Boek 4, volgens mij had boek 3 amper Iron Islands, behalve dat je dan hoort dat Balon dood is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:03 schreef Angelof9 het volgende:
En wanneer komen al die vage ooms van Theon ten tonele? Boek 3 of 4?
Maar hij kwam toch al veel eerder in Kings Landing aan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:13 schreef Gwywen het volgende:
Red Viper kwam natuurlijk wel pas in de tweede helft van boek 3 aan bod. Nadat Tyrion beschuldigd was van je weet wel.
Aangezien ze boek 3 over 2 seizoenen willen verdelen kan hij best pas in seizoen 4 aan bod komen.
Cas Anvar zou dan mss toch voor Daario auditie gedaan kunnen hebben.
Gaat Ramsay niet gewoon in de finale komen om Theon in Winterfell omver te gooien? Wat dus betekend dat hij allang gecast is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef Littlecreep het volgende:
Het is toch vrij logisch dat Olenna is gecast? Ze is immers één van de verdachten, zo niet de dader, van de moord op Joffrey.
En eindelijk de ReedsMaar nog geen Ramsay Bolton?
Ze is toch uiteindelijk de dader, dat is iig wat Baelish aan Sansa vertelt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef Littlecreep het volgende:
Het is toch vrij logisch dat Olenna is gecast? Ze is immers één van de verdachten, zo niet de dader, van de moord op Joffrey.
En eindelijk de ReedsMaar nog geen Ramsay Bolton?
De enige persoon die een mentaal gevecht met Varys of Baelish zou winnenquote:
Tegen wie zegt ze dat ook alweer?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
"Loras is young, Lady Olenna said crisply, and very good at knocking men off horses with a stick. That does not make him wise. As to your father, would that I’d been born a peasant woman with a big wooden spoon, I might have been able to beat some sense into his fat head."
In die chapter dat ze samen met Margaery Sansa ondervraagt over Joffrey. Ze zegt het tegen Margaery geloof ik.quote:
Butterbumps.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat die scene dat ze die nar keihard laat zingen?
Het is natuurlijk puur eigenbelang, ze willen Margaery als koningin, maar niet die van de niet te controleren Joffrey, maar van Tommen. Wat dat betreft spelen ze een viezer spelletje dan de Lannisters... hoewel ik niet denk dat Mance hier zelf slim genoeg voor was.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef Gwywen het volgende:
Ik denk dat alle Tyrells ervan wisten (Olenna haalde de steen uit Sansa's haarnet), maar dat Garlan het er uiteindelijk in gedaan heeft.
Laat het aan de vrouwen van Westeros over om achter de ruggen van hun mannen en zonen de toekomst van Westeros even te regelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb het idee dat Olenna Margaery aan het opleiden is om het spel te spelen. Mace heeft volgens mij ook nergens weet van.
Er was er eentje in de Holdfast, maar meer als met drie ballen jongeleren deed hij niet. Terwijl de narren juist zo mooi die scenes contrast geven...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:25 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind het jammer dat we nog geen een van die narren hebben gezien. Patchface met z'n stomme liedjes, Moon Boy, ik mis ze eigenlijk wel. Vooral Patch, omdat hij zulke enge dingen zegt, waarvan sommige later waar worden. Ik denk dat hij stiekem the Drowned God aanbidt.
Dat was SerFool Dontos! Die heeft ook nog helemaal geen narrenskillz, yo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Er was er eentje in de Holdfast, maar meer als met drie ballen jongeleren deed hij niet. Terwijl de narren juist zo mooi die scenes contrast geven...
Ik let echt niet op he, en dan mensen afbranden voor het niet herkennen van Ser Loras Tyrell en Ser Mandon Moorequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was SerFool Dontos! Die heeft ook nog helemaal geen narrenskillz, yo.
Denk dat ze dat voor het volgende seizoen bewaren en hem heel lang alleen op de achtergrond houden. Anders moeten ze tot aan Sansa's ontsnapping Dontos telkens in het verhaal forceren, zonder dat het ergens toe leidt. Handiger om gewoon later ergens in het "Previously on Game of Thrones" stukje te herhalen dat Sansa Dontos gered heeft (of in een lame ass flashback) en hem dan te herintroduceren in het verhaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Dontos. Vreselijke kerel, maar in combinatie met Sansa was het zo mooi om te zien hoe zij in die sprookjesachtige ridders geloofde en de waarheid daar lijnrecht tegenover stond.
Wel een beetje raar dat ze hem aan het begin van het seizoen geïntroduceerd hebben, maar niet meer hebben laten terugkomen eigenlijk. Terwijl hij toch wel belangrijk gaat zijn (voor korte duur dan wel).
Ik wist het ook alleen omdat ik het elders had gelezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik let echt niet op he, en dan mensen afbranden voor het niet herkennen van Ser Loras Tyrell en Ser Mandon Moore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |