Daar heb je eigenlijk best een goed punt! Maar wat gebeurde er eigenlijk met Jeyne? Robb liet haar achter in Riverrun toen hij naar de Red Wedding ging toch? En daarna hoor je nooit meer iets over haar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:43 schreef Tweek het volgende:
Zelfde geldt voor het introduceren van Talisa, door het ontbreken van pov hoofdstukken van Robb blijft zijn karakter een beetje onderbelicht in de boeken en de wijze waarop hij ineens getrouwd is past eigenlijk niet bij het berekende en strategische inzicht wat hij op het slagveld toont. Daarnaast is jeyne westerling in de boeken maar een naive meisje wat ook niet past bij Robb. Door nu een sterk karakter zijn liefdesinteresse te maken kan je beide karakters uitdiepen en sterker maken, waardoor het uiteindelijke lot van de karakters des te meer impact heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatje doet het nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:08 schreef Gwywen het volgende:
Het zou me anders niks verbazen als hij een Targaryen-bastaard blijkt te zijn.
Was Aerion (de oudere broer van Aegon/Egg) niet voor een paar jaar naar Lys verbannen na dat gedoe op Ashford Meadow?
Wat me blijft bezighouden is: waarom maakt een gecastreerde ex-straatjongen van de overkant van de zee-engte zich zo druk om "the realm" - Westeros dus?
Wat anders:
Deze man
[ afbeelding ]
is in beeld voor seizoen 3.
Wat denken jullie, zou hij Oberyn Martell worden?
Hij lijkt wel op mij in de zomer. Alleen heb ik meer krullend haar. * DMs afwacht*quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:29 schreef Angelof9 het volgende:
Bovenstaande foto is niet representatief, hier is ie veel mooier:
[ afbeelding ]
Aerion is al een jaar of zeventig dood he. Nee, het idee dat Varys een Targaryen is.. Zijn geen sterke argumenten voor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:08 schreef Gwywen het volgende:
Het zou me anders niks verbazen als hij een Targaryen-bastaard blijkt te zijn.
Was Aerion (de oudere broer van Aegon/Egg) niet voor een paar jaar naar Lys verbannen na dat gedoe op Ashford Meadow?
Wat me blijft bezighouden is: waarom maakt een gecastreerde ex-straatjongen van de overkant van de zee-engte zich zo druk om "the realm" - Westeros dus?
Wat anders:
Deze man
[ afbeelding ]
is in beeld voor seizoen 3.
Wat denken jullie, zou hij Oberyn Martell worden?
Dan moet ik toch wel op mijn handen zittenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:08 schreef Klauz het volgende:
Ik hoop dat die gekke zus van Caetelyn ook nog eens voorbij komt.
Dat was Edric Dayne, hoofd van het huis Dayne dat wel meer leden met paars/violetkleurige ogen heeft/had. Desalniettemin nog genoeg mensen die geloven dat het stiekem een Targaryen is, waarom weet ik niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Op zich kunnen er best wat Targaeryan-bastaardjes rondlopen. Kwam Arya in de boeken niet opeens een jongen ergens tegen met paarsige ogen?
Als je niet graag verrast wordt welquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij kan ik ook beter dit topic gaan volgen ook al ben ik pas in het begin van boek 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |