abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2012 @ 03:38:52 #1
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_111611697
Die achterlijke terroristen blazen zichzelf op, omdat ze belooft is in 'de hemel' 80 maagden of zo te krijgen, toch? Maar deze terroristen zijn sowieso achterlijk. Ze waren achterlijk toen ze geboren werden, want ze zijn allemaal opgevoed en opgeroeid door/tussen achterlijke mensen (want anders blaas je jezelf niet op) en ze blazen zichzelf op. Maar deze terroristen zijn nog achterlijker dan het achterlijke dat ze al waren.

Want: waar komen die 80 maagden vandaan?

Naar mijn weten worden ze daar bijna allemaal op hun 12e uitgehuwelijkt en genomen in de woestijn door waarschijnlijk een 60e jarige vieze man ('legale pedofiel', want hij heeft de familie van het meisje vast 100 schapen betaald om haar te krijgen). Dus eigenlijk zijn er helemaal geen maagden. Dus: waarom komen die maagden dan vandaan :?. Domme terroristen :P.
pi_111611703
Ik zit op FOK! al tussen 80 maagden, dit is mijn paradijs
pi_111611706
Klopt domme pkk'ers uit de bergen. _O-
pi_111611710
die maagden zijn de babys van kamelen & geiten
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_111611713
Ze kunnen niet spellen in het Midden-Oosten, het moeten magen zijn. Van varkens.
Google is your friend, abuse your friends
pi_111611714
Wat zou jij doen? Je land wordt binnen gevallen door een land dat veel sterker is, jij hebt alleen stenen en verder niets. Je kinderen en vrouw zijn vermoord en je dorp ligt plat door de bombardementen. In plaats van janken in een hoekje en langzaam sterven van verdriet gaan sommige mensen ervoor om de vijand op te blazen ten kosten van hun eigen leven, maakt dat iemand een terrorist? Wat zijn de soldaten in Irak en Afghanistan dan wel niet?
  woensdag 16 mei 2012 @ 03:50:26 #7
344644 computerprobleem
pi_111611719
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 03:47 schreef Typisch het volgende:
Wat zou jij doen? Je land wordt binnen gevallen door een land dat veel sterker is, jij hebt alleen stenen en verder niets. Je kinderen en vrouw zijn vermoord en je dorp ligt plat door de bombardementen. In plaats van janken in een hoekje en langzaam sterven van verdriet gaan sommige mensen ervoor om de vijand op te blazen ten kosten van hun eigen leven, maakt dat iemand een terrorist? Wat zijn de soldaten in Irak en Afghanistan dan wel niet?
Lol. Als ze de vijand opblazen, oké. Maar blazen ze de vijand op? Nee.
Er zijn sinds de Irak-oorlog tussen de 200,000 en 1,100,000 Irakezen om het leven gekomen door geweld (voornamelijk bomaanslagen). Het aantal gedode Amerikanen ligt niet eens op 5,000.

Dus het zijn inderdaad achterlijke terroristen, want het enige dat ze doen/gedaan hebben/gaan doen is het opblazen van zichzelf + het eigen volk :').
pi_111611722
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 03:50 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Lol. Als ze de vijand opblazen, oké. Maar blazen ze de vijand op? Nee.
Er zijn sinds de Irak-oorlog tussen de 200,000 en 1,100,000 Irakezen om het leven gekomen door geweld (voornamelijk bomaanslagen). Het aantal gedode Amerikanen ligt niet eens op 5,000.

Dus het zijn inderdaad achterlijke terroristen, want het enige dat ze doen/gedaan hebben/gaan doen is het opblazen van zichzelf + het eigen volk :').
:')
Kortzichtigheid. _O_ Donder straal dan gewoon op als je totaal geen benul hebt van wat je probeert duidelijk te maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2012 03:51:36 ]
  woensdag 16 mei 2012 @ 03:54:14 #9
344644 computerprobleem
pi_111611731
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 03:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kortzichtigheid. _O_ Donder straal dan gewoon op als je totaal geen benul hebt van wat je probeert duidelijk te maken.
Niets kortzichtigheid. Dat is de keiharde waarheid. Ze blazen zichzelf + het eigen volk op. Niets meer, niets minder.

En jij beseft dat jij hier nu, op een openbaar forum, terroristen aan het steunen bent? :')
pi_111611733
Ik heb de AIVD al op de hoogte gebracht.
pi_111611734
waar zou deze jongen heengaan?

Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_111611735
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 03:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Niets kortzichtigheid. Dat is de keiharde waarheid. Ze blazen zichzelf + het eigen volk op. Niets meer, niets minder.

En jij beseft dat jij hier nu, op een openbaar forum, terroristen aan het steunen bent? :')
Ik ben helemaal niemand aan het steunen, de term terrorist slaat nergens op. ''Wij'' knallen ze met geweren verrot terwijl ze zelf niet eens een waterpistool hebben, wie zijn dan precies de terroristen? We zitten daar onder valse voorwendselen, er is nooit een kern wapen gevonden, remember?
  woensdag 16 mei 2012 @ 04:02:15 #13
344644 computerprobleem
pi_111611747
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 03:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niemand aan het steunen, de term terrorist slaat nergens op. ''Wij'' knallen ze met geweren verrot terwijl ze zelf niet eens een waterpistool hebben, wie zijn dan precies de terroristen? We zitten daar onder valse voorwendselen, er is nooit een kern wapen gevonden, remember?

Die gasten zijn verantwoordelijk voor de dood van minstens 200,000 onschuldige burgers, het eigen volk. Dat zijn geen terroristen? Volgens mij heb jij zelf extremistische gedachtes, want ik snap niet waarom jij terroristen aan het steunen bent die onschuldige burgers dood maken in naam van een religie/God :').
pi_111611758
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 04:02 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Die gasten zijn verantwoordelijk voor de dood van minstens 200,000 onschuldige burgers, het eigen volk. Dat zijn geen terroristen? Volgens mij heb jij zelf extremistische gedachtes, want ik snap niet waarom jij terroristen aan het steunen bent die onschuldige burgers dood maken in naam van een religie/God :').
Wie zegt dat dat in alle gevallen zo is? Dat lees jij alleen maar in de krant als je 's ochtends ver daar vandaan onderweg bent naar school/werk/studie of whatever. Dat is het beeld dat geschapen is over de Islam/Moslims in het algemeen, dat ze maar dood willen gaan om in de hemel te komen en 80 maagden te neuken. Zou het niet zo zijn dat ze een signaal af willen geven, laten zien dat het volk tot iets in staat is (al is het dan eigen mensen/andere mensen doden) en zich niet zomaar gewonnen geven aan een bemoeizuchtig Westen dat wel even laat zien aan de wereld hoe het moet.

Wij zijn de grote terroristen niet zij. Vechten tegen een vijand die niets, maar dan ook niets kan doen. En dat allemaal omdat er zogenaamde kern wapens in dat land waren en 9/11, wat de officiële berichten dus waren. Maar alles wat het tot nu toe heeft opgeleverd is olie, geld voor de wapenindustrie aka Bush en een hoop doden.

Ja, domme terroristen, maar niet degene die jij bedoeld.
  woensdag 16 mei 2012 @ 04:14:09 #15
344644 computerprobleem
pi_111611766
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 04:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat in alle gevallen zo is? Dat lees jij alleen maar in de krant als je 's ochtends ver daar vandaan onderweg bent naar school/werk/studie of whatever. Dat is het beeld dat geschapen is over de Islam/Moslims in het algemeen, dat ze maar dood willen gaan om in de hemel te komen en 80 maagden te neuken. Zou het niet zo zijn dat ze een signaal af willen geven, laten zien dat het volk tot iets in staat is (al is het dan eigen mensen/andere mensen doden) en zich niet zomaar gewonnen geven aan een bemoeizuchtig Westen dat wel even laat zien aan de wereld hoe het moet.

Wij zijn de grote terroristen niet zij. Vechten tegen een vijand die niets, maar dan ook niets kan doen. En dat allemaal omdat er zogenaamde kern wapens in dat land waren en 9/11, wat de officiële berichten dus waren. Maar alles wat het tot nu toe heeft opgeleverd is olie, geld voor de wapenindustrie aka Bush en een hoop doden.

Ja, domme terroristen, maar niet degene die jij bedoeld.
Saddam Hussein was een dictator en hij had massavernietigingswapens. Daarmee heeft hij duizenden Koerden vergast eind jaren 80. Ook heeft hij er ca. 182,000 levend begraven. Daarnaast heeft hij voor miljoenen doden gezorgd tijdens de Iran-Irak oorlog + veel van zijn sjiitische bevolking afgeslacht. Nu hebben de Koerden het goed, de rest heeft het nog erg slecht/minder. Maar ja, karma is a bitch :). Opgeruimd staat netjes. Een dictator minder, een land vrij.

En wat bedoel je met 9/11? Je gaat mij niet vertellen dat jij denkt dat de VS er zelf achter zat, of wel soms? Zo ja, dan is deze discussie tussen ons meteen klaar :).
pi_111611774
Ik ben geen terrorist en de anderen die ik onder "wij" reken ook niet.

Niet dat op het optreden van de Amerikaanse legereenheden niet aan te merken valt, maar terroristen willen zoveel mogelijk onschuldigen doden en zo angst zaaien.

Dat kan je onmogelijk in de VN/NAVOtroepen zien.

Antwoord op OP; hersenspoeling. Religie is een sterk middel daarvoor.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_111611787
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 04:14 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Saddam Hussein was een dictator en hij had massavernietigingswapens. Daarmee heeft hij duizenden Koerden vergast eind jaren 80. Ook heeft hij er ca. 182,000 levend begraven. Daarnaast heeft hij voor miljoenen doden gezorgd tijdens de Iran-Irak oorlog + veel van zijn sjiitische bevolking afgeslacht. Nu hebben de Koerden het goed, de rest heeft het nog erg slecht/minder. Maar ja, karma is a bitch :). Opgeruimd staat netjes. Een dictator minder, een land vrij.
_O- Hahahaha! Vrij? Mijn hamster is nog vrijer.
Ik ben van mening dat het Westen zich niet moet bemoeien met alle landen die het volgens ons verkeerd doen. Hier hebben wij ook bloederige oorlogen gehad om tot een bepaald punt te komen, begon met de Franse revolutie en daar is uiteindelijk dit misbaksel van een samenleving uit ontstaan. Schijn kapitalisme, waar grote bedrijven geholpen worden met enorme bedragen en kleintjes gooit men het liefst zelf om.

Deze manier van leven wil men opdringen aan de rest van de wereld. Hussein, Osama en Mubarak waren vroeger maatjes van de VS waar ze veel geld aan verdiend hebben en veel wapens aan hebben verkocht. Nu klagen en vechten tegen je eigen wapens is nogal hypocriet. Vind je niet?

quote:
En wat bedoel je met 9/11? Je gaat mij niet vertellen dat jij denkt dat de VS er zelf achter zat, of wel soms? Zo ja, dan is deze discussie tussen ons meteen klaar :).
Daar gaat dit topic niet over volgens mij.
pi_111612113
Goed topic voor ONZ.
Run rabbit, run.
pi_111612159
Graag naar General Chat, serieuze toestanden allemaal.
  woensdag 16 mei 2012 @ 07:33:14 #20
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_111612192
PIEMELS
Tongring
  woensdag 16 mei 2012 @ 07:57:58 #21
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_111612426
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 04:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat het Westen zich niet moet bemoeien met alle landen die het volgens ons verkeerd doen. Hier hebben wij ook bloederige oorlogen gehad om tot een bepaald punt te komen, begon met de Franse revolutie en daar is uiteindelijk dit misbaksel van een samenleving uit ontstaan. Schijn kapitalisme, waar grote bedrijven geholpen worden met enorme bedragen en kleintjes gooit men het liefst zelf om.

Deze manier van leven wil men opdringen aan de rest van de wereld. Hussein, Osama en Mubarak waren vroeger maatjes van de VS waar ze veel geld aan verdiend hebben en veel wapens aan hebben verkocht. Nu klagen en vechten tegen je eigen wapens is nogal hypocriet. Vind je niet?

Je hebt hier wel een punt vind ik. Volgens het Westen moet de hele wereld op dezelfde manier leven als hoe wij het hier doen. Dat is een onmogelijke opgave. 'We' doen we alsof wij het goed doen, maar dat is schijn. Maar aan de andere kant snap ik het wel dat het Westen er zich mee gaat bemoeien als er bijvoorbeeld in Syrië continu wrede aanslagen worden gepleegd. 'We' komen dan op voor de burgers.

En ik ben van mening dat iemand beter hier in dit gare land kan gaan wonen dan in één van die bananenrepublieken in het Midden-Oosten.
Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben noch geen Belg, noch geen Nederlander.
Royal Sadness: Cake mislukt
pi_111612690
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 04:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat het Westen zich niet moet bemoeien met alle landen die het volgens ons verkeerd doen. Hier hebben wij ook bloederige oorlogen gehad om tot een bepaald punt te komen, begon met de Franse revolutie en daar is uiteindelijk dit misbaksel van een samenleving uit ontstaan.
nee die Saddam moest lekker z'n gang blijven gaan met gifgas aanvallen op de burgerbevolking :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 08:59:09 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_111613203
Die 72 maagden worden volgens mij genoemd in een hele slechte omstreden hadith of het kwam voort uit vertaalfouten ergens. Hoe dan ook maken ze geen deel uit van de officiële leer denk ik.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_111613242
Typisch heeft een punt hoor, vind ik. Ik keur het gedrag van terroristen niet goed, maar wij zijn niet enorm veel beter.
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:06:27 #25
332935 Warmaster88
Opgezwollen Plasbuis
pi_111613347
Ik neuk op de aarde gewoon 80 maagden :7
Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:26:25 #26
217555 TitaToven
Mijn vader is een tovenaar
pi_111615603
Na het hele topic gelezen te hebben weet ik één ding zeker:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schijn nogal ongeduldig te zijn
Zal iedereen af en toe maar stilzetten dan (klik)
pi_111616137
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:26 schreef TitaToven het volgende:
Na het hele topic gelezen te hebben weet ik één ding zeker:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het circus eromheen is meestal wat minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')