Juist wel een cliffhanger, een enorme zelfs!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:19 schreef Tegan het volgende:
Nee, ik vind hem zeker niet zeer goed. Wat hem wel goed had gemaakt was als er meer was gebeurd. Dat ze waren gevonden, en dat ze dan in het ziekenhuis een cliffhanger hadden met wie dood zou gaan en wie niet. Dit was gewoon niet af.
Weet ik. Maar daar heb ik meestal geen moeite mee, en nu dus wel. Dus iets klopte er niet voor mij bij deze ep als finale.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Juist wel een cliffhanger, een enorme zelfs!
Het hoeft niet altijd maar af te zijn aan het eind van een seizoen hoor.
Precies! Mensen praten er nu juist zoveel over omdat er een open einde aan zit. Ja, dan kan ik me voorstellen dat het niet ''helemaal af voelt '', want het is immers een cliffhanger. Vond dit weer eens wat anders dan bv de seizoen 5 finale waarbij je Izzie en George in t ziekenhuis hebt liggen en je niet weet wie er dood gaan/gaat.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:26 schreef babette21 het volgende:
Ik zie het ook wel als een cliffhanger, niet zo'n extreme als bv een bom die aftikt en dan bij de laatste seconde ineens het beeld op zwart, maar wel nog steeds de vraag: en nu?!
Ik zeg niet dat de cliffhanger bij S5 slecht wasquote:Op maandag 21 mei 2012 00:10 schreef Tegan het volgende:
Die cliffhanger met Izzie en George was juist briljant. Dit is geen echte cliffhanger maar ze zijn gewoon een ep vergeten. Een cliffhanger is dat iemand van een cliff hangt en je niet weet of hij overleeft. Niet dat je halverwege het verhaal stopt met vertellen.
S1 : addison die het ziekenhuis binnen komtquote:Op maandag 21 mei 2012 00:11 schreef automatic_ het volgende:
Kan iemand dat lijstje met cliffhangers posten? Ik kan het zo snel niet vinden
McVet ja :p denny was idd seizoen 2. In seizoen 3 kwam hij een keer terug bij merediths dood ervaring en in seizoen 5 met izzies kanker.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:18 schreef automatic_ het volgende:
Merci!
Finn was de dierenarts toch?
En dat Denny gedoe... Is dat al zolang geleden?
Ja, ik ook. Echt, diepgeworteld, lelijk huilen, niet zo'n fotogeniek traantje over een verder smetteloos gezicht.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vond Meredith juist heel overtuigend huilen eigenlijk...
Idd. Super geacteerd! Als zij huilt heb ik de neiging ook te huilen terwijl als zij lacht...ik ook moet lachen.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Juist, alsof het echt uit haar tenen komt. Heel goed gedaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:15 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Echt, diepgeworteld, lelijk huilen, niet zo'n fotogeniek traantje over een verder smetteloos gezicht.
Ik ook, zat keihard mee te brullen.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat is niet de enige overeenkomst. Dat Meredith daar zo op de grond ligt en naar boven kijkt komt ook nogal overeen:quote:Op maandag 21 mei 2012 13:12 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja, Mark die gewoon helemaal kapot is
Ik vond de aflevering wel goed, deed me juist helemaal niet denken aan LOST. Ik heb niemand nog die cijfertjes horen opdreunen iig. Het enige dat overeenkomt is dat ze in een vliegtuig zaten en die crashte.
Verder ben ik wel heel erg benieuwd naar S9, ik wil wel weten hoe en wanneer ze gevonden worden, of ze allemaal overleven en hoe ze eraan toe zijn als ze opgeknapt zijn.
Ja dat zeker. Maar ik denk wel dat het als referentie bedoeld was.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mjah. Maar daar blijft het wel bij. Totaal andere feeling dan LOST.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef resque het volgende:
[..]
en dat je dan een gedeelte ziet dat ze samen gelukkig zijn... hoe romantisch
Mark en Arizona?!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef resque het volgende:
[..]
en dat je dan een gedeelte ziet dat ze samen gelukkig zijn... hoe romantisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |