SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de gupdate van AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Intronic, waarom OP kapen?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Maar jullie zijn wel lekker anaal gefixeerd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoezo, er staat duidelijk dat het ene daad tussen MAN en VROUW is.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Er ligt een comfort zone in ieders anus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jullie zijn wel lekker anaal gefixeerd.![]()
Juist ja, iedereen hier is ook echt een regular in UDOWU.quote:
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ze houden van mij in udowu, waarom ik heb geen flauw idee.C'est la vie
Enneh, de correcte term is anal gaping, jij gimp.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
voor mannen zou het echt geweldig moeten zijn dat anaal. Ik doe en wil best veel, maar anaal.. nee, dankje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er ligt een comfort zone in ieders anus.#TeamMiley![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja hee, hij staat gewoon in userfoto's![]()
![]()
nee het is pimpquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef robdriessen het volgende:
Enneh, de correcte term is anal gaping, jij gimp.![]()
Wat weerhoudt je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
voor mannen zou het echt geweldig moeten zijn dat anaal. Ik doe en wil best veel, maar anaal.. nee, dankje.![]()
het is gaping idd kutdwergOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
1. het lijkt me pijnlijk. 2. het wordt niet wijder als je geil bent en het wordt ook niet vanzelf nat. 3. het is een uitgang, ik heb andere gaten die als ingang voldoen. 4. condoomsquote:
#TeamMiley![]()
Ik ben een pimp, jij bent een gimp. Google afbeeldingen helpt je wel verderquote:
tof ik ben een fotobewerkingsprogrammaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben een pimp, jij bent een gimp. Google afbeeldingen helpt je wel verder![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij weet het wel ja hele dag gapen met samzzOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Naakt zonnebadende C_A, naakt douchende arachide, het moet niet gekker worden!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Naakt kokende Silk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef robdriessen het volgende:
Naakt zonnebadende C_A, naakt douchende arachide, het moet niet gekker worden!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het schijnt een g-spot te zijn of zoiets. Maar er gaat daar nooit iets anders in de buurt komen dan WC papier.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er ligt een comfort zone in ieders anus.quote:___________________!
C'est la vie
Onder hun kleren... zijn alle vrouwen naakt!quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
En onder hun huid koken ze weer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Onder hun kleren... zijn alle vrouwen naakt!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
ik moest lachenquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Het schijnt een g-spot te zijn of zoiets. Maar er gaat daar nooit iets anders in de buurt komen dan WC papier.
[..]___________________!
En wat haat je man![]()
Nog anderhalf uur en dan ben ik vrij, schatjes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zijn er hier nog liefhebbers om morgen een rondje Kralingse Plas te gaan rennen?
Heloef ik heb dezelfde vraag als Neo.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Welke vraag?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Heloef ik heb dezelfde vraag als Neo.
[ afbeelding ]C'est la vie
Waarom ben jij dan een neger?quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Waarom ben jij dan een blanke?quote:C'est la vie
Gekaapt door Intronic, ik had lapo. Nu ben ik droevig en emo.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Verzonden vanaf iPhone?quote:C'est la vie
Over iPhones gesproken.
C'est la vie
Hoe was je naakte douche waar je naakt onder stond, zonder kleren?quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Hallonballonquote:C'est la vie
Lekker naakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoe was je naakte douche waar je naakt onder stond, zonder kleren?#TeamMiley![]()
*rowr*quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-vast-filmpje.html
Mooi, nu een taakstrafje er tegen aangooien.C'est la vie
Ja hallo dat zie ikquote:C'est la vie
Ja hallo, tchock en ik en meowingtongs en chick en nog twee mensen gaan naar pukkelpop hihao leuk he.Baby darling doll face honey![]()
Bah.quote:C'est la vie
Ja hallo ik vind dit geen boeiend bericht hahahahohiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef Crack_ het volgende:
Ja hallo, tchock en ik en meowingtongs en chick en nog twee mensen gaan naar pukkelpop hihao leuk he.C'est la vie
Echt weer iets voor een negerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo ik vind dit geen boeiend bericht hahahahohiBaby darling doll face honey![]()
quote:
C'est la vie
Ohsnap, ik heb zo'n kriebel in mn keel. Ging net koekje eten en dat hele koekje ligt nu verspreid op mn bureau want kreeg ineens kriebel die ik ECHT NIET TEGEN KON HOUDEN
.
Baby darling doll face honey![]()
Ik ga lekker naar het foute feest met C_A enzo! Veul en veul toffer!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef Crack_ het volgende:
Ja hallo, tchock en ik en meowingtongs en chick en nog twee mensen gaan naar pukkelpop hihao leuk he.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik weet niet wat dit inhoudquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar het foute feest met C_A enzo! Veul en veul toffer!
Beter slikken voortaan..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Ohsnap, ik heb zo'n kriebel in mn keel. Ging net koekje eten en dat hele koekje ligt nu verspreid op mn bureau want kreeg ineens kriebel die ik ECHT NIET TEGEN KON HOUDEN
.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja schat, dat ging dus nietquote:. Want door die kriebel moest ik heel erg hoesten, dan kani k niet super snel eerst slikken
.
Hetgeen dat je geconsumeerd hebt voordat je het koekje gaat eten..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja schat, dat ging dus niet. Want door die kriebel moest ik heel erg hoesten, dan kani k niet super snel eerst slikken
.
Ohgodquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Luie aarsch..
http://defouteparty.nl/page/fouteparty2012
Neeeej joh, wordt leuk, alhoewel ik bob ben die nachtquote:
C_A en Snarfje en nog een aantal van hun vriendinnen
Ik vind het alsnog een ohgod-feestjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neeeej joh, wordt leuk, alhoewel ik bob ben die nacht
C_A en Snarfje en nog een aantal van hun vriendinnen![]()
. Vandaar wss dat het foute party heet.. maar echt, wat fout zeg
!
Veel plezier iig
Snarfje, kan je een nog ergere bijnaam verzinnen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neeeej joh, wordt leuk, alhoewel ik bob ben die nacht
C_A en Snarfje en nog een aantal van hun vriendinnenIedere keer als ik dat zie, vraag ik me af of ze toevallig een geestelijk beperkte dwerg is. (echt dwerg, niet klein, maar 1 meter dwerg.)
#TeamMiley![]()
Zal ik iets anders leuks vertellen dan. Vrijdag zie ik mn ouders enzo weer na 3 weken, dat vind ik wel leuk.
Komt vast goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het alsnog een ohgod-feestje![]()
. Vandaar wss dat het foute party heet.. maar echt, wat fout zeg
!
Veel plezier iig
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Snarfje, kan je een nog ergere bijnaam verzinnen?Iedere keer als ik dat zie, vraag ik me af of ze toevallig een geestelijk beperkte dwerg is. (echt dwerg, niet klein, maar 1 meter dwerg.)
Jeej, over 5 minuten kan ik slapen.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Naar bed naar bed Joofje.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
JOOF ER LIGT EEN TANTOE LEKKER DING IN JE BED, GA HAAR PAKKEN DAN.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
*kijkt achterom* Liegbeestquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
JOOF ER LIGT EEN TANTOE LEKKER DING IN JE BED, GA HAAR PAKKEN DAN.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |