quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Dat dacht ik wel jaquote:
Wat is het nut dat je elke keer random plaatsjes van vrouwen dumpt?quote:
Dat zijn Cersei en Danaerys, de actrices.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is het nut dat je elke keer random plaatsjes van vrouwen dumpt?
Jij bent dan ook niet goed wijsquote:
Ja jou wil ik wel doen.quote:
Tuurlijk zijn ze dat...quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste weet ik niet zeker, de eerste wel.
must not make joke about heloef, arrrggggquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
must not make joke about heloef, arrrgggg
Hou je sowieso wel van vrouwen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hou niet zo van in your face vrouwen.
Hoe bedoel je in your face vrouwen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hou niet zo van in your face vrouwen.
Vrouwen die zo nadrukkelijk op de voorgrond moeten staan.quote:
Op de voorgrond met betrekking tot wie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vrouwen die zo nadrukkelijk op de voorgrond moeten staan.
Oh, op die manier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vrouwen die zo nadrukkelijk op de voorgrond moeten staan.
Nee. Hij heeft traumatische ervaringen met vrouwen. Vandaar.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft traumatische ervaringen met vrouwen. Vandaar.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor jouw wanneer het mannen betreft sinosje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
oh ohquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt natuurlijk voor jouw wanneer het mannen betreft sinosje.
Het is jou.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ze weet dat het waar is... maakt voor de rest niet zoveel uit hoor.quote:
[..]
* Barbusse rent naar de keuken voor bier en popcornquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vertel mij meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ze weet dat het waar is... maakt voor de rest niet zoveel uit hoor.
True.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tegen Duitsland notabenequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vertel mij meer
Nederland onder 17 staat toch achter dus ik ben benieuwd
Ja heb het al uitgezet, had alleen maar een spaanse stream en werd gek van dat geouwehoer van die spanjoolquote:
Vertel eens waarom danquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
True.
Maar jij bent toch een iets wanhopiger geval
Ietsepietsie sinos, haha.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
True.
Maar jij bent toch een iets wanhopiger geval
Vrijdag weerquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Pfff, ga jij je maar vermaken met samzz.
Wij hebben hier Italiaans commentaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja heb het al uitgezet, had alleen maar een spaanse stream en werd gek van dat geouwehoer van die spanjool
En de stream was hd en verneukte heel mijn internetverbindingquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben hier Italiaans commentaar
Het is maar gewoon een vraag hoor, aapjequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Pfff, ga jij je maar vermaken met samzz.
Das helemaal ruk. Op het moment dat je ziet dat er gescoord gaat worden bevriest het beeldquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En de stream was hd en verneukte heel mijn internetverbinding
Nouja die kerel had het over golaso golaso toen de corner nog genomen moest worden, toen was ik er echt klaar meequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das helemaal ruk. Op het moment dat je ziet dat er gescoord gaat worden bevriest het beeldBeeld weer terug en je ziet ze juichen, commentaar op "de mooiste goal ooit" en thats it
Ohja dat sowiesoquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lees z'n posts eens door, spreekt voor zich.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lees z'n posts eens door, spreekt voor zich.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohja dat sowieso
Ik heb niet snel medelijden met mensen maar met hem heb ik het echt te doen
Bwehehehehequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja die kerel had het over golaso golaso toen de corner nog genomen moest worden, toen was ik er echt klaar mee
ach meid toch, het is watquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]het is me toch wat. Zou bijna denken dat ik aan hele erge ziekte lijdt of zo.
Ja iedereen hier heeft met hem te doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohja dat sowieso
Ik heb niet snel medelijden met mensen maar met hem heb ik het echt te doen
Dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja iedereen hier heeft met hem te doen.
Dat zelfde gevoel zal men bij jouw hebben mijn vrouwelijke equivalent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Myrquote:
Ahoi.quote:
Nee, hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou kunnen, nog nooit gehoord tho.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zelfde gevoel zal men bij jouw hebben mijn vrouwelijke equivalent.
nouuuuquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou kunnen, nog nooit gehoord tho.
Nee hoorquote:
Verstand van mascara. Vind het grappig dat er in zijn kont geknepen wordt door een vriend en gaat vaak naar bepaalde barren. Dramatiseerd op een forum en plaatst net zoveel smiley's als een vrouw. Gaat uit met vriendinnen maar doet er niets mee. Ik zie een verbandquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met een draaiende beweging uit de container halen. En als er nog teveel aan zit nog een keer draaiende beweging maken zodat er minimaal aan zit.
Hahaha sinds wanneer is smileys posten vrouwelijk?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verstand van mascara. Vind het grappig dat er in zijn kont geknepen wordt door een vriend en gaat vaak naar bepaalde barren. Dramatiseerd op een forum en plaatst net zoveel smiley's als een vrouw. Gaat uit met vriendinnen maar doet er niets mee. Ik zie een verband
Dit is een heelquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha sinds wanneer is smileys posten vrouwelijk?
Jij spoort sowieso niet, dus dat jij dit zo vindt verbaasd me geen kut.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is een heel![]()
Vrouwelijke manier van reageren![]()
Vind ik dan
Voor een gozer van 32 ofzo?quote:
Misschien in jouw omgeving maar ken er verder geen.quote:
Welk hokje wil je mij nou induwen dan? Je hebt zoals altijd geen idee waar je het over hebt he.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verstand van mascara. Vind het grappig dat er in zijn kont geknepen wordt door een vriend en gaat vaak naar bepaalde barren. Dramatiseerd op een forum en plaatst net zoveel smiley's als een vrouw. Gaat uit met vriendinnen maar doet er niets mee. Ik zie een verband
Over de eerste gozer die verstand heeft van mascaraquote:
Nergens zoals altijd.quote:
Sinosquote:
Dat wil niets zeggen sinos, bovendien springt men gauwer op datgene wat een man zegt hier. Zo kan ik me nog een poll herinneren waarin op de nummer 1 positie van meeste doorsnee user in dit topic.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou kunnen, nog nooit gehoord tho.
Ik ken heel veel mannen met verstand van mascara's. De vertegenwoordiger van L'oreal is een erg aardige man met veel verstand van zaken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Over de eerste gozer die verstand heeft van mascara
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mannen met verstand van mascara's. De vertegenwoordiger van L'oreal is een erg aardige man met veel verstand van zaken.
Jouw rechter papegaai is het nageslacht van mijn twee kattenquote:
Ah, zo scoor jij die chicks dus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw rechter papegaai is het nageslacht van mijn twee katten
Seems legitquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw rechter papegaai is het nageslacht van mijn twee katten
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:16 schreef twi het volgende:
Stiekem was het vandaag best lekker weer. Jaja, ik ben gewoon buiten geweest. Eng hè?
Ohnoes! Wat deed je toen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik werd geintimideerd door 1 vrouw en 2 mannetjes die de hele tijd heel dichtbij kwamen.
Leuke vrouw?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik werd geintimideerd door 1 vrouw en 2 mannetjes die de hele tijd heel dichtbij kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |