevoel zal men bij jouw hebben mijn vrouwelijke equivalent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Myrquote:
Ahoi.quote:
Nee, hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou kunnen, nog nooit gehoord tho.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zelfde gevoel zal men bij jouw hebben mijn vrouwelijke equivalent.
nouuuuquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou kunnen, nog nooit gehoord tho.
Nee hoorquote:
Verstand van mascara. Vind het grappig dat er in zijn kont geknepen wordt door een vriend en gaat vaak naar bepaalde barren. Dramatiseerd op een forum en plaatst net zoveel smiley's als een vrouw. Gaat uit met vriendinnen maar doet er niets mee. Ik zie een verbandquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met een draaiende beweging uit de container halen. En als er nog teveel aan zit nog een keer draaiende beweging maken zodat er minimaal aan zit.
Hahaha sinds wanneer is smileys posten vrouwelijk?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verstand van mascara. Vind het grappig dat er in zijn kont geknepen wordt door een vriend en gaat vaak naar bepaalde barren. Dramatiseerd op een forum en plaatst net zoveel smiley's als een vrouw. Gaat uit met vriendinnen maar doet er niets mee. Ik zie een verband
Dit is een heelquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha sinds wanneer is smileys posten vrouwelijk?
Jij spoort sowieso niet, dus dat jij dit zo vindt verbaasd me geen kut.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is een heel![]()
Vrouwelijke manier van reageren![]()
Vind ik dan
Voor een gozer van 32 ofzo?quote:
Misschien in jouw omgeving maar ken er verder geen.quote:
Welk hokje wil je mij nou induwen dan? Je hebt zoals altijd geen idee waar je het over hebt he.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verstand van mascara. Vind het grappig dat er in zijn kont geknepen wordt door een vriend en gaat vaak naar bepaalde barren. Dramatiseerd op een forum en plaatst net zoveel smiley's als een vrouw. Gaat uit met vriendinnen maar doet er niets mee. Ik zie een verband
Over de eerste gozer die verstand heeft van mascaraquote:
Nergens zoals altijd.quote:
Sinosquote:
Dat wil niets zeggen sinos, bovendien springt men gauwer op datgene wat een man zegt hier. Zo kan ik me nog een poll herinneren waarin op de nummer 1 positie van meeste doorsnee user in dit topic.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou kunnen, nog nooit gehoord tho.
Ik ken heel veel mannen met verstand van mascara's. De vertegenwoordiger van L'oreal is een erg aardige man met veel verstand van zaken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Over de eerste gozer die verstand heeft van mascara
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mannen met verstand van mascara's. De vertegenwoordiger van L'oreal is een erg aardige man met veel verstand van zaken.
Jouw rechter papegaai is het nageslacht van mijn twee kattenquote:
Ah, zo scoor jij die chicks dus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw rechter papegaai is het nageslacht van mijn twee katten
Seems legitquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw rechter papegaai is het nageslacht van mijn twee katten
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef twi het volgende:
Stiekem was het vandaag best lekker weer. Jaja, ik ben gewoon buiten geweest. Eng hè?
Ohnoes! Wat deed je toen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik werd geintimideerd door 1 vrouw en 2 mannetjes die de hele tijd heel dichtbij kwamen.
Leuke vrouw?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik werd geintimideerd door 1 vrouw en 2 mannetjes die de hele tijd heel dichtbij kwamen.
Nieuwe laptops?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef twi het volgende:
Ik denk niet dat het aan mij lag, maar aan alles wat ik bij me had. Materialisme
Zo zijn alle vrouwtjes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef twi het volgende:
Ik denk niet dat het aan mij lag, maar aan alles wat ik bij me had. Materialisme
Vrijdag!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je 'm?
En nee, verse krentenbolletjes
On her face klinkt beterquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In your face vrouw heb ik net geleerd hier.
Het enige wat ik gezien heb zijn wolken, heel veel wolkenquote:
Maar die houdt je zeker voor jezelf?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet de leuke plekjes wel te vinden.
Nee, dit plekje heb ik gedeeld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar die houdt je zeker voor jezelf?
Ik had het ook over die andere plekjes. En met die foto kom ik nog nergens, geen idee waar het isquote:
Die deel ik ook, ik deel alles, ik ben kei lief.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had het ook over die andere plekjes. En met die foto kom ik nog nergens, geen idee waar het is
Hey jou ken ik nogquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die deel ik ook, ik deel alles, ik ben kei lief.
Tof,quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die deel ik ook, ik deel alles, ik ben kei lief.
Kralingse bos?quote:
Blond?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga mijn wimpers laten verven vrijdag.
Door Steven?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga mijn wimpers laten verven vrijdag.
Ik heb het verf niveau van geestelijk gehandicapt kind van 4, doe maar nietquote:
Ohh ik dacht een andere substantie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het verf niveau van geestelijk gehandicapt kind van 4, doe maar niet
Mag niet in het gezicht komenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh ik dacht een andere substantie.
Slechts één lesbische.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi, zijn er hier hete single dames?
Dat is alleen bij de eerste keer.quote:
okequote:
Kan me niet voorstellen dat Samzz daar moeite mee heeft.quote:
Wantquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Samzz daar moeite mee heeft.
Daarna wel zoenen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Samzz daar moeite mee heeft.
Gewoon. Ik heb nog nooit van haar gehoord dat ze ergens moeite me heeft op seksueel gebied. Ze lijkt me een vrij ruimdenkend mens op dat gebied.quote:
Samen het potje delen?quote:
Zoals toen je zusje je verkleedde als meisje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik een meisje was, zou ik lesbisch zijn ja.
Ik maakte geen grap met dat het niet mocht hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon. Ik heb nog nooit van haar gehoord dat ze ergens moeite me heeft op seksueel gebied. Ze lijkt me een vrij ruimdenkend mens op dat gebied.
Zo heb ik ook een mummificatie-fetisj van die ene keer dat ze me in WC-papier heeft gewikkeld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals toen je zusje je verkleedde als meisje.
Ach. In dat geval blijft er nog genoeg over wat wel mag.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik maakte geen grap met dat het niet mocht hoor
Halloquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi, zijn er hier hete single dames?
Beetje borstjes voelen enzo, in die fase zitten we nuquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach. In dat geval blijft er nog genoeg over wat wel mag.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef twi het volgende:
Ik ben niet zo van het delen.quote:
Rare katwijkers en hun familiebanden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een mummificatie-fetisj van die ene keer dat ze me in WC-papier heeft gewikkeld.
Bij je zusje?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje borstjes voelen enzo, in die fase zitten we nu
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daten?quote:
Silk en ik houden enkel handjes vast.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee bij Samzzquote:
Kan je bacillen van krijgen hequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Silk en ik houden enkel handjes vast.
Okeequote:
Ik ben heel erg verliefd dus kan me niet schelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee bij Samzz
[..]
Kan je bacillen van krijgen he
Ach meid tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef DigitalGirl het volgende:
Gek trouwens dat je gelijk de aanhangselen ook mee krijgt in dit topic.
Zullen we volgende week dan saampjes naar The Avengers gaan?quote:
Jij durft wel danquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben heel erg verliefd dus kan me niet schelen.
Gezellig, hihiquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we volgende week dan saampjes naar The Avengers gaan?
Ligt eraan wat je onder volgzaam zietquote:
Geen idee waar dit over gaatquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat wil niets zeggen sinos, bovendien springt men gauwer op datgene wat een man zegt hier. Zo kan ik me nog een poll herinneren waarin op de nummer 1 positie van meeste doorsnee user in dit topic.
Ach, Patje werd hier op een gegeven moment zo vaak genoemd door de rest dat het me dan niets verbaasd dat ie zelf ook een keer een kijkje komt nemen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef DigitalGirl het volgende:
Gek trouwens dat je gelijk de aanhangselen ook mee krijgt in dit topic.
Ik kwam hier al wel eerder eens langs hoor omdat ik best veel mensen ken hier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, Patje werd hier op een gegeven moment zo vaak genoemd door de rest dat het me dan niets verbaasd dat ie zelf ook een keer een kijkje komt nemen.
Best handig, zo'n spytool.
Ik kan me best veel: "Monoquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, Patje werd hier op een gegeven moment zo vaak genoemd door de rest dat het me dan niets verbaasd dat ie zelf ook een keer een kijkje komt nemen.
Waarom zou ik mijn wimpers in godsnaam blond verven?quote:
Ik aanbid mijn partners regelmatig jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me best veel: "Mono, Patje
" herinneren.
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn wimpers in godsnaam blond verven?
Verbaast me niets dat mensen dat doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me best veel: "Mono, Patje
" herinneren.
Is dat het niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef SiIk het volgende:
Overigens zou ik eigenlijk weg moeten gaan uit dit topic ja. Het geeft teveel mensen het idee dat hosselen op FOK! (of nog erger, in dit topic) een goed idee en dé oplossing is.
Geen femdom?quote:
Buiten al die keren dat mensenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verbaast me niets dat mensen dat doen.
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat het niet?
[..]
Geen femdom?
Lijkt jou dat wat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat het niet?
[..]
Geen femdom?
Met andere woorden de aanhangsels volgen, volgzame mannen daten jullie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nadat ik al die verhalen over je heb gehoord, ik ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verbaast me niets dat mensen dat doen.
Weer een droom aan duigen.quote:
Niet echt.quote:
Omdat ik dan helemaal geen oogopslag meer heb.quote:
Welke kleur wordt het dan wel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik dan helemaal geen oogopslag meer heb.
Jeetje mineetje wat erg tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Met andere woorden de aanhangsels volgen, volgzame mannen daten jullie.
Ik vind in het gezicht spuiten zo denigrerend, dat wil ik nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon. Ik heb nog nooit van haar gehoord dat ze ergens moeite me heeft op seksueel gebied. Ze lijkt me een vrij ruimdenkend mens op dat gebied.
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Met andere woorden de aanhangsels volgen, volgzame mannen daten jullie.
Kan ik me voorstellen hoor, van mij hoeft het ook niet zoquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind in het gezicht spuiten zo denigrerend, dat wil ik niet.
Klopt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.
Ben blij dat ik iemand heb gevonden bij wie ik gewoon m'n eigen leven kan leiden.
En for the record, Samzz kwam hier omdat ze Steven zag, niet andersom.
Dan maar wanneer je slaaptquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind in het gezicht spuiten zo denigrerend, dat wil ik niet.
Samen op fok in een topic posten is geen leven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar komt bij dat ook wij beiden een eigen leven hebben.
Ach, dat komt het in ieder geval niet in haar ogen.quote:
Ik vind ook heel veel goed, klopt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hoor, van mij hoeft het ook niet zo
Maar zoals ik al zei, je bent altijd zo open op dat gebied enzo, dat het me niets verbaasd had.
Zuur reageren in je 1tje op fok welquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Samen op fok in een topic posten is geen leven.
En daar ging mijn één na laatste droom.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hoor, van mij hoeft het ook niet zo
Leg dat eens uit?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Samen op fok in een topic posten is geen leven.
Jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ook heel veel goed, klopt.
Zijn jullie zondag ook in Zaandam?
Wat is je laatste droom?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daar ging mijn één na laatste droom.![]()
Wat doe je toch met me vandaag?
Dat deed je ook omdat ik de dekens gejat hadquote:
Nee, ik ben niet zo best met bordspellenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja
Moet ik je als gevaarlijke concurrente zien?
[..]
Wat is je laatste droom?
Natuurlijk. Het was toch zeker mijn idee.quote:
Mooi dan kan ik mijn vinger weer in Patje zijn oog stekenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het was toch zeker mijn idee.
Lul niet, je hebt al eens gepost hier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:39 schreef Vaith het volgende:
hahahahahahahahahahahahaahahahaha
nee serieus, ik heb geen idee waar het over gaat, ik ben nieuw hier...
hoi ...
Hoe lang was dat geleden? een maand ofzo ;pquote:
Graag je profiel openbaar maken zodat we kunnen zien of je hier welkom bentquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:39 schreef Vaith het volgende:
hoi ...
Nog geen 2 wekenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:41 schreef Vaith het volgende:
[..]
Hoe lang was dat geleden? een maand ofzo ;p
Welkom in het koppel topic... hier praten koppels met elkaar omdat ze dat leuk vinden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:39 schreef Vaith het volgende:
hoi ...
Is hij niet openbaar?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Graag je profiel openbaar maken zodat we kunnen zien of je hier welkom bent
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:41 schreef Vaith het volgende:
[..]
Hoe lang was dat geleden? een maand ofzo ;p
12 dagenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:29 schreef Vaith het volgende:
Feit: ''Op het internet durft iedereen een grote mond te hebben''
Fictie: ''Mensen zijn stoer als ze een grote mond hebben op forums''
Ik zou niet eens weten hoe je dat moet vinden!quote:
Ik zal hem wel op wikileaks zettenquote:
Wanneer ontmoeten we jouw partner eens?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Welkom in het koppel topic... hier praten koppels met elkaar omdat ze dat leuk vinden.
Koppel topic? Dat is jammer! Ik ben happy single... toch blijf ik nog evenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Welkom in het koppel topic... hier praten koppels met elkaar omdat ze dat leuk vinden.
godsamme wat ben jij toch een onwijze zuurpruim zegquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een verkapte datingsite waarbij iedereen met elkaar een relatie MOET aangaan. Or else no happyness, everrrrr.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ene u ook een fijne avond gewenst mijn bestequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik wens u allen eenfijne avond.
ik ga richting koeg en duik de nacht in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
Ik dacht ik kom weer langs. Maar ik ga toch maar naar het meisje in de ruimte hier naast als ik het zo zie.lukt je toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
Ik dacht ik kom weer langs. Maar ik ga toch maar naar het meisje in de ruimte hier naast als ik het zo zie.MeisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mens is ook teringoud. Al 23.quote:
quote:
Ik de afgelopen 10 dagen niet en nu?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:52 schreef Vaith het volgende:
Ik heb de afgelopen 10 minuten geen app'je, tweetje, poke, ping, notification of sms'je ontvangen.
Een gevoel van eenzaamheid ...
Stuur maar doorquote:
Is ze verder nog wel geefbaar?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik de afgelopen 10 dagen niet en nu?
Ze is al bijna klaar voor de kist.quote:
Jawel hoor, tof kind wel.quote:
blind zeker?quote:
Mijn heldquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik de afgelopen 10 dagen niet en nu?
Te jong als ze nu 33 was geweestquote:
Zou je zo ver gaan om te zeggen een aanwinst voor dit topic?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef SiIk het volgende:
Ik denk dat het voor de meesten wel goed is dat DG hier in het topic zit. Zit meestal best een kern van waarheid in wat hij te zeggen heeft hoor. Zet je weer even met beide benen op aarde zegmaar.
Milf-hunter.quote:
Twee posts van je gelezen en ik mag je wel! Aangenaamquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou je zo ver gaan om te zeggen een aanwinst voor dit topic?
Hell yeahquote:
Ach, dat zijn grote woorden. Maar ik denk dus wel dat het goed is dat er bent, en het toch jammer zou zijn als je er niet zou zijn. Dus welja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou je zo ver gaan om te zeggen een aanwinst voor dit topic?
Ja, zowiezo, boven de 30 zijn ze zeldzaam zonder kidsquote:
Inderdaad relaxt plekjequote:
Toch zijn er velen in dit topic die dit anders zien. Hoe denk je dat dit komt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, dat zijn grote woorden. Maar ik denk dus wel dat het goed is dat er bent, en het toch jammer zou zijn als je er niet zou zijn. Dus welja.
Doordat ze vaak een beetje wanhopig zijn (vooral in de liefde) en een beetje moeite hebben met relativeren dan op dat gebied.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Toch zijn er velen in dit topic die dit anders zien. Hoe denk je dat dit komt?
Ze zijn er welquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:57 schreef Vaith het volgende:
[..]
Ja, zowiezo, boven de 30 zijn ze zeldzaam zonder kids
Oeh, ik zie dit nu pas.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef Faxie het volgende:
En je kan net zo goed gelijk Kaneel meenemen als hij tijd/zin heeft
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Doordat ze vaak een beetje wanhopig zijn (vooral in de liefde) en een beetje moeite hebben met relativeren dan op dat gebied.
Genoteerd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:08 schreef Newbie114 het volgende:
80 % cacao aldi chocola is echt smerig.
Hoe bedoel je dat laatste precies als ik mag vragen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Doordat ze vaak een beetje wanhopig zijn (vooral in de liefde) en een beetje moeite hebben met relativeren dan op dat gebied.
Dank jequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:08 schreef Newbie114 het volgende:
Sommige artikelen zijn luxe artikelen en dan moet je ze simpelweg niet bij de Aldi kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:08 schreef Newbie114 het volgende:
Goed planquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Haal druif hazelnoot chocolade, dat is vet lekker.
Jamaar milka en druifhazelnoot is minimaal even lekker, zo niet beter.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:13 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Sommige artikelen zijn luxe artikelen en dan moet je ze simpelweg niet bij de Aldi kopen.
Ik eet liever 1 keer per maand een reep Lindt of Milka chocolade, dan elke week 1 of andere goedkope chocolade die eigenlijk niet te vreten is.
80% cacao klinkt ook wel nasty om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:21 schreef Newbie114 het volgende:
Sowieso is normale chocola altijd wel lekker, maar die 80% cacao is smerig.
Dat kun je niet zomaar eten he, daar moet je op trainenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jamaar milka en druifhazelnoot is minimaal even lekker, zo niet beter.
Sowieso is normale chocola altijd wel lekker, maar die 80% cacao is smerig.
En hoe train je dat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kun je niet zomaar eten he, daar moet je op trainen
Chocola = slechtquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
80% cacao klinkt ook wel nasty om eerlijk te zijn.
Pure chocolade vind ik ook niet om te vreten. Ik lust alleen melkchocolade.
Twi is slimquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef twi het volgende:
Kunnen we het over droge crackertjes gaan hebben? Die zijn ook lekker en wat minder verleidelijk.
Oh, die staan hier ook op tafel, goed idee, ik lust al die rare franse kazen toch niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef twi het volgende:
Kunnen we het over droge crackertjes gaan hebben? Die zijn ook lekker en wat minder verleidelijk.
Maar het geeft me zo'n goed gevoel... Behalve die 80% cacao. Bah.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef Vaith het volgende:
[..]
Chocola = slecht
Krijg je buikje van, valt niet goed bij de dames
Probeer een wortel!
Zullen we het anders over lekkere single heteroseksuele vrouwen hebben die geïnteresseerd zijn in mij?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef twi het volgende:
Buikje heb ik al, maar ik eet bijna nooit chocolade. Snoep sowieso nauwelijks.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef Vaith het volgende:
[..]
Chocola = slecht
Probeer een wortel!
Franse kaas is vet lekker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, die staan hier ook op tafel, goed idee, ik lust al die rare franse kazen toch niet.
Je goed voelen door chocolade, kan me er niet echt wat bij voorstellen. Het is lekker, maar verder lijkt het me een smoes die mensen gebruiken omdat ze graag chocolade etenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar het geeft me zo'n goed gevoel... Behalve die 80% cacao. Bah.
Laten we het topic nou niet doodbloeden aub, ik begin het net leuk te vinden...quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we het anders over lekkere single heteroseksuele vrouwen hebben die geïnteresseerd zijn in mij?
Ja, meldt U hier aan voor Kaneel, dames.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we het anders over lekkere single heteroseksuele vrouwen hebben die geïnteresseerd zijn in mij?
Die is gewoon naar.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi snarf, je komt als geroepen.quote:
Nu pas?quote:
Hooray nu ben ik niet enige nieuwe meer... Hay!quote:
heuj ik ben niet nieuwquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:30 schreef Vaith het volgende:
[..]
Hooray nu ben ik niet enige nieuwe meer... Hay!
Icm met MAO (of MAOI) remmers kun je er zelfs high van worden. Normaal wordt je er ook blijer van dan je was. Endorfinen enzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je goed voelen door chocolade, kan me er niet echt wat bij voorstellen. Het is lekker, maar verder lijkt het me een smoes die mensen gebruiken omdat ze graag chocolade eten
Het is hier nu doodstil. Dus nu kan het juist.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:29 schreef Vaith het volgende:
[..]
Laten we het topic nou niet doodbloeden aub, ik begin het net leuk te vinden...
quote:
Snarf heeft zelfs al meethistorie hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:30 schreef Vaith het volgende:
[..]
Hooray nu ben ik niet enige nieuwe meer... Hay!
Ik vind een buikje juist schattig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef Vaith het volgende:
[..]
Chocola = slecht
Probeer een wortel!
hetzelfde blij makende stofje als in chocola zit in erwtenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Icm met MAO (of MAOI) remmers kun je er zelfs high van worden. Normaal wordt je er ook blijer van dan je was. Endorfinen enzo.
Maar zo significant dat een reep chocolade je al een blij gevoel geeft? Dan ben ik er niet gevoelig voor ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Icm met MAO (of MAOI) remmers kun je er zelfs high van worden. Normaal wordt je er ook blijer van dan je was. Endorfinen enzo.
quote:
ghehehehe hier moest ik stiekem hard om lachenquote:
Niet veel op nog nee, heb last van mijn tand was gisteren bij de tandarts.quote:
Ik krijg zin in eten zoquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nooit gehad. Klinkt ranzig, overigens
Mocht je ooit in Parijs zijn ofzo, vraag dan eens om een kaasplankje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nooit gehad. Klinkt ranzig, overigens
Wist ik niet. En lekker eten laat sowieso allerlei endorfinen vrij in je hersenen: 'Goed zo Newb, je hebt iets lekkers gegeten, hier zijn wat endorfinen'quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hetzelfde blij makende stofje als in chocola zit in erwtenkun je ook een berg van eten maar is minder lekker
Plaatje van mijn leven is een zwart gat het bestaat niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe hier moest ik stiekem hard om lachen
Vind gezondheidsfreaks ook niet erg leuk hoor... voel ik mezelf zo slechtquote:
Welquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:32 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Mocht je ooit in Parijs zijn ofzo, vraag dan eens om een kaasplankje.
De helft van wat er op ligt, wil je echt niet eten. Geloof me.
Jij bent overal gevoelig voorquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar zo significant dat een reep chocolade je al een blij gevoel geeft? Dan ben ik er niet gevoelig voor ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |