Deel 2quote:Via google ben ik hier terecht gekomen.. Ik heb al een aantal tips over dit onderwerp gelezen maar deze zijn in Tilburg bijna niet van toepassing. (Leger des Heils etc.)
Ik ben een jongedame van 22 jaar.. Moeilijke jeugd, PTSS, Borderline... Zit nu te wachten op WaJong.. Die blijft nog een maand weg..
Samen met mijn man zit ik in de schuldsanering omdat ik jong uit huis getrapt ben zonder spullen zonder geld en dus schulden opliep, en leven we van leefgeld.. Per week krijgen we zo'n 25 euro. Door een stomme fout van die schuldsanering krijgen we deze week pas leefgeld op vrijdag.. Inmiddels zijn alle restjes droge rijst, droge spaghetti etcetera op en hebben we al anderhalve dag niet gegeten.. Ik ben doodmoe en voel me hondsberoerd..
Kortom:
Wie heeft er tips de week tot vrijdag rond te komen zonder geld, en voor daarna: waar doe ik de meest goedkope boodschappen? Ik neem altijd al euroshopper merk en ga altijd de aanbiedingen na maar wil zo graag een voorraadje hebben zodat we een paar dagen zonder geld door kunnen komen.. Tot nu toe haal ik per week voedsel in huis en is dat na die week geheel op en als het leefgeld dan niet op tijd komt hebben we een probleem..
Alle tips zijn welkom!
Deze mevrouw is zo wijs als een oude olijvenboom die al tig jaren in de grond staatquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:37 schreef ElisaB het volgende:
Tot die tijd ga je fijn met frisse moed voort. En geniet je even van de wetenschap dat het leven best nog leuk kan zijn. Dat je gewoon moet doorzetten en dat het wel goed zal komen.
Dat dus
Nee roken niet. Lees deel 1.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:40 schreef MCH het volgende:
Ik wil nou eigenlijk wel even weten of TS en man roken?
Zie deel 1: Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:40 schreef MCH het volgende:
Uuuhm, en dat vraag je uitgerekend nu ik financieel het slechtst voorsta? Ik kan mijn vriendin niet eens aanbieden haar buikje te komen voleten bij mij thuis. En nee, ik red me prima, geen behoefte aan donaties of andere lieve gebarenquote:
Ik ben baldadig aan het wordenquote:
Nee, wij roken nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:40 schreef MCH het volgende:
Ik zei "mag", niet "moet"quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Uuuhm, en dat vraag je uitgerekend nu ik financieel het slechtst voorsta?
okquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zei "mag", niet "moet"
Geen probleem hoor
Helaas, vakantiegeld van manlief wordt meegenomen in de schulden en extra uitgekeerd aan schuldeisers... en zelf krijg ik pas volgend jaar vakantiegeld, 1e storting wajong is nog niet geweest...quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuuhm, en dat vraag je uitgerekend nu ik financieel het slechtst voorsta? Ik kan mijn vriendin niet eens aanbieden haar buikje te komen voleten bij mij thuis. En nee, ik red me prima, geen behoefte aan donaties of andere lieve gebaren
Oh, ik heb zelfs een auto, die me minimaal 75 euro p mnd kost, ook al zou ik er niets mee doen, en kan ik slechts 1 keer per maand volgooien. Dus als het echt moet, als ik echt zonder eten kom te zitten kan ik mijn auto nog verkopen. Ik hou hem alleen maar omdat ik hoop sneller werk te vinden. Daarnaast heb ik mijn pleegouders ook nog die me meteen brood zouden geven als ik er maar om vroeg. Dus wat dat allemaal betreft heb ik het beter dan TS.Oh, krijg vakantiegeld deze maand. TS misschien ook?
![]()
Vind jullie allemaal wel lief mbt TS enz. En dat ElisaB een gouden wijf is wist ik allang.
Dat is minder. Je kan nu dankzij enkele lieve mensen hier weer over vers brood en toebehoren beschikken, wens je een fijn maaltijdquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:44 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Helaas, vakantiegeld van manlief wordt meegenomen in de schulden en extra uitgekeerd aan schuldeisers... en zelf krijg ik pas volgend jaar vakantiegeld, 1e storting wajong is nog niet geweest...
Ben maar blij dat je niet in deze situatie zit... Ik gun het niemand...
Ja, maar uiteindelijk kom je als 't goed is uit die situatie. En tegen die tijd, als jullie alles weer op de rails hebben, dan kun je misschien een keer wat terug doen voor iemand die het hard nodig heeftquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:44 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Helaas, vakantiegeld van manlief wordt meegenomen in de schulden en extra uitgekeerd aan schuldeisers... en zelf krijg ik pas volgend jaar vakantiegeld, 1e storting wajong is nog niet geweest...
Ben maar blij dat je niet in deze situatie zit... Ik gun het niemand...
ZO mag Paniekje mijn 10 euro wel besteden idd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:46 schreef CoolGuy het volgende:
En tegen die tijd, als jullie alles weer op de rails hebben, dan kun je misschien een keer wat terug doen voor iemand die het hard nodig heeft
Nee, heeft ze zich al lang voor verantwoord. Had je het vorige deel gelezen, dan had je het geweten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:40 schreef MCH het volgende:
Zet het dan ff in startpostquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, heeft ze zich al lang voor verantwoord. Had je het vorige deel gelezen, dan had je het geweten.
Verder nog vragen?
Maar ja... moeten we dan ook gaan vragen of ze tampons gebruikt (opgevouween wc-papier is goedkoper), of ze boter op brood eet (zonder is goedkoper), hoeveel velletjes WC-papier ze gebruikt na het plassen, of ze de verwarming niet te hoog heeft...quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:50 schreef Kloonhommel het volgende:
Zet het dan ff in startpost(TS is geverifieerd als echt persoon met giga financiële problemen en rookt niet en wat voor info jullie ook nog mogen hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |