die is ook wel een paarquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij het zien van zijn naam zet ik bijna automatisch dit filmpje op:
schoolquote:
lust ook nog wel wat eigenlijkquote:
aaawhquote:
Ja, buitensporig vroege les en ik heb graag nog even tijd voor koffie 's ochtends.quote:
quote:
Hoe laat begint je les dan? Ik sta op z'n vroegst 6 uur op en ik moet langer reizen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, buitensporig vroege les en ik heb graag nog even tijd voor koffie 's ochtends.
ja goeie, maar dan nog, ik dacht dat het allemaal niet eerder begint dan negen uurquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
aaawh
[..]
Ja, buitensporig vroege les en ik heb graag nog even tijd voor koffie 's ochtends.
half 10 ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Hoe laat begint je les dan? Ik sta op z'n vroegst 6 uur op en ik moet langer reizen.
Ik heb veel tijd nodig 's ochtends, douchen, traag doen enzulksquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik om 6 uur op als ik om half 9 moet beginnen.
Bijna twee uur reistijd hè.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef Dastan het volgende:
jezus
ik kwart voor acht op als ik half negen moet beginnen
Gewoon langer in bed blijven liggen en dan 's ochtends meer opschieten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb veel tijd nodig 's ochtends, douchen, traag doen enzulks
ik zou mijn slaap echt niet op willen geven voor wat getreuzel 's ochtendsquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bijna twee uur reistijd hè.
[..]
Gewoon langer in bed blijven liggen en dan 's ochtends meer opschieten.
eensquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik zou mijn slaap echt niet op willen geven voor wat getreuzel 's ochtends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |