a.s. dinsdagavond, in de buurt van Breda.quote:
Je weet het maar nooitquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zou niet mijn vriendin zijn als we het niet al een keer gedaan zouden hebben.
Dus drie uur handje vasthouden telt níét?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
Het zou niet mijn vriendin zijn als we het niet al een keer gedaan zouden hebben.
Helaas. Ik ga wel de kroeg in, maar ik werk vrijdag gewoonquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
Hebben jullie ook vakantie na vandaag? Ik moet nog ff lekker kantoren tot 17 uur, dan een salade naar binnen schoffelen, een uur rijles, anderhalf uur sporten en dan de kroeg in!
Datquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Helaas. Ik ga wel de kroeg in, maar ik werk vrijdag gewoon
Ik niet. Morgen lekker wat dingen afronden thuis en 's avonds naar Utrecht om te pilsen. En vrijdag 't vliegtuig inquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Helaas. Ik ga wel de kroeg in, maar ik werk vrijdag gewoon
Jij moet werken zaterdagquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit nog steeds ineens vanuit het niets OMG IK HEB DE BAAN
Fucking chill toch, haraaaaatjequote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Harajuku. het volgende:
Gekozen om dus niet naar GreenVib te gaan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik niet. Morgen lekker wat dingen afronden thuis en 's avonds naar Utrecht om te pilsen. En vrijdag 't vliegtuig in
Morgen vrij, theoretisch, heb alleen nog een stapel werk liggen waar ik bang van word.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
Hebben jullie ook vakantie na vandaag? Ik moet nog ff lekker kantoren tot 17 uur, dan een salade naar binnen schoffelen, een uur rijles, anderhalf uur sporten en dan de kroeg in!
heb jij geen rijbewijs ???quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
Ja. Geld is op na die jas (en nog een leren jas) en mn nieuwe sneakers en een nieuw vest en een nieuwe broek en een nieuw shirt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gekozen om dus niet naar GreenVib te gaan?
Jawel, al een jaartje of 7. Alleen nog niet voor de motor.quote:
Lekker in de regen waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Jawel, al een jaartje of 8. Alleen nog niet voor de motor.
Nee. Sorry. Je moet het nu uitmaken met je moeder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus drie uur handje vasthouden telt níét?
Ik ken hetquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Harajuku. het volgende:
shiftoshiftoshifto!!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. Geld is op na die jas (en nog een leren jas) en mn nieuwe sneakers en een nieuw vest en een nieuwe broek en een nieuw shirt.
Ja, deze alquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij moet werken zaterdag
Deze zaterdag toch?
Ja.quote:
Geodudequote:Op woensdag 16 mei 2012 09:10 schreef Skv het volgende:
[..]
shiftoshiftoshifto!!
WATCH OUT! ITS DANGEROUS OUT THERE!
CHOOSE ONE!
[ afbeelding ]
Mogguh.quote:
Stiefmoeder!quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
Nee. Sorry. Je moet het nu uitmaken met je moeder.
En waar ging jijdan ook alweer heen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ken hetHeb nog regelmatig als er meetings worden ingeschoten zo van: 'Oh kut ja, dan ben ik hier weg!' Nog 4 werkweken!
Op mijn werk kan ik dit plaatje niet zien: Geblokkeerd wegens Entertainment/Nudityquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:10 schreef Skv het volgende:
[..]
shiftoshiftoshifto!!
WATCH OUT! ITS DANGEROUS OUT THERE!
CHOOSE ONE!
[ afbeelding ]
NEE ZIE JE PMquote:
Amersfoort, naar een plek waar ik echt kan doorgroeien in mijn functiequote:Op woensdag 16 mei 2012 09:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En waar ging jijdan ook alweer heen?
Ja nee dit is echt raar.quote:
ZO BIJZONDER IS ZE NIETquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:13 schreef Skv het volgende:
De moeder van het meisje dat ik lief vindt blijkt een bijzonder lekkere chickeen best mooie vrouw.
Hah! Ik werk ook 3 - 4 dagen in Amersfoort! Op het station!quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:12 schreef MohMi het volgende:
Amersfoort, naar een plek waar ik echt kan doorgroeien in mijn functieZin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hah! Ik werk ook 3 - 4 dagen in Amersfoort! Op het station!BENJIJDIE MAN DIE LTIJD MIJN KAARTJE KNIPT HHHAHHAHAHAAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
[..]
Hah! Ik werk ook 3 - 4 dagen in Amersfoort! Op het station!Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nja, 150 mtr lopen als je het station uitkomt
![]()
[..]
Hah! Ik werk ook 3 - 4 dagen in Amersfoort! Op het station!Sta je in die smullers ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jerry Springer-scenario.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:13 schreef Skv het volgende:
De moeder van het meisje dat ik lief vind blijkt een bijzonder lekkere chick.
[..]
Hah! Ik werk ook 3 - 4 dagen in Amersfoort! Op het station!Heet jij Allard en werk je bij de Kiosk? Zo ja, dan ben je een lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |