Sigaretten vanaf mijn 14e tot mijn 54e.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
Iemand van 40+ die nooit iets heeft gerookt of gebruikt?
Verder niks ? Ben later begonnen en nog geen 54quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Sigaretten vanaf mijn 14e tot mijn 54e.
Sigaretten nooit gerookt, niet echt lekker, wel sigaren maar dat doe ik ook al jaren bijna niet meer, is op 1 hand te tellen per jaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Verder niks ? Ben later begonnen en nog geen 54Maar wil wel stoppen
Knapquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sigaretten nooit gerookt, niet echt lekker, wel sigaren maar dat doe ik ook al jaren bijna niet meer, is op 1 hand te tellen per jaar
Ooit wel eens een paar jointjes, maar vond daar niks aan. En op mijn 54e gestopt met roken. Gewoon cold-turkey toen we naar Australië gingen. Het idee om 24 uur te vlioegen zonder sigaret leek mij niks, dus 2 weken ervoor gestopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
Verder niks ? Ben later begonnen en nog geen 54Maar wil wel stoppen
Laatse jaren is het ook niks meer... Redelijk clean op roken en drinken na ....quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Vroegah wel eens een blowtje.. paar jaar geleden nog geprobeerd bij vrienden in de tuin, maar omdat ik al heel lang gestopt ben met roken (vanaf 87) vond ik het niet echt lekker en voelde nietssssssss
Ongeveer hetzelfde hierquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
Ok netjes![]()
Ik heb ooit 1 x speed gebruikt, 1 x een LSD trip, wel geblowed, vnl wanneer het er was (mee_blowen).. Ook wel eens een lijntje mee gesnoven.... En wel eens een een XTC pilletje gehad...
Goh, wat ben ik dan een saaie lul geweest vroeger. Alleen maar roken en bier drinken. Wel ooit eens een jointje aangeboden gekregen, maar ook wijselijk afgeslagen. Ook nooit een pilletje genomen. Zelfs sterke drank gaat er niet in bij mij (sterker als Jägermeister of Schrobbelaar lust ik gewoon niet_quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
Ok netjes![]()
Ik heb ooit 1 x speed gebruikt, 1 x een LSD trip, wel geblowed, vnl wanneer het er was (mee_blowen).. Ook wel eens een lijntje mee gesnoven.... En wel eens een een XTC pilletje gehad...
Het is nog niet te laat om wat te proberen, niet dat je van mij moet hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:21 schreef jbazelmans het volgende:
[..]
Goh, wat ben ik dan een saaie lul geweest vroeger. Alleen maar roken en bier drinken. Wel ooit eens een jointje aangeboden gekregen, maar ook wijselijk afgeslagen. Ook nooit een pilletje genomen. Zelfs sterke drank gaat er niet in bij mij (sterker als Jägermeister of Schrobbelaar lust ik gewoon niet_
Ik ben nog 'saaier'... nooit gerookt en eerste biertje op mijn 20equote:Op woensdag 16 mei 2012 10:21 schreef jbazelmans het volgende:
[..]
Goh, wat ben ik dan een saaie lul geweest vroeger. Alleen maar roken en bier drinken. Wel ooit eens een jointje aangeboden gekregen, maar ook wijselijk afgeslagen. Ook nooit een pilletje genomen. Zelfs sterke drank gaat er niet in bij mij (sterker als Jägermeister of Schrobbelaar lust ik gewoon niet_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |