quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En jij zat daarna met confetti in je haar?
quote:
Ik snap je niet.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren in de kroeg werd ik eerst versierd door een heel lelijk iemand van 50+ en daarna een iets minder lelijk iemand van 50+.
Zoals Mr.O zou zeggen, I still got it.
Hmmhmm...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:03 schreef Cavalinho het volgende:
Ik kan ze jonger en mooi krijgen, maar mag er niks mee van mijn geweten.![]()
Moet een goddelijke mexicaan van 19 laten lopen. Damn. Ik wil van mijn geweten winnen.
Leuke wenkbrauw heeft de kapper.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Toepasselijk, deze nieuwe documentaire:
http://trailers.apple.com/trailers/independent/mansome/
Oke, SOMS kan ik je humeur wel waarderenquote:
Slinger slinger. Plus het tussen de rits kom risico!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik een buitengewoon onplezierig idee
Die moet dan ook dicht blijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slinger slinger. Plus het tussen de rits kom risico!
Dat lijkt me zo vreselijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slinger slinger. Plus het tussen de rits kom risico!
Alleen als het ten koste gaat van mij, uiteraard. Dat vind iedereen leuk. Ben ik toch nog ergens goed voor in dit topic.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, SOMS kan ik je humeur wel waarderen
grapjes over iemand anders zijn altijd leukerquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:18 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Alleen als het ten koste gaat van mij, uiteraard. Dat vind iedereen leuk. Ben ik toch nog ergens goed voor in dit topic.
Klopt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:18 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Alleen als het ten koste gaat van mij, uiteraard.
Bijna iedereen ja.quote:Dat vind iedereen leuk.
Neuh.quote:Ben ik toch nog ergens goed voor in dit topic.
Veel ervaringquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Een leeftijdsverschil van 34 jaar is best een hoop. Waarom heb ik niet wat meer sjans met mensen die rond mijn leeftijd zijn
. En dan denk ik altijd al aan een ruime marge wat betreft het rond mijn leeftijd gedeelte.
Dat weet je natuurlijk nooit, neequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:29 schreef wonderer het volgende:
Alsof het met iemand van je eigen leeftijd wel 40 jaar zou duren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |