a.s. dinsdagavond, in de buurt van Breda.quote:
Je weet het maar nooitquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zou niet mijn vriendin zijn als we het niet al een keer gedaan zouden hebben.
Dus drie uur handje vasthouden telt níét?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
Het zou niet mijn vriendin zijn als we het niet al een keer gedaan zouden hebben.
Helaas. Ik ga wel de kroeg in, maar ik werk vrijdag gewoonquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
Hebben jullie ook vakantie na vandaag? Ik moet nog ff lekker kantoren tot 17 uur, dan een salade naar binnen schoffelen, een uur rijles, anderhalf uur sporten en dan de kroeg in!
Datquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Helaas. Ik ga wel de kroeg in, maar ik werk vrijdag gewoon
Ik niet. Morgen lekker wat dingen afronden thuis en 's avonds naar Utrecht om te pilsen. En vrijdag 't vliegtuig inquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Helaas. Ik ga wel de kroeg in, maar ik werk vrijdag gewoon
Jij moet werken zaterdagquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit nog steeds ineens vanuit het niets OMG IK HEB DE BAAN
Fucking chill toch, haraaaaatjequote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit nog steeds ineens vanuit het niets OMG IK HEB DE BAAN
Gekozen om dus niet naar GreenVib te gaan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik niet. Morgen lekker wat dingen afronden thuis en 's avonds naar Utrecht om te pilsen. En vrijdag 't vliegtuig in
Morgen vrij, theoretisch, heb alleen nog een stapel werk liggen waar ik bang van word.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
Hebben jullie ook vakantie na vandaag? Ik moet nog ff lekker kantoren tot 17 uur, dan een salade naar binnen schoffelen, een uur rijles, anderhalf uur sporten en dan de kroeg in!
heb jij geen rijbewijs ???quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:06 schreef Skv het volgende:
Ja. Geld is op na die jas (en nog een leren jas) en mn nieuwe sneakers en een nieuw vest en een nieuwe broek en een nieuw shirt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gekozen om dus niet naar GreenVib te gaan?
Jawel, al een jaartje of 7. Alleen nog niet voor de motor.quote:
Lekker in de regen waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Jawel, al een jaartje of 8. Alleen nog niet voor de motor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |