Daarom is het waarschijnlijk als overbrugging tot een betere behandeling / deskundige beschikbaar is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:47 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik moet 10 dagen elke dag 1 nemen en daarna niet meer.
Val ik dan niet terug in mijn vorige/huidige slaappatroom?
Waarom of/of en niet allebei? Beetje vreemd, ik zou alles uit de kast halenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:01 schreef Deetch het volgende:
kun je niet beter de onrust aanpakken ipv pillen gaan slikken?
Doe niet zo lullig, TS heeft slaapgebrek en waarschijnlijk minder concentratievermogen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:36 schreef Plums het volgende:
Vind t knap dat je het 2x verkeerd schrijft. Misschien moet TS ook even de bijsluiter goed lezen. Het is Temazepam, niet tamezepam.
Anyways, ja, ervaring mee. Heeft mij ontzettend goed geholpen met m'n ritme terug te krijgen! Ik nam het doordeweeks en in het weekend niet, en in het weekend sliep ik dan ook gewoon prima (ik ging niet uit of laat naar bed, viel gewoon vanzelf op de goede tijd in slaap).
Geen gele sticker?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:48 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nee. TS mag ze pas over een kwartier ophalen bij de Apo. Vond het onnodig om het te vermelden.
Heb idd last can concentratie issues, maar dat valt mee. Moet me gewoon meer inzetten als ik op weg rijd met de scooter.
Had ik ook gigantisch toen ik ze slikte maar ik kon ook nog gewoon lezen, zéker als het over medicatie ging.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:43 schreef Simonepone het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig, TS heeft slaapgebrek en waarschijnlijk minder concentratievermogen.
Dat kon ik ook niet weten hequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik heb de verpakking niet gezien Plums
De assistente vertelde me dat ik het na 4 kon ophalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |