voor mij? lekker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb mn pyjamabroek al aan maar ga denk toch nog gauw ff wisselen en naar de supermarkt. Heb zin om een cake te bakken.
Hé, je bedenkt zomaar een formatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Ja,iets van 3 ons erwtjes is 2 opocheplepels!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:03 schreef AnneX het volgende:
Heb je verse erwtjes Krakke ?
Is het veel werk?
Goede berichten dan uit Boedapest![]()
Wat is er Australisch aan de cake ? FFT.
Zelf heb ik deze op het oog.
De bessen liggen al bevroren te wachten...
http://www.kayotic.nl/blog/raspberry-cheesecake-brownies
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Die vierde keer bellen van mij naar de IB-Groep![]()
je kunt ze natuurlijk ook aansprakelijk stellen voor de fouten die ze maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit in een aangetekende brief aan hun mededelen en om het compleet te maken meteen de kosten voor de brief te declareren. vaak is dit de enige oplossing. zorgen dat zij die de fouten maken hiervoor financieel gestraft worden.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ok, alleen hoeveel had je dan ruw en ongedopt gekocht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
Opschp;epels.
[..]
Ja,iets van 3 ons erwtjes is 2 opocheplepels!
Opscheplepels...!
doperwten doppen vind ik net zo erg als tuinbonen doppen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok, alleen hoeveel had je dan ruw en ongedopt gekocht.
Of bedoel je 300 gram bruto = 2 opscheplepels.
Dan valt het mij nog mee, buiten het doppenwerk dan![]()
Of is dat Zzzzen?
Ja, 300 gram was heel weinig,lolquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok, alleen hoeveel had je dan ruw en ongedopt gekocht.
Of bedoel je 300 gram bruto = 2 opscheplepels.
Dan valt het mij nog mee, buiten het doppenwerk dan![]()
Of is dat Zzzzen?
Het is een recept van een Australisch vrouwtje wat generaties is doorgegeven. Er zit o.a. kokos, stroop en rozijnen in. Hij staat af te koelen en ruikt heerlijk! Morgen eten en trakteren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:03 schreef AnneX het volgende:
Heb je verse erwtjes Krakke ?
Is het veel werk?
Goede berichten dan uit Boedapest![]()
Wat is er Australisch aan de cake ? FFT.
Zelf heb ik deze op het oog.
De bessen liggen al bevroren te wachten...
http://www.kayotic.nl/blog/raspberry-cheesecake-brownies
Neuhquote:
Dan zal je dat dutje wel nodig gehad hebben!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeuhTochtje naar de supermarkt en ik heb vervolgens 2 uur compleet gaar op de bank gelegen
Ja, dat vroeg ik mij af...of het met elkaar te vergelijken is...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef z80 het volgende:
[..]
doperwten doppen vind ik net zo erg als tuinbonen doppen.
een hele boel afval en maar een handje vol eten. maar verse doperwten zijn wel lekker.
Heb je kardemonpeulen toevallig, want ik had van de week een heerlijk recept.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een goed voornemen om rabarber taart te maken.
Ik heb wel kardamom, omdat jij het ooit noemde...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je kardemonpeulen toevallig, want ik had van de week een heerlijk recept.
http://www.nrc.nl/thuisko(...)t-met-kardemomgelei/
Het amandelmeel heb ik gemaakt door blanke amandelen met de staafmixer te verpulveren.
En bijtijds beginnen vanwege afkoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |