Hij heeft niks gemist man, no-life meelezen hahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:50 schreef Bonkers. het volgende:
Zoveel is er toch niet gebeurd zonder HMF?
Insgelijks.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het zijn niet die pics die je me gestuurd hebt via whatsapp
Hier net ravioli. Zo kipdonertje op 't station en een bak kwark in de trein. Blikje pils ernaast. Niks mis mee.quote:
Zeg jij wat over mijn eet gewoontes (van vroeger)quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier net ravioli. Zo kipdonertje op 't station en een bak kwark in de trein. Blikje pils ernaast. Niks mis mee.
Gast ik eet 1 pizza in de week. En toevallig vandaag een kipdoner zonder saus omdat ik niks meer in huis ga halen omdat m'n koelkast uit gaat als ik weg ben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg jij wat over mijn eet gewoontes (van vroeger).. met zun pizza, kip doners en weet ik het
naar je ouders?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast ik eet 1 pizza in de week. En toevallig vandaag een kipdoner zonder saus omdat ik niks meer in huis ga halen omdat m'n koelkast uit gaat als ik weg ben.
vooral die kerrie variant is helquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:59 schreef Helpmefok het volgende:
Chicken tonightOnorigineel gevangenisvoer
Verdorie.
Dat spul is echt ranzig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:59 schreef Helpmefok het volgende:
Chicken tonightOnorigineel gevangenisvoer
Verdorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |