Ik heb nog altijd een cadeaubon liggen van shoes of prey. Als ik t n keer gedaan heb laat ik het wel wetenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:22 schreef snakelady het volgende:
Iemand efrvaring met deze, kan je je eigen scdhoenen ontwerpen.
http://www.shoesofprey.nl
Overdag moet je praktisch ondergoed aan, pas als je 'thuis'komt (of waar je ook heengaat) trek je jezelf terug om je neus te poederen en trek je iets verpletterends aanquote:Op maandag 4 juni 2012 17:59 schreef Inu het volgende:
Lingerie zie je ook amper, maar ik hoop toch voor BB dat je geen Hema onderbroek onder je jurk hebt![]()
Maar snap hem hoor
BB: Ik hou ook van SQ in Hema onderbroekquote:Op maandag 4 juni 2012 17:59 schreef Inu het volgende:
Lingerie zie je ook amper, maar ik hoop toch voor BB dat je geen Hema onderbroek onder je jurk hebt![]()
Maar snap hem hoor
Das pas echte liefdequote:Op maandag 4 juni 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB: Ik hou ook van SQ in Hema onderbroek.
Ik zit weer een beetje te azen op deze hakken, ze zijn zo mooiquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijken er ook wel een beetje op...maar geen idee waar ze van zijn...vind ze wel heel mooi
Meeten/winkelen op hoge hakken kan ik ook echt niet hoor...maar als we alleen terrasje gaan pakken...dat moet toch wel lukken op hakken of niet dan?
Sorry SQ las ook verkeerd....hoelang moet je nog hakloos door je leven
Hmm ja meeste wel 50% .. Ik heb bijv 5 leren en suede jasjes liggen die ik allemaal nog nooit heb gedragen :S vet zonde!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha leuk bedacht zo'n party. En dan voor 75% van de nieuwprijs ofzo?
ik heb ze met de iets dikkere hak! Lopen prima!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:24 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hmm ja meeste wel 50% .. Ik heb bijv 5 leren en suede jasjes liggen die ik allemaal nog nooit heb gedragen :S vet zonde!
Ik wil deze:
[ afbeelding ]
Iemand hier had die toch? Lopen ze lekker?
joh, het is nu net drie dagen ruk geweest en de temperaturen stijgen alweerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik moet nogsteeds zwarte enkellaarsje ofzo hebbe (en zoek eigenlijk nog mooie laarzen zonder hak,maar dat telt hier niet) maar uiteraard kan ik niets vinden aangezien alles slippers zijn of met bloemetjes ofzo...leuk die zomer met takke weer...
HOLA! PICS VAN DE JASJES!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:24 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hmm ja meeste wel 50% .. Ik heb bijv 5 leren en suede jasjes liggen die ik allemaal nog nooit heb gedragen :S vet zonde!
Ik wil deze:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:14 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahahahaik zal thuis ff foto's maken maar zijn jou denk ik te groot.. Meeste zijn maat 38..
Haha Chica je lijkt mij wel. Ik heb een overvloed aan jasjes en geen idee waarom ik het niet draagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:24 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik wil deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |