quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En jij zat daarna met confetti in je haar?
quote:
Ik snap je niet.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren in de kroeg werd ik eerst versierd door een heel lelijk iemand van 50+ en daarna een iets minder lelijk iemand van 50+.
Zoals Mr.O zou zeggen, I still got it.
Hmmhmm...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:03 schreef Cavalinho het volgende:
Ik kan ze jonger en mooi krijgen, maar mag er niks mee van mijn geweten.![]()
Moet een goddelijke mexicaan van 19 laten lopen. Damn. Ik wil van mijn geweten winnen.
Leuke wenkbrauw heeft de kapper.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Toepasselijk, deze nieuwe documentaire:
http://trailers.apple.com/trailers/independent/mansome/
Oke, SOMS kan ik je humeur wel waarderenquote:
Slinger slinger. Plus het tussen de rits kom risico!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik een buitengewoon onplezierig idee
Die moet dan ook dicht blijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slinger slinger. Plus het tussen de rits kom risico!
Dat lijkt me zo vreselijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slinger slinger. Plus het tussen de rits kom risico!
Alleen als het ten koste gaat van mij, uiteraard. Dat vind iedereen leuk. Ben ik toch nog ergens goed voor in dit topic.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, SOMS kan ik je humeur wel waarderen
grapjes over iemand anders zijn altijd leukerquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:18 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Alleen als het ten koste gaat van mij, uiteraard. Dat vind iedereen leuk. Ben ik toch nog ergens goed voor in dit topic.
Klopt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:18 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Alleen als het ten koste gaat van mij, uiteraard.
Bijna iedereen ja.quote:Dat vind iedereen leuk.
Neuh.quote:Ben ik toch nog ergens goed voor in dit topic.
Veel ervaringquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Een leeftijdsverschil van 34 jaar is best een hoop. Waarom heb ik niet wat meer sjans met mensen die rond mijn leeftijd zijn
. En dan denk ik altijd al aan een ruime marge wat betreft het rond mijn leeftijd gedeelte.
Dat weet je natuurlijk nooit, neequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:29 schreef wonderer het volgende:
Alsof het met iemand van je eigen leeftijd wel 40 jaar zou duren...
We weten nooit iets. Maar je kan wel een verwachting of gemiddelde maken.quote:
Trio met een 20- en 40+, dan is het gemiddelde in orde.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb altijd 20- of 40+ aan m'n kont hangen.
Laat ik nou iets zoeken tussen 25-35
oeh heb ik toch nig íets zuid Europees in mequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, van die Zuid-Europese pygmeebosjes onder oksels en rondom edele delen
Lijkt mij welquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb altijd 20- of 40+ aan m'n kont hangen.
Laat ik nou iets zoeken tussen 25-35
De dodelijkste dooddoener die er is. Dat zeggen alleen mensen die al fijn gesettled zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:15 schreef Baltar het volgende:
Zoeken heeft geen zin, je moet het gewoon tegenkomen
Slechts het smerige onhygieniche onverzorgde danquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh heb ik toch nig íets zuid Europees in me
Wij lijken best wel op elkaar hoorquote:
Volgens mij moet je juist wel zoeken, met een open blik. En niet met de illusie dat er zoiets is als De Enige Ware. Want die is er niet. En zoeken naar iets wat er niet is, dat is als koffie drinken uit een leeg kopje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De dodelijkste dooddoener die er is. Dat zeggen alleen mensen die al fijn gesettled zijn.
Onhygiënichtige?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slechts het smerige onhygieniche onverzorgde dan
Heel mooi gezicht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Net iets te onverzorgd, gebruind en raar behaard, maar misschien juist daardoor fascinerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan begint ineens heel je lijf te shaken en dat stopt alleen maar als je echt een berg voedsel naar binnen propt. In mijn geval was t net ene have zak pinda's. Shake shake shake.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:56 schreef Ang3l het volgende:
Oef. Sodeju. Dat was ff een accute aanval van de geeuwhonger.
Sta nog te trillen op m'n benen. Nooit zo erg meegemaakt.
Wist dat pap dat heel vaak had..... maar ik begin ook af en toeHoeveel woog je ook al weer? Werkelijke uithongering is niet uitgesloten, lijkt me dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan begint ineens heel je lijf te shaken en dat stopt alleen maar als je echt een berg voedsel naar binnen propt. In mijn geval was t net ene have zak pinda's. Shake shake shake.![]()
Krijgt ie iig wel weer eens wat vettigs binnenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:02 schreef Ambiguiteit het volgende:
En pinda's zijn heel *slecht* voor je.
60-65quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:02 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Hoeveel woog je ook al weer? Werkelijke uithongering is niet uitgesloten, lijkt me dan.
Want je denkt dat ik dat nooit krijg?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Krijgt ie iig wel weer eens wat vettigs binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |