Juist wel een cliffhanger, een enorme zelfs!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:19 schreef Tegan het volgende:
Nee, ik vind hem zeker niet zeer goed. Wat hem wel goed had gemaakt was als er meer was gebeurd. Dat ze waren gevonden, en dat ze dan in het ziekenhuis een cliffhanger hadden met wie dood zou gaan en wie niet. Dit was gewoon niet af.
Weet ik. Maar daar heb ik meestal geen moeite mee, en nu dus wel. Dus iets klopte er niet voor mij bij deze ep als finale.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Juist wel een cliffhanger, een enorme zelfs!
Het hoeft niet altijd maar af te zijn aan het eind van een seizoen hoor.
Precies! Mensen praten er nu juist zoveel over omdat er een open einde aan zit. Ja, dan kan ik me voorstellen dat het niet ''helemaal af voelt '', want het is immers een cliffhanger. Vond dit weer eens wat anders dan bv de seizoen 5 finale waarbij je Izzie en George in t ziekenhuis hebt liggen en je niet weet wie er dood gaan/gaat.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:26 schreef babette21 het volgende:
Ik zie het ook wel als een cliffhanger, niet zo'n extreme als bv een bom die aftikt en dan bij de laatste seconde ineens het beeld op zwart, maar wel nog steeds de vraag: en nu?!
Ik zeg niet dat de cliffhanger bij S5 slecht wasquote:Op maandag 21 mei 2012 00:10 schreef Tegan het volgende:
Die cliffhanger met Izzie en George was juist briljant. Dit is geen echte cliffhanger maar ze zijn gewoon een ep vergeten. Een cliffhanger is dat iemand van een cliff hangt en je niet weet of hij overleeft. Niet dat je halverwege het verhaal stopt met vertellen.
S1 : addison die het ziekenhuis binnen komtquote:Op maandag 21 mei 2012 00:11 schreef automatic_ het volgende:
Kan iemand dat lijstje met cliffhangers posten? Ik kan het zo snel niet vinden
McVet ja :p denny was idd seizoen 2. In seizoen 3 kwam hij een keer terug bij merediths dood ervaring en in seizoen 5 met izzies kanker.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:18 schreef automatic_ het volgende:
Merci!
Finn was de dierenarts toch?
En dat Denny gedoe... Is dat al zolang geleden?
Ja, ik ook. Echt, diepgeworteld, lelijk huilen, niet zo'n fotogeniek traantje over een verder smetteloos gezicht.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vond Meredith juist heel overtuigend huilen eigenlijk...
Idd. Super geacteerd! Als zij huilt heb ik de neiging ook te huilen terwijl als zij lacht...ik ook moet lachen.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Juist, alsof het echt uit haar tenen komt. Heel goed gedaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:15 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Echt, diepgeworteld, lelijk huilen, niet zo'n fotogeniek traantje over een verder smetteloos gezicht.
Ik ook, zat keihard mee te brullen.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat is niet de enige overeenkomst. Dat Meredith daar zo op de grond ligt en naar boven kijkt komt ook nogal overeen:quote:Op maandag 21 mei 2012 13:12 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja, Mark die gewoon helemaal kapot is
Ik vond de aflevering wel goed, deed me juist helemaal niet denken aan LOST. Ik heb niemand nog die cijfertjes horen opdreunen iig. Het enige dat overeenkomt is dat ze in een vliegtuig zaten en die crashte.
Verder ben ik wel heel erg benieuwd naar S9, ik wil wel weten hoe en wanneer ze gevonden worden, of ze allemaal overleven en hoe ze eraan toe zijn als ze opgeknapt zijn.
Ja dat zeker. Maar ik denk wel dat het als referentie bedoeld was.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mjah. Maar daar blijft het wel bij. Totaal andere feeling dan LOST.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef resque het volgende:
[..]
en dat je dan een gedeelte ziet dat ze samen gelukkig zijn... hoe romantisch
Mark en Arizona?!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef resque het volgende:
[..]
en dat je dan een gedeelte ziet dat ze samen gelukkig zijn... hoe romantisch
Nicequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de aflevering van vorige week maandagochtend in het vliegtuig zitten kijken.![]()
Ik merkte op een gegeven moment dat de blik van mijn buurman op mijn iPad viel en je zag hem heel even verschieten.![]()
Ik denk niet dat Shonda er zelf voor zou kiezen om Arizona eruit te schrijven (wat je zegt: way too popular), maar het kan natuurlijk zijn dat Capshaw (zwanger van de derde) er zelf mee wil stoppen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar aan de andere kant...zou Shonda echt zo dom zijn om 2 fan favorite couples uit elkaar te schrijven door dood? Of ze moet een toekomst willen met Mark en Callie.
Dat kan natuurlijk wel ja. Zal ook wel vrij logisch zijn. Al die actrices in Grey's worden wel vaak zwanger zeg. Vruchtbare set ^^.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Shonda er zelf voor zou kiezen om Arizona eruit te schrijven (wat je zegt: way too popular), maar het kan natuurlijk zijn dat Capshaw (zwanger van de derde) er zelf mee wil stoppen...
Geloven jullie echt in één of andere happy hemel waar dode geliefden tot in de eeuwigheid op een wolkje zweven?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Verder denk ik ook wel dat er nog iemand dood gaat. Ik hoop inderdaad Mark zodat hij en Lexie alsnog samen kunnen zijn, maar ik gok dat ze voor Arizona gaan.
Precies. Ik vind het ook nogal twijfelachtig om een dood samen met Lexie als happy end te zien terwijl hij geliefden als Julia en Sofia achter zou laten...quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:56 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Geloven jullie echt in één of andere happy hemel waar dode geliefden tot in de eeuwigheid op een wolkje zweven?
Mark en Lexie zullen nooit meer samen zijn want Lexie is dood.
Mensen doen rare dingen in rouw. Misschien is zij wel de steun die hij nu nodig heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:06 schreef Franknfurter het volgende:
Lijkt me sowieso dat hij niet meer met Julia gaat ketsen, na zijn liefdesverhaal tegen Lexie.
Zo, dat wordt een kort seizoen 9 danquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:11 schreef emss het volgende:
Of ze worden nooit gevonden in dat bos en gaan allemaal dood....
haha dat zou een briljant eind zijn van de seriequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:11 schreef emss het volgende:
Of ze worden nooit gevonden in dat bos en gaan allemaal dood....
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:56 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Geloven jullie echt in één of andere happy hemel waar dode geliefden tot in de eeuwigheid op een wolkje zweven?
Mark en Lexie zullen nooit meer samen zijn want Lexie is dood.
lol dat is ook een mooie xDquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het eind van de serie moet zijn dat Meredith weer helemaal dark en twisty is. Derek is in de tussentijd doodgegaan, net als Christina. Iedereen in haar omgeving is dood door een gebeurtenis. Dus dan besluit ze om al haar andere vrienden ook maar op te offeren. Ze plant een bom ( alles kan in series ), stelt de bom in, en zorg ervoor dat zij, samen met al haar vrienden tegelijkertijd in het ziekenhuis zijn. Izzie besluit dan net, net als Addison om terug te keren naar Seattle Grace, en dan BOEM, iedereen dood...zo lijkt. Laatste shot is dan dat Meredith haar ogen open doet en iedereen dood aantreft terwijl ze het zelf heeft overleefd. Fade-out en END.OF ze word dan weer wakker naast Derek in de pilot. En alles gebeurt weer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:28 schreef QEX het volgende:
Het is al bekend wie er volgend seizoen uit zijn.
Maar ik vind Lexie zo leuk dus ga haar echt missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Klinkt idd logisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ja, dat denk ik ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, en als ze te veel achter gaan lopen raken ze kijkers kwijt aan downloaders gok ik.
Kan best dat PP over 2 weken begint ( heb de net5 niet bekeken laatste week ), maar zie het ook best pas in Augustus weer beginnen waarna Grey's weer begint met de eerste afleveringen van seizoen 9 begin oktober.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:52 schreef loezzzje het volgende:
Bah, gaan ze van die ouwe zooi uitzenden? Waarom niet een goeie nieuwe serieZal wel komen doordat de zomer eraan zit te komen.
Bedoel je het vervolg op de finale? Die zal ergens in september weer komen, als seizoen 9 begint.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef Wihakayda het volgende:
Ik snap er nix meer vanWanneer wordt nu de 2e helft (in Amerika) uitgezonden dan?
Kan er niets van vinden op het www
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:06 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Bedoel je het vervolg op de finale? Die zal ergens in september weer komen, als seizoen 9 begint.
Ja, haha.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:46 schreef Wihakayda het volgende:
[..]Dit was echt het seizoenseinde? aha, dat was mij niet duidelijk
Ja ik ben het nu ook aan het kijken en daar krijgt ze ineens een kind en studeert ze rechten ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe ben private practice aan het herkijken/verder kijken.. Is de actrice die April speelt daar als patientdat kan natuurlijk niet he
Dat is veel vaker, dat ze in PP dezelfde acteurs gebruiken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe ben private practice aan het herkijken/verder kijken.. Is de actrice die April speelt daar als patientdat kan natuurlijk niet he
Achteraf zouden ze het altijd nog kunnen verklaren als een (half)zus of nichtje van April oid, mocht het ooit nodig zijn. Het zou niet de eerste serie zijn waarin iets dergelijks gebeurt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze konden het inderdaad niet wetenMaar het is wel grappig
Ik vind het ook irritant. Ik snap ook niet dat ze dat doen bij series die in dezelfde wereld afspelen, met cross overs e.d.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:44 schreef babette21 het volgende:
Het betreft over het algemeen gastrollen, maar soms wel grote (memorabele) gastrollen. Zoals die psycho uit PP, die Violet had aangevallen... die speelde niet heel later ineens een enorm sympathiek figuur in Grey's (de vrouw van die kerel zonder armen).
Sommige acteurs hebben ook gewoon teveel eigenheid, waardoor ik ze me (te) snel herinner. Bijvoorbeeld die leraar van Izzie (S6), die zag ik later terug in PP (die man die met hulp van Pete zelfmoord pleegde)... maar voor mij bleef hij de leraar van Izzie.
Misschien ligt het aan mij, dat ik teveel onthou, maar ik vind het irritant...
Precies, zo'n "dubbelrol" van Ben the Gasman in Grey's en OTM kan ik nog wel hebben, want die werelden hebben niks met elkaar te maken, maar Grey's en PP... da's hetzelfde universum!quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vind het ook irritant. Ik snap ook niet dat ze dat doen bij series die in dezelfde wereld afspelen, met cross overs e.d.
Haha dat heb ik ook altijd: de "grootste" gastrol is de dader (dan wel het ultieme slachtoffer: zie baantjer)quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Het is sowieso irritant als je veel series kijkt. Als ik bij bv CSI een acteur zie die al in meerdere series voorbij is gekomen dan weet je bijna 99% zeker dat het de dader is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |