en ditquote:
Ja maar dan heb je een lepel nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEE
NEE
NEE
glazen pot calvé
Ik heb altijd calvé en zaanse mayo in huis
Sneller etenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:05 schreef EVH001 het volgende:
Als je zo'n pot koopt worden de randen met mayonaise altijd vol geel. Fucking ranzig...
Zo pot leegeten toch, anders blijft mijn vetgehalte niet op peilquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:06 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Hoe vaak eet jij wel niet mayonaise dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet slechts huilen, wij sterven er van binnen van.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet huilen, wat is daar grappig aan
Ik weet al waar jij het voor gebruikt...quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo pot leegeten toch, anders blijft mijn vetgehalte niet op peil
Vieze meneerquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Ik weet al waar jij het voor gebruikt...
EN DAN SPUIT DAARNA ALLES ERUITquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:12 schreef Catkiller het volgende:
De fuck boeit dat nou? Als alles voorin en in het midden weg is duw je de dop er op en rol je hem alsnog omhoog en probleem opgelost.
En dan kun je het ineens niet meer gebruiken? Ik gebruik daar mijn tong (thuis) of een mes voor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EN DAN SPUIT DAARNA ALLES ERUIT
NIET WAAR!!!!!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Slik je ook?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De lekkerste komt van eigen makelij inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
Terechte klacht
Welke mongool doet dat nou?
quote:
Dat doe ik altijd met toetjes, pak open knippen en het restant eruit lepelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:22 schreef CrushedTinBox het volgende:
Gewoon met de volle hand erin knijpen en als ie bijna leeg is druk je vanachter alles naar voren. Voor de echte gierige mensen is het een optie om de tube los te knippen.
Tering, die tubes kosten 70 cent ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:22 schreef CrushedTinBox het volgende:
Gewoon met de volle hand erin knijpen en als ie bijna leeg is druk je vanachter alles naar voren. Voor de echte gierige mensen is het een optie om de tube los te knippen.
Is er toch iemand die lachtquote:
Indien je een hond hebt aan de hond geven, die houden daar wel van.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met toetjes, pak open knippen en het restant eruit lepelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |