abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:36:55 #1
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111610931
quote:
Via google ben ik hier terecht gekomen.. Ik heb al een aantal tips over dit onderwerp gelezen maar deze zijn in Tilburg bijna niet van toepassing. (Leger des Heils etc.)
Ik ben een jongedame van 22 jaar.. Moeilijke jeugd, PTSS, Borderline... Zit nu te wachten op WaJong.. Die blijft nog een maand weg..
Samen met mijn man zit ik in de schuldsanering omdat ik jong uit huis getrapt ben zonder spullen zonder geld en dus schulden opliep, en leven we van leefgeld.. Per week krijgen we zo'n 25 euro. Door een stomme fout van die schuldsanering krijgen we deze week pas leefgeld op vrijdag.. Inmiddels zijn alle restjes droge rijst, droge spaghetti etcetera op en hebben we al anderhalve dag niet gegeten.. Ik ben doodmoe en voel me hondsberoerd..
Kortom:

Wie heeft er tips de week tot vrijdag rond te komen zonder geld, en voor daarna: waar doe ik de meest goedkope boodschappen? Ik neem altijd al euroshopper merk en ga altijd de aanbiedingen na maar wil zo graag een voorraadje hebben zodat we een paar dagen zonder geld door kunnen komen.. Tot nu toe haal ik per week voedsel in huis en is dat na die week geheel op en als het leefgeld dan niet op tijd komt hebben we een probleem..
Alle tips zijn welkom!
Deel 2 ;) Hier is deel 1: Nuttige tips goedkoop/gratis eten! Heb zo'n honger..

TS van het originele topic is Paniekje.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:37:20 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111610940
Tot die tijd ga je fijn met frisse moed voort. En geniet je even van de wetenschap dat het leven best nog leuk kan zijn. Dat je gewoon moet doorzetten en dat het wel goed zal komen.

Dat dus :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_111610952
Damn.. hebben we zo veel zitten lullen dat deel 2 nodig is?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:38:43 #4
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111610962
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:37 schreef ElisaB het volgende:
Tot die tijd ga je fijn met frisse moed voort. En geniet je even van de wetenschap dat het leven best nog leuk kan zijn. Dat je gewoon moet doorzetten en dat het wel goed zal komen.

Dat dus :)
Deze mevrouw is zo wijs als een oude olijvenboom die al tig jaren in de grond staat *;

En ze is ook nog eens lief :P
pi_111610963
Ohjee, als Paniekje dit topic nu maar kan vinden. :o
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111610980
Ik heb het gevonden, vond het al zo raar dat ik niet meer kon posten.. maar wat een schatten zijn jullie toch....
pi_111610994
Mooie monoloog, Elisa :D
pi_111610995
Ik wil nou eigenlijk wel even weten of TS en man roken?
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:40:33 #9
16180 crew  CoolGuy
pi_111610996
Gvd, die topictitel, die laatste toevoeging.. 'heb zo'n honger'. She had me there :{
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:40:44 #10
16180 crew  CoolGuy
pi_111611002
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:40 schreef MCH het volgende:
Nee roken niet. Lees deel 1.
pi_111611003
quote:
Zie deel 1: Nee.
pi_111611007
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:21 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Die ook mag storten *hint* ;)
Uuuhm, en dat vraag je uitgerekend nu ik financieel het slechtst voorsta? Ik kan mijn vriendin niet eens aanbieden haar buikje te komen voleten bij mij thuis. En nee, ik red me prima, geen behoefte aan donaties of andere lieve gebaren ;)

Oh, ik heb zelfs een auto, die me minimaal 75 euro p mnd kost, ook al zou ik er niets mee doen, en kan ik slechts 1 keer per maand volgooien. Dus als het echt moet, als ik echt zonder eten kom te zitten kan ik mijn auto nog verkopen. Ik hou hem alleen maar omdat ik hoop sneller werk te vinden. Daarnaast heb ik mijn pleegouders ook nog die me meteen brood zouden geven als ik er maar om vroeg. Dus wat dat allemaal betreft heb ik het beter dan TS. ;) Oh, krijg vakantiegeld deze maand. TS misschien ook? *O*

Vind jullie allemaal wel lief mbt TS enz. En dat ElisaB een gouden wijf is wist ik allang.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:41:27 #13
33954 ElisaB
pi_111611017
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooie monoloog, Elisa :D
Ik ben baldadig aan het worden :@

Ik ga zo écht naar bed hoor :Y
pi_111611022
quote:
Nee, wij roken niet
pi_111611028
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee roken niet. Lees deel 1.
Overheen gelezen. :)
pi_111611034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Uuuhm, en dat vraag je uitgerekend nu ik financieel het slechtst voorsta?
Ik zei "mag", niet "moet" ;)
Geen probleem hoor :)
pi_111611049
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:42 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik zei "mag", niet "moet" ;)
Geen probleem hoor :)
ok ;) Toch wilde ik ff kwijt dat ik dat niet kan. Alhoewel ik ook net zo goed niets had hoeven te schrijven. Mjah. :)
pi_111611059
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:41 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Uuuhm, en dat vraag je uitgerekend nu ik financieel het slechtst voorsta? Ik kan mijn vriendin niet eens aanbieden haar buikje te komen voleten bij mij thuis. En nee, ik red me prima, geen behoefte aan donaties of andere lieve gebaren ;)

Oh, ik heb zelfs een auto, die me minimaal 75 euro p mnd kost, ook al zou ik er niets mee doen, en kan ik slechts 1 keer per maand volgooien. Dus als het echt moet, als ik echt zonder eten kom te zitten kan ik mijn auto nog verkopen. Ik hou hem alleen maar omdat ik hoop sneller werk te vinden. Daarnaast heb ik mijn pleegouders ook nog die me meteen brood zouden geven als ik er maar om vroeg. Dus wat dat allemaal betreft heb ik het beter dan TS. ;) Oh, krijg vakantiegeld deze maand. TS misschien ook? *O*

Vind jullie allemaal wel lief mbt TS enz. En dat ElisaB een gouden wijf is wist ik allang.
Helaas, vakantiegeld van manlief wordt meegenomen in de schulden en extra uitgekeerd aan schuldeisers... en zelf krijg ik pas volgend jaar vakantiegeld, 1e storting wajong is nog niet geweest...
Ben maar blij dat je niet in deze situatie zit... Ik gun het niemand...
pi_111611074
Ik ga ook zo maffen.. moet morgen (vandaag?) mijn 10 euro weer bijverdienen ;)
Paniekje: morgen een foto! :D
pi_111611077
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:44 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Helaas, vakantiegeld van manlief wordt meegenomen in de schulden en extra uitgekeerd aan schuldeisers... en zelf krijg ik pas volgend jaar vakantiegeld, 1e storting wajong is nog niet geweest...
Dat is minder. Je kan nu dankzij enkele lieve mensen hier weer over vers brood en toebehoren beschikken, wens je een fijn maaltijd ;)

Ken je aldi/lidl? Daar hebben ze best goedkoop vleeswaar / broodbeleg. Daar haal ik momenteel mijn boodschappen ook. :)
  Moderator woensdag 16 mei 2012 @ 01:46:13 #21
16180 crew  CoolGuy
pi_111611079
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:44 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Ja, maar uiteindelijk kom je als 't goed is uit die situatie. En tegen die tijd, als jullie alles weer op de rails hebben, dan kun je misschien een keer wat terug doen voor iemand die het hard nodig heeft :)
pi_111611090
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:46 schreef CoolGuy het volgende:
En tegen die tijd, als jullie alles weer op de rails hebben, dan kun je misschien een keer wat terug doen voor iemand die het hard nodig heeft :)
ZO mag Paniekje mijn 10 euro wel besteden idd.
Geef ze maar aan iemand die het nodig heeft, als jullie alles weer op de rails hebben :Y

En voor nu: gute Nacht Freunde. Es wird Zeit fuer mich zu geh'n.
Schlaft wohl und so. :W
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:48:58 #23
33954 ElisaB
pi_111611107
quote:
Nee, heeft ze zich al lang voor verantwoord. Had je het vorige deel gelezen, dan had je het geweten.

Verder nog vragen?
pi_111611122
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nee, heeft ze zich al lang voor verantwoord. Had je het vorige deel gelezen, dan had je het geweten.

Verder nog vragen?
Zet het dan ff in startpost ;) (TS is geverifieerd als echt persoon met giga financiële problemen en rookt niet en wat voor info jullie ook nog mogen hebben) :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 01:54:15 #25
33954 ElisaB
pi_111611155
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 01:50 schreef Kloonhommel het volgende:
Zet het dan ff in startpost ;) (TS is geverifieerd als echt persoon met giga financiële problemen en rookt niet en wat voor info jullie ook nog mogen hebben) :)
Maar ja... moeten we dan ook gaan vragen of ze tampons gebruikt (opgevouween wc-papier is goedkoper), of ze boter op brood eet (zonder is goedkoper), hoeveel velletjes WC-papier ze gebruikt na het plassen, of ze de verwarming niet te hoog heeft...

Het is niet aan mij te beslissen wat ze met haar geld doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')