Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
quote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Erg goed tot nu toe of wat, de serie? Moet er ook nog steeds mee beginnen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
Game of Thrones s01e07Spannendste EP so far
Kijk House nu laatste seizoenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
Het begon een beetje langzaam maar vanaf nu gaan ze echt los.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Erg goed tot nu toe of wat, de serie? Moet er ook nog steeds mee beginnen.
Nice, snap je t al?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
Ja idd, WTF doet dat witte vierkant daar he. Snap ik ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wel steeds meer ja.
Hier had ik wel even een WTF momentje
[ afbeelding ]
kut censuurquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja idd, WTF doet dat witte vierkant daar he. Snap ik ook niet.
Oh dus jij houdt wel van piemols?quote:
uhm?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 16-05-2012 om 14:59:00Ok, #FUT heads. We’ve got a NEW Team of the Week & Team of the Year to announce at 12pm UK time. But first… reageer retweet
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh dus jij houdt wel van piemols?
Last chance happy hour voor TOTY England is vanaf 17:00 uur.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Vijf_voor het volgende:
Wanneer is het contracten-inslaan-tijd?
Ja komt door Terry.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
tevens Ferdinand die niet bij de selectie zit, wtf
Ben net een bronze Engels team maken, pik net een Pearce op voor 200 coins BINquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:15 schreef DutchSL het volgende:
Krystian Pearce en Karleigh Osborne > John Terry en Rio Ferdinand
Je moet door kijken seizoen 2 is echt veel wtf momentenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wel steeds meer ja.
Hier had ik wel even een WTF momentje
[ afbeelding ]
Twente?twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 16-05-2012 om 15:20:02Twente past, time to munch on a subway. reageer retweet
IF Twente!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef GuRBuH het volgende:
Twente?twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 16-05-2012 om 15:20:02Twente past, time to munch on a subway. reageer retweet
typo, hij bedoelt wss Twenty pastquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef GuRBuH het volgende:
Denk je?quote:
Voor hoeveel gaat hij nu?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:33 schreef vandermar het volgende:
Hattrick met Rooney in eerste potjelekker sterk en briljant schot, skills ook makkelijk langs anderen
160K ik vind hem wel goed ook al is 1 wedstrijd geen samplequote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 16-05-2012 om 15:21:18A Cole, Gerrard, Terry, Lampard, Rooney. Only players in #Eng's last Euro game of 2004 to be in the 2012 squad. reageer retweet
Je keeper telt op futhead wel mee bij de defensie-rating, maar ingame niet, dus je zit zelfs wat lagerquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Aanval: 79
Middenveld: 76
Verdediging: 78
Nog beter dus. Opeens zag ik de oplossing. Wilde al heel lang een team Kembo-Ekoko en Cissé!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je keeper telt op futhead wel mee bij de defensie-rating, maar ingame niet, dus je zit zelfs wat lager
Mijn 4-1-2-1-2 was op futhead ook een 75-75-75 rated team en in de praktijk bleek het 74-74-73 te zijn.
Wie is Ciccé danquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nog beter dus. Opeens zag ik de oplossing. Wilde al heel lang een team Kembo-Ekoko en Ciccé!
Ik zou Belhanda LCM zetten, Sissoko CM, een Fransman RCM (je kunt zelfs Pogba doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nog beter dus. Opeens zag ik de oplossing. Wilde al heel lang een team Kembo-Ekoko en Ciccé!
Tuurlijk niet, als je ze niet zou op kunnen noemen zou erg zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
Is het erg als je al je spelers per team zo op kan noemen?
Nee, dat kan ik ook wel!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
Is het erg als je al je spelers per team zo op kan noemen?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou Belhanda LCM zetten, Sissoko CM, een Fransman RCM (je kunt zelfs Pogba doen)
De zilveren Nsamé LB, die Adbenogwat LCB en RCB dan Mangala (zilver of goud).
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Aanval: 79
Middenveld: 76
Verdediging: 78
What the f?quote:Along with our new TOTW, we also have the Northern Europe Team of the Year! Both squads available all week from TODAY at 6pm UK time!
Haha de Duitsers zijn genaaid!quote:EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
The N. Europe TOTY features the best players from the German, Dutch, Belgian, Austrian, & Swiss leagues! Like him: http://bit.ly/KsTqw6
Team of the year, beste spelers uit de competitites duitsland/nederland/zwitserland en nog een paar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:02 schreef Anthony9219 het volgende:
Wat is de bedoeling van dit team? Een duits en nederlands if team?
Zijn prijs zal nu wel stijgen dan...quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die is het halve jaar geblesseerd geweest man
Pace an shooting zijn toch al veel te hoogquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:04 schreef wieisboos het volgende:
Vertonghen geen pace of shooting upgrade.. wel 91 defending 88 heading
OMGquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:04 schreef detennismaster het volgende:
IF HEITINGA, IF VAN WOLSWINKEL, IF HOFS
Ja klopt, zou raar zijn als ze die nog meer omhoog dedenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pace an shooting zijn toch al veel te hoog
De fuck, die moet ik hebben naast Mangalaquote:
Discard value in no time.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:07 schreef detennismaster het volgende:
Zou IF Verthongen erg gaan zakken?
Die is toch al niet veel waard, waarschijnlijk wordt de TOTY versie ook niet duurder dan 50kquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:07 schreef detennismaster het volgende:
Zou IF Verthongen erg gaan zakken?
Ik bedoel de SIF.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Discard value in no time.
En die TOTY wordt ook niet duur.
TOTY Vertonghen - TOTY Kompany = beste verdedigingsduo in het spel
waarom?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:09 schreef wieisboos het volgende:
Alle Duitsers op het EA Forum zijn boos haha
Mooie bonusquote:
Dat zou wel erg zijn om de bpl als enige eigen TOTY te maken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik hoop dat ze niet hetzelfde geintje gaan doen met BBVA of Serie A en dat die wel gewoon een eigen team krijgen.
En Ligue 1 dan? Dat is geen grotere competitie dan de Duitse, zal dat op 1 hoop met Portugal gegooid gaan worden?
Best wel belachelijk hahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef detennismaster het volgende:
Eredivisie krijgt nu veel meer TOTY's dan dat ze hadden gekregen bij een Rest of the world TOTY!
Ze doen het waarschijnlijk zo:quote:
Er zal ook nog een ander Rest of the world TOTY zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ze doen het waarschijnlijk zo:
BPL TOTY
Duitsland/Nederland/Oostenrijk/Belgie TOTY
Frankrijk/Portugal TOTY
Italie TOTY
Spanje TOTY
Ja, maar dat is dan dit keer echt rest of the world. Dus alles buiten Europa. Vorig jaar hoorde NL en Portugal daar ook bij!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zal ook nog een ander Rest of the world TOTY zijn
Dat zijn ook al 2 jaar lang mijn favo hybrids, daarom ga ik nu weer Netherbelgians makenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef el-blanchito het volgende:
LandenHybridshttp://futhead.com/12/squad/781485
Iemand anders die nog landen wil combineren?
Ik vrees voorquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ze doen het waarschijnlijk zo:
BPL TOTY
Duitsland/Nederland/Oostenrijk/Belgie TOTY
Frankrijk/Portugal TOTY
Italie TOTY
Spanje TOTY
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
Ik denk niet dat El Ahmadi heel duur gaat worden dus een Marokkaans team maken weerof een hybrid
451quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:20 schreef Maver24 het volgende:
Oke, ik wil dus nu een team gaan maken met Gomez, Huntelaar, Dost en RVP voorin, hoe moet gaat gedaan worden dan
Allemaal? Waarom zou je dat willenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:20 schreef Maver24 het volgende:
Oke, ik wil dus nu een team gaan maken met Gomez, Huntelaar, Dost en RVP voorin, hoe moet gaat gedaan worden dan
Deze postte ik vanochtend:quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
Ik denk niet dat El Ahmadi heel duur gaat worden dus een Marokkaans team maken weerof een hybrid
4231 met Huntelaar als CF en Gomez als ST. RVP en Dost CAM.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:20 schreef Maver24 het volgende:
Die kan je op 2 plaatsen mooi upgraden!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Deze postte ik vanochtend:
[ afbeelding ]
Ja ik rekende al op Ricky, El Ahmadi is een mooie bonus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die kan je op 2 plaatsen mooi upgraden!
100 miljoen miljard denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Rijst het volgende:
Wat denken jullie wat er met de prijs van Robben gebeurd? Zakken, niets of omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |